Kaasaria ei kannata vaihtaa. Suutinta vaan, mut jos ostat isomman pytyn niin sitten voi jo vaihtaa kaasarinkin mut sillonkaan ei oo pakko.-lare- kirjoitti:Sanokaapa minkä kokonen kaasari tossa mxussa on? Ja vaikuttaisko pelkkä kaasarin vaihto nuihin tehoihin.
MXU 50 2.0
-
- 3WD
-
- 3WD
Ihan turha on sanoo että muksussa ei ois kureja.. Ilman putsarissa on kuri ja vakio putki on yks kuri. Ihan sama on mopoissakin joissain on kuri putsarissa ja putkessa. Muksussa se vaan on toteutettu niin että putkesta ei kuria saa pois muuten kun vaihtaa kokoputken..|mxu rider| kirjoitti:ei ole kureja siinäJippanen kirjoitti:Paljonkohan muksu kulkis jos laittais piikkia isomman eturattaan, kurit pois ja isomman suuttimen
onhan tuota.
-
- 3WD
vakio putki on pirun paha kuristus! kun mulla on naraku 60cc kiinni ja tehoputki + ym. se kulki 65km/h sitte ku pisti vakio putke meni 50km/h mutta tehoputkella se ei mene maastoon hyvin kun se ottaa sen piikin vasta myöhemmin ja muutenkin kiihtyy huonommin eikä saa keulaa ylös.
meno peli http://kuvablogi.com/blog/13512/
kokeile multivariaolavi92 kirjoitti:vakio putki on pirun paha kuristus! kun mulla on naraku 60cc kiinni ja tehoputki + ym. se kulki 65km/h sitte ku pisti vakio putke meni 50km/h mutta tehoputkella se ei mene maastoon hyvin kun se ottaa sen piikin vasta myöhemmin ja muutenkin kiihtyy huonommin eikä saa keulaa ylös.
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
juippi92 kirjoitti:kokeile multivariaolavi92 kirjoitti:vakio putki on pirun paha kuristus! kun mulla on naraku 60cc kiinni ja tehoputki + ym. se kulki 65km/h sitte ku pisti vakio putke meni 50km/h mutta tehoputkella se ei mene maastoon hyvin kun se ottaa sen piikin vasta myöhemmin ja muutenkin kiihtyy huonommin eikä saa keulaa ylös.
mulla on multivar 9.5g rullilla ja pian kokeilen 9.0g rullia multivar kuristi vauhtia verrattuna vakioon mutta vääntöä ja kiihtyvyyttä siitä tuli kyllä.
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=9893
sopiikohan tuo pytty mxu:hun?
onko kellään ollu ongelmia taka-jarrun kanssa mulla on menny jo 3 kpl jarru pala settejä 6000km aikana!
meno peli http://kuvablogi.com/blog/13512/
-
- 3WD
- Mönkijä:: Can am outlander
vaihda kevyemmät varin rullat ni saa piikin ottamaan allempanaolavi92 kirjoitti:vakio putki on pirun paha kuristus! kun mulla on naraku 60cc kiinni ja tehoputki + ym. se kulki 65km/h sitte ku pisti vakio putke meni 50km/h mutta tehoputkella se ei mene maastoon hyvin kun se ottaa sen piikin vasta myöhemmin ja muutenkin kiihtyy huonommin eikä saa keulaa ylös.
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
Siis teharin ne ainakin huomaa, 70cc pytyllä kulkee maks. 55, ja teharilla kuulemma ~60. Teharin ne kyllä huomaa jos ne ymmärtää kattoo, mutta 70cc:tä ei kyllä mitenkään voi huomata ulkoisesti.-lare- kirjoitti:Olavi mikä tehoputki sulla on kiinni? Vaikuttaisko pelkkä tehoputki jos ei vaiha muita osia? Arveluttaa tuo isompi pytty ku ajan teillä ja täällä liikkuu poliiseja aika tiuhaan.. että oiskoha tuo tehari näppärä ratkasu.. vai?