
MXU 50 2.0
- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
Lueskelin tuossa noita Kiihdyttäjä-Kaunon neuvoja virityksiin, niin nyt on eturatas ja variaattorin "etulimppu vaihdettu. Mutta sitten tuon suuttimen vaihdon kanssa on pieni tiedon pula..
Eli kun vaihtaa suuttimen 10 numeroa isommaksi (80#->90#) ja poistaa kumiholkin, niin pitääkö öljyn määrää lisätä jotenkin, vai tarviiko öljyn määrään edes koskea? Ettei bensasta tulisi liian kuivaa..
Eli kun vaihtaa suuttimen 10 numeroa isommaksi (80#->90#) ja poistaa kumiholkin, niin pitääkö öljyn määrää lisätä jotenkin, vai tarviiko öljyn määrään edes koskea? Ettei bensasta tulisi liian kuivaa..
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
mikähän suutin ton 70cc kanssa kävis? vai tuleeko tossa moposportin setissä se mukana? osat on nimittäin tulleet jo eilen postiin ja huomenna ois tarkotus hakea ja laittaa kiinni.
Kiihdyttäjä kauno sanoi ettein vakio koneeseen kannata laittaa kuin multivarin etulimppu vakio rullilla mutta viritettyyn koko setti eli teemmä näin. jostain luin että jos vaihtaa pytyn ja poistaa kumiholkin niin 30 nroa isompi suutin on hyvä eli nopealla laskutoimituksella 100# suutin mahtaa olla hyvä. Myös joku oli porannut millin terällä ja saanut sopivan eli kaikki tukee tuota kokoa...
Kiihdyttäjä kauno sanoi ettein vakio koneeseen kannata laittaa kuin multivarin etulimppu vakio rullilla mutta viritettyyn koko setti eli teemmä näin. jostain luin että jos vaihtaa pytyn ja poistaa kumiholkin niin 30 nroa isompi suutin on hyvä eli nopealla laskutoimituksella 100# suutin mahtaa olla hyvä. Myös joku oli porannut millin terällä ja saanut sopivan eli kaikki tukee tuota kokoa...
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
Helpoin tapa suuttimeks on porata se ite sillä millin terällä, niinku jo aikasemmin sanoin. siin ei tule mitään muuta ku pytty+mätä+männänrenkaat+jotain tiivisteitä. (huom. ei kantta! vakio kylläkin käy)unlucky kirjoitti:mikähän suutin ton 70cc kanssa kävis? vai tuleeko tossa moposportin setissä se mukana? osat on nimittäin tulleet jo eilen postiin ja huomenna ois tarkotus hakea ja laittaa kiinni.
Kiihdyttäjä kauno sanoi ettein vakio koneeseen kannata laittaa kuin multivarin etulimppu vakio rullilla mutta viritettyyn koko setti eli teemmä näin. jostain luin että jos vaihtaa pytyn ja poistaa kumiholkin niin 30 nroa isompi suutin on hyvä eli nopealla laskutoimituksella 100# suutin mahtaa olla hyvä. Myös joku oli porannut millin terällä ja saanut sopivan eli kaikki tukee tuota kokoa...
mulla siis 72cc MALOSSIn pytty ja tilailin MALOSSIn multivarin (69,00€) ja kokeilin vaihtaa pelkästään vp jousen, enkä huomannut mitään eroa. sitten vaihdoin etulimpun ja laitoin siihen ne 7,0g rullat, mutta kone lähetee pikkasen matkaa hyvin, mutta sitten kierrokset pompaa ylös pysyy siellä, eikä kulje mihinkään (40km/h). Nyt sitten vaihdoin vakio rullat malossin etulimppuun, ja toimii kuten ennenkin. Tähän asti siis ihan turha laite tuo multivar. Nyt on tulossa moposportista 16x13 8,5g rullat (8,20€) ja 16x13 9,0g rullat (8,20€) ja malossin säädettävä kisakytkin(99,00€). Mites kytkimen vaihtoväli, mulla kun on just tullu 5000km täyteen ja kytkimessä otti jo metalli metallia vastaan..??!! Onkos metässä kömpiminen tai joku sitte voinu kuluttaa sitä erityisen paljon? Tai ehkä isompi pytty?
Sitten vielä tosta nopeasta laskutoimituksesta sen verran, että sen matematiikan mukaan, jota mulle on opetettu ni 80(vakio suutin)+30 tekee kylläkin 110. no sellainenhan sillä millin terällä syntyy...
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
Tatuu vastauksiaa!|mxu rider| kirjoitti:Niin ja TATU oliskos kiinnostusta ostaa muksua jo keväällä 2009? ois ihan nätin näkönen peli myynnissä sillon kemmun alta pois. tuuninkia laitettu sen verran, että kehtaa mennä kylille ajelee ja koneessa ny toi 72cc pytty (laitettu kiinni kun oli 2500 km mittarissa) ja säädöt mitä se vaatii (vakio osat mukaan tietysti), että saa vähän vääntöä lisää... nyt sitte tulossa vielä multivari, että ois vähän napakampi toi variaattoripuolikin, ettei menis tehot ihan hukkaan.
hinta ois siinä 2100€ tienoilla sillon, mutta ei sekään nyt ihan tiukin mahdollinen ole. mittariin tuli tänään 5000 km, että kai se keväällä ois jtn 7000 km paikkeilla...
-
- 3WD
- Viestit: 85
- Liittynyt: 27 Tammi 2008 15:45
- Mönkijä:: Can am outlander
itellä kulkee 70cc multivarilla -vakio rullat ja jousi- vaan 50kmh. missä vika paljonko sulla mxu rider kulkee?|mxu rider| kirjoitti:Helpoin tapa suuttimeks on porata se ite sillä millin terällä, niinku jo aikasemmin sanoin. siin ei tule mitään muuta ku pytty+mätä+männänrenkaat+jotain tiivisteitä. (huom. ei kantta! vakio kylläkin käy)unlucky kirjoitti:mikähän suutin ton 70cc kanssa kävis? vai tuleeko tossa moposportin setissä se mukana? osat on nimittäin tulleet jo eilen postiin ja huomenna ois tarkotus hakea ja laittaa kiinni.
Kiihdyttäjä kauno sanoi ettein vakio koneeseen kannata laittaa kuin multivarin etulimppu vakio rullilla mutta viritettyyn koko setti eli teemmä näin. jostain luin että jos vaihtaa pytyn ja poistaa kumiholkin niin 30 nroa isompi suutin on hyvä eli nopealla laskutoimituksella 100# suutin mahtaa olla hyvä. Myös joku oli porannut millin terällä ja saanut sopivan eli kaikki tukee tuota kokoa...
mulla siis 72cc MALOSSIn pytty ja tilailin MALOSSIn multivarin (69,00€) ja kokeilin vaihtaa pelkästään vp jousen, enkä huomannut mitään eroa. sitten vaihdoin etulimpun ja laitoin siihen ne 7,0g rullat, mutta kone lähetee pikkasen matkaa hyvin, mutta sitten kierrokset pompaa ylös pysyy siellä, eikä kulje mihinkään (40km/h). Nyt sitten vaihdoin vakio rullat malossin etulimppuun, ja toimii kuten ennenkin. Tähän asti siis ihan turha laite tuo multivar. Nyt on tulossa moposportista 16x13 8,5g rullat (8,20€) ja 16x13 9,0g rullat (8,20€) ja malossin säädettävä kisakytkin(99,00€). Mites kytkimen vaihtoväli, mulla kun on just tullu 5000km täyteen ja kytkimessä otti jo metalli metallia vastaan..??!! Onkos metässä kömpiminen tai joku sitte voinu kuluttaa sitä erityisen paljon? Tai ehkä isompi pytty?
Sitten vielä tosta nopeasta laskutoimituksesta sen verran, että sen matematiikan mukaan, jota mulle on opetettu ni 80(vakio suutin)+30 tekee kylläkin 110. no sellainenhan sillä millin terällä syntyy...
80+30=110 mutta 110-10 jos holkkia ei ota pois
- TATU
- 6WD
- Viestit: 433
- Liittynyt: 26 Joulu 2007 19:53
- Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Sori en oo kerenny sulle vastaamaan aikaisemmin. Mutta nyt tulee se vastaus: Jos laitat kuvia tosta Muxustasi, että minkä näköinen se on nykyään. Tai vastaat onko siihen tullut mitään muuta tuuninki osaa kuin mitkä näkyy sun kuvablogi kuvissa|mxu rider| kirjoitti:Tatuu vastauksiaa!|mxu rider| kirjoitti:Niin ja TATU oliskos kiinnostusta ostaa muksua jo keväällä 2009? ois ihan nätin näkönen peli myynnissä sillon kemmun alta pois. tuuninkia laitettu sen verran, että kehtaa mennä kylille ajelee ja koneessa ny toi 72cc pytty (laitettu kiinni kun oli 2500 km mittarissa) ja säädöt mitä se vaatii (vakio osat mukaan tietysti), että saa vähän vääntöä lisää... nyt sitte tulossa vielä multivari, että ois vähän napakampi toi variaattoripuolikin, ettei menis tehot ihan hukkaan.
hinta ois siinä 2100€ tienoilla sillon, mutta ei sekään nyt ihan tiukin mahdollinen ole. mittariin tuli tänään 5000 km, että kai se keväällä ois jtn 7000 km paikkeilla...




Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
joo totnoinii nettimotossa on ilmoitus..: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... ehicle.phpTATU kirjoitti:Sori en oo kerenny sulle vastaamaan aikaisemmin. Mutta nyt tulee se vastaus: Jos laitat kuvia tosta Muxustasi, että minkä näköinen se on nykyään. Tai vastaat onko siihen tullut mitään muuta tuuninki osaa kuin mitkä näkyy sun kuvablogi kuvissa|mxu rider| kirjoitti:Tatuu vastauksiaa!|mxu rider| kirjoitti:Niin ja TATU oliskos kiinnostusta...Niin sen jälkeen mä voin sanoa olenko kiinnostunut. Mutta mä luulen jo nyt, että jos hinta saadaan sovittua kahteen tonniin tai sen alle niin aika varmasti kaupat tehdään. Mutta 100% varmuudella mä en osaa sanoa vielä mitään, koska tohon ostoon tulee aivan varmasti vaikuttamaan hyvin moni asia meidän perheessä. Joten mua ei kannata ainakaan vielä pitää 100% varmana ostajana. Ai niin ja meinasin unohtaa kysyä, että jos me nyt syksyllä 2009 kaupat tehdään niin järjestyykö kuljetus tänne Hyvinkäälle
Vai pitääkö mun tulla sinne Lietoon hakemaan se Muxu
Niin ja mikään ei nyt sitten vielä ole tohon ostoon liittyen ole varmaa, joten keskustellaan tästä lisää lähempänä syksyä 2009. Ps. Pahoittelen epäselvää viestiä mutta kiireessä ja väsyneenä on vähän vaikea kirjoittaa selvää viestiä
(ymmärrät varmaan)
jos haluut lisää kuvia ni voin lähetellä sitten. noi kuvablogin kuvat on aikas vanhoja, mutta mitään radikaalia tuuninkia en ole tehnyt, mutta nyt sillä sitte kehtaa pärräillä.
Kuljestus saattaisi onnistua ihan niin, että isä heittäis sen pakulla sinne, mut pakkohan se on tinkivarassa huomioda...