MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
juippi92
3WD

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

Saalistaja kirjoitti:Te kenellä on tehari muksussa, niin auttaako se paljon eli tuleeko hyvä piikki jne.? Ja kuin paljon mahtais kulkee ton polinin pytyn ja teharin kanssa suunnilleen? Ja oisko kannattava ostos jos ei osta mitään muuta viriosaa enää?
Mulla ainaki menee vakiopytyllä, teharilla, 90 suuttimella ja multivaril tasasella 55-58
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
unlucky
6WD

Viesti Kirjoittaja unlucky »

mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
|mxu rider|
6WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

unlucky kirjoitti:mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
Kannattaa varmaa avata se kaasarin pohja ja putsata pääsuutin. Mulla teki samaa, kun oli pääsuutin tukossa. Jollei se auta niin voi vielä kokeilla tulpan vaihtoa. Joskus teki muistaakseni sellasta ja kun vaihdoin tulpan ni autto. Minulla vakiona NGK BR8HSA. Tiedä sitte oisko parempi olla kylmempi tai kuumempi ton isomman pytyskän kanssa....
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Viritetyssä myllyssä vakio tai pykälän kylmempi.
Eli oliskos se sillon BR9HSA?
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
|mxu rider|
6WD

Skygo kirjoitti:Viritetyssä myllyssä vakio tai pykälän kylmempi.
Eli oliskos se sillon BR9HSA?
joo, eiks se niin mee että mitä isompi luku ni sit enemmän kestää kuumuutta..
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Eli kylmempi tulppa joka johtaa enemmän lämpöä pois itse tulpasta.
NGK:lla ainakin menee näin tuo numerointi, muista en tiiä sitte höökäsen pöläystä.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
unlucky
6WD

tulpan vaihto ei vaikuttanut asiaan mitenkään. pitää kokeilla puhdistaa koko kaasari, mutta se suodatin alkaa muutenkin olla vaihto kunnossa...
|mxu rider|
6WD

unlucky kirjoitti:tulpan vaihto ei vaikuttanut asiaan mitenkään. pitää kokeilla puhdistaa koko kaasari, mutta se suodatin alkaa muutenkin olla vaihto kunnossa...
Onkos mahdollista että sulta ois päässy sinne tankkiin jtn paskaa, mikä tukkisi sen suodattimen? ei mulla ainaskaan oo sinne mitään päässy..
linkku 4x4
3WD
Mönkijä:: Can am outlander

Viesti Kirjoittaja linkku 4x4 »

voisko joku kertoo et mikä muksusa vois olla vikana kun on täydellä kaasulla on jälkipaloa putkessa eikä anna kunnon kipinää.
olen koettanut jo kahdella eri tulpalla
vireina on tehari seiskakymppinen 19 kaasari ja multivari
unlucky
6WD

|mxu rider| kirjoitti:
unlucky kirjoitti:tulpan vaihto ei vaikuttanut asiaan mitenkään. pitää kokeilla puhdistaa koko kaasari, mutta se suodatin alkaa muutenkin olla vaihto kunnossa...
Onkos mahdollista että sulta ois päässy sinne tankkiin jtn paskaa, mikä tukkisi sen suodattimen? ei mulla ainaskaan oo sinne mitään päässy..
kyllä on! :lol:
KisuLove
Noppeli

Viesti Kirjoittaja KisuLove »

Onko mxu 50:s ollut mitään suurempia vikoja ?
|mxu rider|
6WD

KisuLove kirjoitti:Onko mxu 50:s ollut mitään suurempia vikoja ?
Ei ole ollut mitään suurempia murheita. Jotain pientä, minkä takuu on korvannut, mutta nyt toimii hienosti. Kyllä tällanen kanttattaa ostaa ennemmin, kuin joku kiinan ihme, minkä saa 2€:lla :lol:
nahkatuska
4WD
Mönkijä:: mxu-50

Viesti Kirjoittaja nahkatuska »

Mikähän muksussa, kun ei lähe käyntiin nyt. Joskus lupailee, kun antanu seisoo pari päivää ja menee polkaseen. Silloinkin käy maks 3sek ja kaasua ei voi painaa, muuten sammuu samantien! Kaasarin puhdistin jo...
MXU-70 ;D
|mxu rider|
6WD

nahkatuska kirjoitti:Mikähän muksussa, kun ei lähe käyntiin nyt. Joskus lupailee, kun antanu seisoo pari päivää ja menee polkaseen. Silloinkin käy maks 3sek ja kaasua ei voi painaa, muuten sammuu samantien! Kaasarin puhdistin jo...
avaa bensahana. ja uus tulppa.
nahkatuska
4WD
Mönkijä:: mxu-50

Viesti Kirjoittaja nahkatuska »

|mxu rider| kirjoitti:
nahkatuska kirjoitti:Mikähän muksussa, kun ei lähe käyntiin nyt. Joskus lupailee, kun antanu seisoo pari päivää ja menee polkaseen. Silloinkin käy maks 3sek ja kaasua ei voi painaa, muuten sammuu samantien! Kaasarin puhdistin jo...
avaa bensahana. ja uus tulppa.
Toivon, että toi "avaa bensahana" oli läppä :lol:. Vois koittaa kyllä uudella tulpalla, kun mulla toi 70cc ja 8 lämpöarvon tulppa.
MXU-70 ;D
Vastaa Viestiin