"vanhanmallinen" tarkoittaa ns. skootterin putkea mikä loppuuu penkin alle ja uusi sitä mikä on modularbox:in nettisivuilla. http://www.rally.fi/50cc_tgb.php. mää sain sen uuden putken tänään: näyttää ainakin paketin muodon perusteella skootterin putkelta.
"Eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta mönkijä yksinkertaistaa tulevaa taloudellista ja teollista behavorismia."
Mullakin on Tgb Hornet 50cc Huiput olen ajanut 55 ja se oli ihan vakiona silloin (on yhä). Mittarissa sellanen virhe että näyttää huippujen ollaan 148.4 En tiiä miks mutta on kuitenkin. Puolisen vuotta tullut ajeltua Lohjan suunnalla.
Vaihtakaas resistoritulppa niin pitäisi ruveta näyttään mittaritkin oikein. Tai vaihtoehtoisesti tulpanhattu sellainen missä on vastus. Mulla oli "huiput" 193km/h.
ATVReaper kirjoitti:WTF! mulla on mittari näyttäny huiput 55km/h.
kui se voi näyttää yli 190km/H
Helposti kun on elektroninen mittari. Jos ei ole häiriösuojaukset kunnossa niin ottaa helposti häikkää ja näyttää vähän mitä sattuu. Kulki tuossa tilanteessa ehkä jotai 55 todellista kun näytti ton 193.
Te ketkä omistatte tämän hornetin, niin kysyisin semmosta että kannattaako kyseistä peliä ostaa, minkä kokoinen on, mahtuuko hyvin kyytsäämään, hyytyykö mäkiin ja sun muuta perus juttuu??? Ja onko siinä pakkia?
Kyllähän toi laadukas ja hyvä peli on! kyytsäämään mahtuu hyvin mutta 2 yli 40nro. kenkää ei mahdu olemaan suoraan astinlaudoissa.
mäkiin kaikki mopomönkijät hyytyy mutta siihenkin löytyy lääkettä pakkia ei löydy mutta harvemmin sinnepäin haluaakaan mennä.
Tässä rupean tulemaan vanhemmaksi ja menopeliä oon ajatellu... Mönkijöissä on löytyny tgb hornet ja kymco mxu 50, mutta kumman ite valitsisitte hornet on jotain 1300e halvempi mut kymco on isompi ja pakki yms... Onkos muuten tossa kymcos toi penkki (tai miksi nyt kutsutaan) iso ku testasin hornettii niin minä ja mun isi mahuttiin siihen ihan hyvin. Elikkä kertokaa miks valitsisitte esim tgb:en.