Fox Silver Foxin viritystä
pistin sinne mascoon sähöpostia viriosista... muutenkin miettisin et jos vaihtais mönkijään 138cc nelari koneen... akseli pitäis kääntää ympäri ja jarruvaijerit laittaa uudestaan toiselle puolelle... sit pitäis tehdä koneelle uudet kiinnikkeet ja koko vakio koneen pois ottaminen on jo varmaan kauhee homma ku se on sellanen sähkö halvattu ja letkua menee sinne sun tänne...
elikkäs oon purkanu atomeiksi varmaan 1200 kertaa ton oman foxin, eikä koneen irrottaminen ole kovakaan homma. korotin tangon tosta (4cm). Kertokaas katteiden tilaajat paljos maksaa koko satsi ku on tuo punanen niin P**keleen ruma väri
heke26, kyllä se masco ne varaosat on tähänki asti toimittanu
niitä vaan tahtoo mennä niin paljon vaikka ollu tuo voksi vasta 2kk. oon joutunu uusin kaasarin (60€), männän(30€), öljypumpun(180€) ja ketjut ja rattaat (60€)
JA VOIN TODETA ETTÄ ÄLKÄÄ OSTAKO FOXIA!
heke26, kyllä se masco ne varaosat on tähänki asti toimittanu

JA VOIN TODETA ETTÄ ÄLKÄÄ OSTAKO FOXIA!
200cc takavetotieliikenneintiaani
Itellä ollut FOXI nyt parikuukautta eikä mitään vikaa...
Kai noitaki on maanantaikappaleita, tai käyttäjästä kiinni. Asiaan tilasin 70cc pytyn ja 17,5mm lorton niin putkea tarttis vielä. oon katellu et aeroxin/nitron putki kävis pyttyyn, mutta miten moottoriin osuu kiinnikkeet kohalleen? Saman muotoinen paisari ja kinnikkeet tossa on. Kellän kokemuksia asiasta?

no veikkaan että nää kiinan tehdaiden toleranssit nakkelee suutaan toimii, toimii joskus ja ei koskaan. eli tuuripeliäkala kirjoitti:Itellä ollut FOXI nyt parikuukautta eikä mitään vikaa...Kai noitaki on maanantaikappaleita, tai käyttäjästä kiinni. Asiaan tilasin 70cc pytyn ja 17,5mm lorton niin putkea tarttis vielä. oon katellu et aeroxin/nitron putki kävis pyttyyn, mutta miten moottoriin osuu kiinnikkeet kohalleen? Saman muotoinen paisari ja kinnikkeet tossa on. Kellän kokemuksia asiasta?

Edit: kyllähän se passaa mulla on ollu ovetto jossa on samanlainen putki ku nitrossa/roxissa tai kaikissa muissakin mbk/yamahan vaakasylinteri mopoissa. mutta tulin siihen tulokseen että skootterin putkea ei ole järkeä laittaa tohon kömpijään koska se pukkais pakokaasut suoraan jalkaan ja sitä haisis jo liikaa 2-tahille. mutta trueamiksellehan se on hyvä raitkaisu..

200cc takavetotieliikenneintiaani
-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Saa toki, mutta asennus vaatii etenkin vekottimen sähköjen tuntemista.
Sitten ihan yleistä osaamista sähköjutuista. Kyseessä on kuitenkin sytkälaitteiston muutos, joten peukalo keskellä kämmentä -asennus voi lopettaa mopon käynnistymisen siihen paikkaan.
Asiasta seinään. Joihinki mopoihin, missä on rajoitin, tai ei, voidaan asentaa esim. Phot Eco, säädettävä rajoitin on/off kauko-ohjauksella.
Kyseinen rajoitin ei rajoita suoraan nopeutta, vain alkaa pätkimään kierroksia asetetussa määrässä. Moni on varmaan ehkä huomannut viritetyn 2-t mopon, joka ajaessa pitää sellaista ratatatatatatatata -ääntä.
Rajotin se sen tekee. Onhan se ihan käypä rajoitin, mutta myllyn kannalta ei ole ehkä järkeä ajaa pitkää matkaa rajotin päällä. Jos joku ei syytä tiedä, johtuu se karstan kerääntymisestä pakopuolelle.
Kuka se tällä voorumilla keksi joskus sellaisen paremman rajoittiminen Tl -mönkijään, joka vipua kääntämällä rajoitti kaasuvaraa?
Eikä ole edes vaikea toteuttaa. Ehkä joka mönkijässä on ruuvi kaasuvipukotelossa, jolla voi rajoittaa kaasun liikettä.
Tämän tilalle kun tekisi sellaisen pikasäädettävän rajottimen, niin hyvä tulis.
Miliisien kannalta sellainen rajoitin jonka päällä olon huomaa äänestä ajossa, on ehkä hieman huono.
Ne poliisit eivät aina ole tyhmiä, vaan voivat käskeä ottamaan rajottimen pois päältä. Tälläistakin on kuulunut.
Toisaalta voi ne ehkä kummastella sitä mötikkää kaasuvivun lähellä...
Sitten ihan yleistä osaamista sähköjutuista. Kyseessä on kuitenkin sytkälaitteiston muutos, joten peukalo keskellä kämmentä -asennus voi lopettaa mopon käynnistymisen siihen paikkaan.
Asiasta seinään. Joihinki mopoihin, missä on rajoitin, tai ei, voidaan asentaa esim. Phot Eco, säädettävä rajoitin on/off kauko-ohjauksella.
Kyseinen rajoitin ei rajoita suoraan nopeutta, vain alkaa pätkimään kierroksia asetetussa määrässä. Moni on varmaan ehkä huomannut viritetyn 2-t mopon, joka ajaessa pitää sellaista ratatatatatatatata -ääntä.
Rajotin se sen tekee. Onhan se ihan käypä rajoitin, mutta myllyn kannalta ei ole ehkä järkeä ajaa pitkää matkaa rajotin päällä. Jos joku ei syytä tiedä, johtuu se karstan kerääntymisestä pakopuolelle.
Kuka se tällä voorumilla keksi joskus sellaisen paremman rajoittiminen Tl -mönkijään, joka vipua kääntämällä rajoitti kaasuvaraa?
Eikä ole edes vaikea toteuttaa. Ehkä joka mönkijässä on ruuvi kaasuvipukotelossa, jolla voi rajoittaa kaasun liikettä.
Tämän tilalle kun tekisi sellaisen pikasäädettävän rajottimen, niin hyvä tulis.
Miliisien kannalta sellainen rajoitin jonka päällä olon huomaa äänestä ajossa, on ehkä hieman huono.
Ne poliisit eivät aina ole tyhmiä, vaan voivat käskeä ottamaan rajottimen pois päältä. Tälläistakin on kuulunut.
Toisaalta voi ne ehkä kummastella sitä mötikkää kaasuvivun lähellä...
- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
No siinähän vasta idea että väsää kaasuvipuun jtn..Eikä sen tarvi olla pika säädettävä kun pidän rajotinta päällä sillon kun ajan liikenteessä ja pois vaikka jossain montulla..Jätin ton elektronisen rajottimen vaihtoehdoista pois heti kun kuulin et pitää ratatatata ääntä...Skygo kirjoitti:Saa toki, mutta asennus vaatii etenkin vekottimen sähköjen tuntemista.
Sitten ihan yleistä osaamista sähköjutuista. Kyseessä on kuitenkin sytkälaitteiston muutos, joten peukalo keskellä kämmentä -asennus voi lopettaa mopon käynnistymisen siihen paikkaan.
Asiasta seinään. Joihinki mopoihin, missä on rajoitin, tai ei, voidaan asentaa esim. Phot Eco, säädettävä rajoitin on/off kauko-ohjauksella.
Kyseinen rajoitin ei rajoita suoraan nopeutta, vain alkaa pätkimään kierroksia asetetussa määrässä. Moni on varmaan ehkä huomannut viritetyn 2-t mopon, joka ajaessa pitää sellaista ratatatatatatatata -ääntä.
Rajotin se sen tekee. Onhan se ihan käypä rajoitin, mutta myllyn kannalta ei ole ehkä järkeä ajaa pitkää matkaa rajotin päällä. Jos joku ei syytä tiedä, johtuu se karstan kerääntymisestä pakopuolelle.
Kuka se tällä voorumilla keksi joskus sellaisen paremman rajoittiminen Tl -mönkijään, joka vipua kääntämällä rajoitti kaasuvaraa?
Eikä ole edes vaikea toteuttaa. Ehkä joka mönkijässä on ruuvi kaasuvipukotelossa, jolla voi rajoittaa kaasun liikettä.
Tämän tilalle kun tekisi sellaisen pikasäädettävän rajottimen, niin hyvä tulis.
Miliisien kannalta sellainen rajoitin jonka päällä olon huomaa äänestä ajossa, on ehkä hieman huono.
Ne poliisit eivät aina ole tyhmiä, vaan voivat käskeä ottamaan rajottimen pois päältä. Tälläistakin on kuulunut.
Toisaalta voi ne ehkä kummastella sitä mötikkää kaasuvivun lähellä...
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
Tarvitaanko siihen ruuvvari?Mulla ei ainakaan 200cc:ssä tarvi vaan se pyörii muutenki..Siihen on kyl vähä vaikee mtn patenttia keksiä..Skygo kirjoitti:No onhan se pikasäädettävä huomattavasti parempi kuin joka kerta kaivaa ruuvimeisseli taskusta ja pyörittää mokomaa ruuvia...
Siis simppelisti vaan sellanen vipu joka tulee sen rajotin ruuvin paikalle ja sitä kääntämällä saa rajotuksen päälle/pois.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s