eihän toi munkaan vehe nyt niin kummallisesti kule, mutta kyl se siinä 50-60 (mittariin) tienoilla pyörii. nyt kun on kytkin lopussa, niin menee vaan sellaset 50 km/h, mut luulisin ongelman ratkeavan tolla malossin uudella kisakytkimellä. tietysti sitten voitais ruveta laittamaan noita kaasareita ja tehareita siihen kylkeen, mutta sitte se menee jo säätämisen puolelle, kun on ne isommat pytyt, teharit ja variaattorit. ois varmaan aika vaikee kokemattomana saada säätöihin..unlucky kirjoitti:itellä kulkee 70cc multivarilla -vakio rullat ja jousi- vaan 50kmh. missä vika paljonko sulla mxu rider kulkee?
80+30=110 mutta 110-10 jos holkkia ei ota pois
MXU 50 2.0
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
Nyt on sitten Kuvablogissa pikkasen uudempaa kuvaa tosta pönkijästä:
http://kuvablogi.com/nayta/1360989/
http://kuvablogi.com/nayta/1360989/
- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
justiinsa ajattelin tota edellistä power filter viestiä lukiessa, että voishan muksuun piperiakin kokeilla, mutta lienee sitten turhaa, jos vaateisi #110:täkin isomman suuttimen. jos sellasen piperin kanssa sopivan suuttimen hommais, ni mahtaiskohan se vaikuttaa muuhun kun bensankulutukseen?Saalistaja kirjoitti:Ite koitin 70cc:n kanssa pipercrossia suuttimen ollessa #110 ja suutin oli liian pieni...juippi92 kirjoitti:toimiskohan jos pistäis power filtterin ja porais suuttimen millin terällä, teharí on ja holkki on otettu pois
Asiasta kolmanteen. tänään tulee siis malossin säädettävä kisakytkin Delta Clutch. vanha kytkin (alkup.) oli jo lopussa= metalli metallia vasten :0. miten se on mahdollista 5000km kohdalla

- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu!
Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG
Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.


-
- 3WD
- Viestit: 85
- Liittynyt: 27 Tammi 2008 15:45
- Mönkijä:: Can am outlander
-
- 3WD
- Viestit: 85
- Liittynyt: 27 Tammi 2008 15:45
- Mönkijä:: Can am outlander
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
ei se mullakaan mitään vaikuttanu. sen muoviprikan laitoin siihen etulimpun taakse, eli siis siihen ekaks kampiakselin päähän.sweetman kirjoitti:Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu!Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG
Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.
- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
Multivar siis toimii teharin kanssa, koska ottaa kierrokset nopeemmin joten ottaa piikin nopeemmin. (rullilla säädellään.) Ja se on suunniteltu skoottereihin yli 60km/h nopeuksiin, ainakin se vp-jousi on. Itellä se keltanen jousi kiinni ja ottaa alamäkeen n. 60km/h (mittariin) vauhdissa pienen ''teho''piikin ja kiihtyy rivakasti n. 65 jos mäkeä riittää ja pitää vauhdin ylhäällä myös hetken tasasella.
samassa paikassa mulla.|mxu rider| kirjoitti:ei se mullakaan mitään vaikuttanu. sen muoviprikan laitoin siihen etulimpun taakse, eli siis siihen ekaks kampiakselin päähän.sweetman kirjoitti:Mulla on nyt kans mönkijäs uusi 70cc polini + multivar. Edellinen 70cc malossi leipo kiinni männänsokkien takia. Sitten laitoon vakio pytyn takaasi ja taas sama juttu!Mutta nyt sitten se polini ja multivar. Tuo multivari oli vain pelkkää rahanhaaskausta. Mun mielestä tuosta multivarista ei ollu yhtää mitää hyötyä! :/ Vois melkeen vaihtaa samantien vakiorullat takaisin mutta vain malossin limppuun.. Ja pistää vakion kytkimen painejousen vai mikä se ny on niin takaasi paikalleen. Mutta ensviikolla TG
Yks juttu olis vielä.. Ne jotka on multivarin hommannu niin mikä ihme se sellaanen musta "prikka" on? Ja mihinkä se kuuluu? Minä itte jätin sen kokonaan pois välistä kun ei vakionakaan sielä semmosta ollu.