Mopomönkkärin tuunaus

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
mönkijä_jätkä
4WD
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Mites noi ihmeen varoitus tarrat saa helpoiten pois noista etulokasuojista. ei sitten meinaa lähteä millään, olen yrittäny monia vaihtoehtoja. mutta ei edes kuumailma puhaltimellakaan, lähtee vaan hyvin pieniä palasia.
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

En ole varma, mutta jos liotat saippuavedellä niin lähtiskö?
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Ei ole kerenny tota gossia laitteleen. Dinlin entinen puskuri työn alla, pikkuisen muotoiltu, nytten pohjamaalissa. Kantapäänsuojat pitäis saada huomenna valmiiksi, kohta putken vaihto ja tarratkin on tilattu.. pari kuvaa lisätty http://kuvablogi.com/nayta/971412/
-Osku-
6WD
Mönkijä:: Kaksipyöränen

Viesti Kirjoittaja -Osku- »

Ei varmaan tarrat irtoo saippuavedellä. :?
Skygo
Tracks

Eikö ne varotustarrat ole paperisia? kai niien luulis lähtevän kunnon pesuaineen kans. Liuottimilla muuten. (tärpätti yms.)
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

-Osku-
6WD

Tai vaikka bensalla jos katteiden muovi kestää?
Skygo
Tracks

Oliskohan pensa liian tujua ainetta tuohon? eikä ne sieraimiin tunkeutuvat pensahuurutkaan kovin hyvälle haise...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

-Osku-
6WD

Nojoo, tulee kyllä muutenkin turhan paljon noita bensahuuruja sieraimiin kantautuvan. Saattaa kyllä olla että tarrat lähtee mutta katteet ei bensaa kestä.
-Osku-
6WD

Onkos kukaan tehny ittelleen keulimarautaa tai muuten vaan modannut sitä ainakin Aeonissa takana olevaa rautaa? Pelkkä maalaus vois tietysti auttaa, vähän tylsän näkönen nyt kun maalit kuluneet aika hyvin... Mutta millä värillä kun kömpijä on musta :!: :?: :lol: Vaikka mahtaako tuo spraymaali kestää jos laittas vielä lakkaa päälle, sanokee työ kun en tollasista tiedä...
Edit: Nyt minä sen värin keksin, kiiltvä musta tai kromi :lol: En kyllä aio mihinkään maalaamoon viedä mutta jos itse saisi vaikka spraylla maalattua paremman näköiseksi niin välttää minulle.
mönkijä_jätkä
4WD
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

-Osku- kirjoitti:Onkos kukaan tehny ittelleen keulimarautaa tai muuten vaan modannut sitä ainakin Aeonissa takana olevaa rautaa? Pelkkä maalaus vois tietysti auttaa, vähän tylsän näkönen nyt kun maalit kuluneet aika hyvin... Mutta millä värillä kun kömpijä on musta :!: :?: :lol: Vaikka mahtaako tuo spraymaali kestää jos laittas vielä lakkaa päälle, sanokee työ kun en tollasista tiedä...
Edit: Nyt minä sen värin keksin, kiiltvä musta tai kromi :lol: En kyllä aio mihinkään maalaamoon viedä mutta jos itse saisi vaikka spraylla maalattua paremman näköiseksi niin välttää minulle.
Ei missään nimessä kromi maalia!!! Jos haluat kromin väriseksi joudut viemään sen raudan kromattavaksi. Mikään kromimaali ei näytä kunnon kromilta.
-Osku-
6WD

Joo ei sitä kromisen näköiseksi saa, se väri on lähinnä sellainen hopeansävyinen. En tiedä tulisko tosta nyt yhtään mitään... :lol: Sitä lähinna ajan takaa että kestääkö tuo spray, tietysti vielä pitäisi laittaa lakkaa päälle. Eipä kyllä oo alkuperäinenkään maali hyvin pysynyt. En kuitenkaan aio maalaamoon veidä sitä, jos ei kestä maali niin sitten olkoon noin. :) Mulla ainaki ratkes tuo varoitustarraongelma, tänään tuli oikean puolen lokari vaikka piti tulla vasen, ja kun vakuutukseen menee niin ei enää ruveta palauttamaan niin jäi omaksi tuo tarraton lokari :wink: :D
Skygo
Tracks

Joku konemaali varmaan kestäisi varsin hyvin kulutusta.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Ecu
6WD
Mönkijä:: ei óle

Viesti Kirjoittaja Ecu »

-Osku- kirjoitti:Onkos kukaan tehny ittelleen keulimarautaa tai muuten vaan modannut sitä ainakin Aeonissa takana olevaa rautaa? Pelkkä maalaus vois tietysti auttaa, vähän tylsän näkönen nyt kun maalit kuluneet...
Ei toinna maalata, lisää vaan katu-uskottavuutta kun rauta on sen näkönen että sillä on ollu käyttöä :twisted: nimim: keula klo 12.05
Ja jos nyt oikeen haluaa hienostella niin vähän miranolia pintaan ja se on siinä...
-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri- :( lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc

http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
-Osku-
6WD

Nojoo, siltä se kyllä näyttää 8)
All-Terrain Vehicle
Tracks

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Olisiko tohon Kymco MXU 50 mitään tuning osia saatavilla?
Vastaa Viestiin