Mopomönkijöiden viritys
- Morzo
- 4WD
Merkkiä ei sanonu, mutta käy ainakin aieen. Makso 169e. Luulis olevan kestävä kun on tuohon tarkoitettu ja vakiokin on tosi kestävä. Ei siinä mun mielestä mitään putkea ole. se ratas on vaan siinä variaattorin voimansiirtoakselissa kiinni keskeltä isolla pultilla ja sivuilta pienillä pulteilla. ja AIEssa on vakiona 14 hampainen. silti kelaa -10 pakkasella
53km/h:hon

Sun pitäs ensin kertoo mikä malossin pytty se on. Malossin valikoimista kun löytyy ainakin 3 eri 70cc versiota. Laiskimmasta äkäsimpään: Sport, MHR replica ja MHR. Jos se on valurautaa niin sporttihan se silloin. Kai tuohon hintaan sentään kansi tuli samaan pakettiin?
Seihteemmä pilikku kolomee kaakkia näytti toi yks dynokäppyrä malossin sportille...
Seihteemmä pilikku kolomee kaakkia näytti toi yks dynokäppyrä malossin sportille...
itse ostin tuon 70cc polinin www.scooter-attack.com ja makso 120e posteineen kotiin tuotuna.. mäntä kansi tiivisteet mukana.. suomen kaupoista en ees haluu kysellä mitä pytyt maksais.. jokseen niitä edes saa suomesta..
ja 10hp lupas pytty ja 17,5mm kaasari.. 
Tietääkö muuten kukaan mitään linkkiä noille tehareille? joskus bongasin jonkun teghnicasin tehari oli sopiva ja näin mut en enää kuollaksenikaan löydä sitä..
silver foxiin siis..

Tietääkö muuten kukaan mitään linkkiä noille tehareille? joskus bongasin jonkun teghnicasin tehari oli sopiva ja näin mut en enää kuollaksenikaan löydä sitä..

- Morzo
- 4WD
Joo eipä menny toi pytty aieen niin että se toimis. Muuten meni hyvin mutta pytty oli liian matala. Ja maahantuojan vastaus oli että ei tähän uudempaan aieen eli 05vm ole vielä saatavilla oikean korkuista pyttyä.
Noh nyt viskasin eteen 19 hampikkaan ja variin kevyimmät rullat, niin kiihtyy lähes skootterimaisen hyvin aina 60km/h asti. Se riittääpi nyt minulle.
Noh nyt viskasin eteen 19 hampikkaan ja variin kevyimmät rullat, niin kiihtyy lähes skootterimaisen hyvin aina 60km/h asti. Se riittääpi nyt minulle.
Eikä tietenkään voineet tuotakaan tilatessa kertoo ettei se passaa? Mahtaskohan tuossa toimia samanlainen patentti minkä mopoon tein kerran, eli senverta paksumpi alapääntiiviste ettei mäntä ota kanteen? Olettaen tietenkin että tuo korkeus on ainoa pielessä oleva asia ja että sitä uupuu nimenomaan alapuolelta sylinteriä. Tai miksei sen paksumman tiivisteen voi myöskin yläpäähän laittaa, mutta siellä vaaditaankin tiivisteeltä vähän enemmän...Morzo kirjoitti:Joo eipä menny toi pytty aieen niin että se toimis. Muuten meni hyvin mutta pytty oli liian matala. Ja maahantuojan vastaus oli että ei tähän uudempaan aieen eli 05vm ole vielä saatavilla oikean korkuista pyttyä.
http://www.tecnigas.com/model.php?codi= ... &idioma=en juu tossa toi linkki... mitä veikkaat/te sopiiko tuo foxiin? ja jos ei sopis ni saakohan sitä palautettua? maahantuojaki oli se duellbike tai joku vastaava.. pistin sinne mailia mutta ei oo tullu vastausta..Nimpe kirjoitti:Tästä topikista löytyy linkki pariinkin otteeseen. Saat kyllä itte ettiä, minen vihti enää...JG kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan mitään linkkiä noille tehareille?
- Morzo
- 4WD
Eivät osanneet sanoa vuosimallien kohtaisia eroja. Nyt olen jo palauttanut sen sylkyn. Ja kyllä tuo nykyinen n. 60km/h:n vauhti mulle nyt aluksi riittääpi.Nimpe kirjoitti:Eikä tietenkään voineet tuotakaan tilatessa kertoo ettei se passaa? Mahtaskohan tuossa toimia samanlainen patentti minkä mopoon tein kerran, eli senverta paksumpi alapääntiiviste ettei mäntä ota kanteen? Olettaen tietenkin että tuo korkeus on ainoa pielessä oleva asia ja että sitä uupuu nimenomaan alapuolelta sylinteriä. Tai miksei sen paksumman tiivisteen voi myöskin yläpäähän laittaa, mutta siellä vaaditaankin tiivisteeltä vähän enemmän...Morzo kirjoitti:Joo eipä menny toi pytty aieen niin että se toimis. Muuten meni hyvin mutta pytty oli liian matala. Ja maahantuojan vastaus oli että ei tähän uudempaan aieen eli 05vm ole vielä saatavilla oikean korkuista pyttyä.