MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

nahkatuska kirjoitti:
|mxu rider| kirjoitti:
nahkatuska kirjoitti:Mikähän muksussa, kun ei lähe käyntiin nyt. Joskus lupailee, kun antanu seisoo pari päivää ja menee polkaseen. Silloinkin käy maks 3sek ja kaasua ei voi painaa, muuten sammuu samantien! Kaasarin puhdistin jo...
avaa bensahana. ja uus tulppa.
Toivon, että toi "avaa bensahana" oli läppä :lol:. Vois koittaa kyllä uudella tulpalla, kun mulla toi 70cc ja 8 lämpöarvon tulppa.
Joo no olihan se niinku läppä.. Mut nyt ainaki muistaa avata sen, jos se oliski kiinni.. On täällä meinaan sellasiinki EVOihin törmätty, joilta se ois voinu jäädä kiinni :lol: No joo joka tapauksessa niin se vakio tulppa on just toi NGK BR8HSA.

EDIT: Niin sellanen vielä, että mun muksu ainaki syö noita tulppia aika huolella, vaikka ne näyttääki ihan hyviltä, ni uuden vaihdettuaan huomaa eron. Sitten ku on tankannu uutta V-Poweria Shellilta ja se bensa sekottuu ni toimii taas paremmin. Nyt ku olen pikkasen keulinu tossa ni se bensa sekoaa siellä koko ajan. en tiiä voiko se jotenki mennä huonoksi, hartsiintua tai jotain.
Sitte se sun pönkijäises on voinu leipasta :twisted: tuskimpa, ellei tuorevoitelu pumppu oo menny paskas...
nahkatuska
4WD
Viestit: 123
Liittynyt: 15 Loka 2006 23:48
Mönkijä:: mxu-50
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja nahkatuska »

|mxu rider| kirjoitti:
nahkatuska kirjoitti:
|mxu rider| kirjoitti: avaa bensahana. ja uus tulppa.
Toivon, että toi "avaa bensahana" oli läppä :lol:. Vois koittaa kyllä uudella tulpalla, kun mulla toi 70cc ja 8 lämpöarvon tulppa.
Joo no olihan se niinku läppä.. Mut nyt ainaki muistaa avata sen, jos se oliski kiinni.. On täällä meinaan sellasiinki EVOihin törmätty, joilta se ois voinu jäädä kiinni :lol: No joo joka tapauksessa niin se vakio tulppa on just toi NGK BR8HSA.

EDIT: Niin sellanen vielä, että mun muksu ainaki syö noita tulppia aika huolella, vaikka ne näyttääki ihan hyviltä, ni uuden vaihdettuaan huomaa eron. Sitten ku on tankannu uutta V-Poweria Shellilta ja se bensa sekottuu ni toimii taas paremmin. Nyt ku olen pikkasen keulinu tossa ni se bensa sekoaa siellä koko ajan. en tiiä voiko se jotenki mennä huonoksi, hartsiintua tai jotain.
Sitte se sun pönkijäises on voinu leipasta :twisted: tuskimpa, ellei tuorevoitelu pumppu oo menny paskas...
Nyt tulee jo melkonen quote hirmu mutta menkööt :D! En usko, että leipassu, koska bensan sekaankin oon laittanu aina öljyä vähän...pitää huomenna kokeilla uudella tulpalla! Mutta minkä tarkalleen ottaen ostan BR9..?
MXU-70 ;D
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Ostappa kerralla Denson tulppa, niin ei tarvitse tapella noitten lämpöarvojen ja sen myötä vääntö/ kierros alueitten kestävyyden suhteen :)

Jossain oli muuntotaulukko ngk/ denso kynttilöille, muistaakseni.

Mika
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

DENSO-NGK VERTAILUTAULUKKO by allright. NGK:n BR8HSA:ta vastaa Denson W24FRL.
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Sitten ku on tankannu uutta V-Poweria Shellilta
Toivottavasti tämäkin on läppä...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Shellin v-powerista on käyty aiemminkin keskustelua, ja saa jatkua nytkin tuolla :arrow: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ght=vpower
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

no sivumennen sanoin, että tankaan V-poweria, kai se normaalillakin samoin tekee, kun se bensa sekottuu. Kuten monessa paikassa on sanottu nii kulutus pienenee ja suurempi puristus suhde on mahdollista. mulla kun on vakio kansi 72cc malossissa, niin sen bensan pitäisi olla omiaan. senkus vineette eihaittaa
linkku 4x4
3WD
Viestit: 85
Liittynyt: 27 Tammi 2008 15:45
Mönkijä:: Can am outlander

Viesti Kirjoittaja linkku 4x4 »

v-powerilla ei noin pienisä kuutio määrissä oo muuta vaikutustako et kukkaro kevenee enemmän
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Mopo ja v-power -gasoliini. 2-tahtimopossa tuskin voi edes olla sen vertaa puristuksia ettei 98 riittäisi. Kulutus vähenee v-powerilla vain silloin jos 98:sia käytettäessä kone nakuttaa. Tämän en kyllä usko mitenkään olevan mahdollista.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
juippi92
3WD
Viestit: 113
Liittynyt: 18 Tammi 2008 20:43
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

Aattelin maalata noi vanteet kromimaalilla, niin tartteekohan ton tavallisen maalin päälle pistää jotain pohjaamaalia ja sit vasta kromimaali :?:
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

juippi92 kirjoitti:Aattelin maalata noi vanteet kromimaalilla, niin tartteekohan ton tavallisen maalin päälle pistää jotain pohjaamaalia ja sit vasta kromimaali :?:
kai maar ne ois hyvä ihan hioo ne vanteet ja sitte jotain pohjamaalia ja sit vasta kunnon maalia. en noista kromi maleista sitte tiiä, että onko ne hyviä...
Avatar
Ecu
6WD
Viestit: 397
Liittynyt: 18 Marras 2007 16:48
Mönkijä:: ei óle
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ecu »

|mxu rider| kirjoitti:kromi maleista sitte tiiä, että onko ne hyviä...
Kyllä tietää... :x
Ei ole hyviä, pinta ei ole läheskään sen näköinen mitä siinä suhupurkin korkissa annetaan odottaa :?
-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri- :( lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc

http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

Ecu kirjoitti:
|mxu rider| kirjoitti:kromi maleista sitte tiiä, että onko ne hyviä...
Kyllä tietää... :x
Ei ole hyviä, pinta ei ole läheskään sen näköinen mitä siinä suhupurkin korkissa annetaan odottaa :?
niin, tota mäki vähän hain. en viittiny vaan ilmasta asiaa ihan noin suoraan ku ei oo henkilökohtasta kokemusta...
juippi92
3WD
Viestit: 113
Liittynyt: 18 Tammi 2008 20:43
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

Eihän se ihan sen näköstä olekkaan mut aattelin vaan maalata kromilla tai vannehopeella, ruiskulla tai sit sprayllä
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Vannehopea ennemmin, pitäs kestää paremmin. Tavan maali lohkeilee joka kiveniskusta.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Vastaa Viestiin