MXU 50 2.0
No onko korjattu jo ?unlucky kirjoitti:mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
Jos on niin, mikä oli vialla ?
Meinaa oma mxu rupes eilen illalla tekee tota samaa,
että ei käynnisty.
Sitä ennen ni tota, kun ajo hiekkatiellä/pellolla täydellä
kaasulla niin se rupes niinku booaamaan ja röpöttämään,
siis hyytymään.
mut kyllä se sitten taas rupes kiihtymään.
Mutta nyt se ei siis enää käynnisty

APUVA

Sori, tosta tuli vähän epäselvä
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
Niin, näinhän se on.. Ihmiset vaan vähä sekottelee käsitteitäSkygo kirjoitti:Jasu: Röpötys ja booaus on kyllä kaksi eri asiaa. Ensimmäinen johtuu liiasta bensansaannista, toinen sen vähyydestä.

No se suutin kannattaa ekaks putsata ja kattoo et se kaasarin pohjan tiiviste tulee tiiviiksi. Sit jollei toimi ni osta uus tulppa. Jollei vieläkää toimi ni vaihda se bensan suodatin. Ja jollei sittenkään toimi ni vie se jonnekki valtuutettuun kymco huoltoon.Jasu94 kirjoitti:No onko korjattu jo ?unlucky kirjoitti:mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
Jos on niin, mikä oli vialla ?
Meinaa oma mxu rupes eilen illalla tekee tota samaa,
että ei käynnisty.
Sitä ennen ni tota, kun ajo hiekkatiellä/pellolla täydellä
kaasulla niin se rupes niinku booaamaan ja röpöttämään,
siis hyytymään.
mut kyllä se sitten taas rupes kiihtymään.
Mutta nyt se ei siis enää käynnisty![]()
APUVA
Sori, tosta tuli vähän epäselvä
Mite se pensatankin täysinäisyys vaikuttaa asiaan?unlucky kirjoitti:ei ole. olen vain tyytynyt ajamaan kokoajan melkein täydellä tankilla. katoppa iteltäs onko suuttimet paikallaan. mulla kerran putos sinne kuppiin ja silloin röpötti aika rankasti.
Uusi kymco mies
Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?
-
- 6WD
Jaa, niin sitä aattelinkin, mut meinasin ettei sillä ole merkitystä.Skygo kirjoitti:Vaikuttaa sillä viisii että neulaventtiili kun on tukossa/läpäsee huonosti, täydessä tankissa pensa tulee suuremmalla paineella venttiilille jolloin kaasariin tulee riittävästi ainetta.Mite se pensatankin täysinäisyys vaikuttaa asiaan?

-
- 6WD
Re: Uusi kymco mies
Nytte ku se sisäänajon piina on ohi ni ois mukavaa ostaa siihen 70 cc ja ajaa taas uus sisäänajomairou kirjoitti:Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?

Paljo sulla kulkee ton 70 kans ja onks sulla siinä tehari kans, ku mietin et auttaako toi 70 paljoo tos|mxu rider| kirjoitti:Nytte ku se sisäänajon piina on ohi ni ois mukavaa ostaa siihen 70 cc ja ajaa taas uus sisäänajomairou kirjoitti:Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?heeha.. se taitaa tuo 70 cc olla muuten vakioon koneeseen ainut millä sitä saa ees vähän kulkemaan. tehari on sitte toinen, mutta ei sitäkään kai ilman seiskakymppistä kannata siihen vakioon tunkea.
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
-
- 6WD
Menee semmoset 55-60 km/h ku mulla on siinä vielä 72cc malossin lisäksi multivar ja säädettävä kisakytkin. Niin ja suutin on nyt jottai #115 paikkeil. Ja pytyn mukana tulleet hiilariläpät on kans paikallaan.juippi92 kirjoitti: Paljo sulla kulkee ton 70 kans ja onks sulla siinä tehari kans, ku mietin et auttaako toi 70 paljoo tos
Tais tulla vähän epäselvästi.. mulla on 72 cc malossi, mutta samaistuin niinku marioun tilanteeseen ja aattelin hänen ois varmaan mukavaa ajaa sisään ajo uudestaan...Jippanen kirjoitti:Juurihan se sano että olis kiva ostaa se 70cc, joka mielestäni tarkottaa ettei sillä oo sitä vielä
-
- 6WD
no joo..Jippanen kirjoitti:AahaaaPaljon toi parikyt kiloo vaikuttaa kun mulla menee 68cc malossilla ja teharilla goes melki 70km/h
Ei o ees läppiä kiinni..