MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
|mxu rider|
6WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

unlucky kirjoitti:itellä kulkee 70cc multivarilla -vakio rullat ja jousi- vaan 50kmh. missä vika paljonko sulla mxu rider kulkee?

80+30=110 mutta 110-10 jos holkkia ei ota pois
eihän toi munkaan vehe nyt niin kummallisesti kule, mutta kyl se siinä 50-60 (mittariin) tienoilla pyörii. nyt kun on kytkin lopussa, niin menee vaan sellaset 50 km/h, mut luulisin ongelman ratkeavan tolla malossin uudella kisakytkimellä. tietysti sitten voitais ruveta laittamaan noita kaasareita ja tehareita siihen kylkeen, mutta sitte se menee jo säätämisen puolelle, kun on ne isommat pytyt, teharit ja variaattorit. ois varmaan aika vaikee kokemattomana saada säätöihin..
|mxu rider|
6WD

Nyt on sitten Kuvablogissa pikkasen uudempaa kuvaa tosta pönkijästä:
http://kuvablogi.com/nayta/1360989/
juippi92
3WD

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

toimiskohan jos pistäis power filtterin ja porais suuttimen millin terällä, teharí on ja holkki on otettu pois
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

juippi92 kirjoitti:toimiskohan jos pistäis power filtterin ja porais suuttimen millin terällä, teharí on ja holkki on otettu pois
Ite koitin 70cc:n kanssa pipercrossia suuttimen ollessa #110 ja suutin oli liian pieni... :?
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Vaikuttaakos noi pipecrossit teillä kymcoissa yhtään mitenkään? Aattelin gossiin sellasta.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
|mxu rider|
6WD

Saalistaja kirjoitti:
juippi92 kirjoitti:toimiskohan jos pistäis power filtterin ja porais suuttimen millin terällä, teharí on ja holkki on otettu pois
Ite koitin 70cc:n kanssa pipercrossia suuttimen ollessa #110 ja suutin oli liian pieni... :?
justiinsa ajattelin tota edellistä power filter viestiä lukiessa, että voishan muksuun piperiakin kokeilla, mutta lienee sitten turhaa, jos vaateisi #110:täkin isomman suuttimen. jos sellasen piperin kanssa sopivan suuttimen hommais, ni mahtaiskohan se vaikuttaa muuhun kun bensankulutukseen?

Asiasta kolmanteen. tänään tulee siis malossin säädettävä kisakytkin Delta Clutch. vanha kytkin (alkup.) oli jo lopussa= metalli metallia vasten :0. miten se on mahdollista 5000km kohdalla :o
Saalistaja
6WD

Te kenellä on tehari muksussa, niin auttaako se paljon eli tuleeko hyvä piikki jne.? Ja kuin paljon mahtais kulkee ton polinin pytyn ja teharin kanssa suunnilleen? Ja oisko kannattava ostos jos ei osta mitään muuta viriosaa enää?
sweetman
Noppeli

Viesti Kirjoittaja sweetman »

Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu! :evil: Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG :D Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.
linkku 4x4
3WD
Mönkijä:: Can am outlander

Viesti Kirjoittaja linkku 4x4 »

ite ihmettelin kans sitä mustaa muovi holkkia
juippi92
3WD

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

Mikä musta holkki` :?:
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
unlucky
6WD

Viesti Kirjoittaja unlucky »

unlucky kirjoitti:itellä kulkee 70cc multivarilla -vakio rullat ja jousi- vaan 50kmh. missä vika paljonko sulla mxu rider kulkee?

80+30=110 mutta 110-10 jos holkkia ei ota pois
^suuttimen koon laskentaa.
linkku 4x4
3WD
Mönkijä:: Can am outlander

Viesti Kirjoittaja linkku 4x4 »

juippi92 kirjoitti:Mikä musta holkki` :?:

se mikä tulee viri varin mukana
|mxu rider|
6WD

sweetman kirjoitti:Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu! :evil: Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG :D Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.
ei se mullakaan mitään vaikuttanu. sen muoviprikan laitoin siihen etulimpun taakse, eli siis siihen ekaks kampiakselin päähän.
Saalistaja
6WD

Multivar siis toimii teharin kanssa, koska ottaa kierrokset nopeemmin joten ottaa piikin nopeemmin. (rullilla säädellään.) Ja se on suunniteltu skoottereihin yli 60km/h nopeuksiin, ainakin se vp-jousi on. Itellä se keltanen jousi kiinni ja ottaa alamäkeen n. 60km/h (mittariin) vauhdissa pienen ''teho''piikin ja kiihtyy rivakasti n. 65 jos mäkeä riittää ja pitää vauhdin ylhäällä myös hetken tasasella.
unlucky
6WD

Viesti Kirjoittaja unlucky »

|mxu rider| kirjoitti:
sweetman kirjoitti:Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu! :evil: Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG :D Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.
ei se mullakaan mitään vaikuttanu. sen muoviprikan laitoin siihen etulimpun taakse, eli siis siihen ekaks kampiakselin päähän.
samassa paikassa mulla.
Vastaa Viestiin