Aeon Cobra

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Ei ole lukkoo penkissä :) Mut onneks olkoon uudesta laitteesta :)
Kiitos kiitos :) Tää uus mönkijä vääntää ylämäetkin paremmin ku vanha :D pitää nyt rauhassa ajella sisään ajo, nyt vasta 25km ajettu :S
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Ei mullakaan oo kun jotain 180km kun ei oo korttia vielä.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Ei mullakaan oo kun jotain 180km kun ei oo korttia vielä.
No mulla tulee nyt päivittäin vähintään 10km lukioon edestakaisin :D kyllä se siitä nouseee ja tohon lisätään muut ajot :D
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Meinaakkos virittää?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Meinaakkos virittää?
Enpä ajatellut ainakaan alkuun. :D Jos se kulkee vielä sisään ajon jälkeenkin tota 50-55 niin ei tarvi virittää, se vauhti riittää minulle, kun kaupungissa ei oikein lujaa ajeta :D
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Onko teillä ollut sellaista "vikaa" että kun lähtee liikkeelle niin, niin aluksi kone ei tunnu "vastaavan" kaasun painamiseen vaan kierrokset menevät tyhjäkäynti kierrokselle ja sitten tulee sellainen piikki joka kiihdyttää monkijän sinne 45 hyvin nopeasti.

Siis se ei reagoi noin 1 sekuntiin kaasun painamiseen jos on tyhjäkäynti kierrokset, mutta sitten lähtee ja lujaa :D :D:D

Jos nyt tajusitte :D
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Se johtuu variaattorista eikä oo vika vaan "ominaisuus" :) 70cc se "piikki" on kyl ihan mukavan repäsevä :D Jollain multivarilla toiki korjaantuis mut mua ei ainakaan häiritte yhtään..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Se johtuu variaattorista eikä oo vika vaan "ominaisuus" :) 70cc se "piikki" on kyl ihan mukavan repäsevä :D Jollain multivarilla toiki korjaantuis mut mua ei ainakaan häiritte yhtään..
Ookkei, mutta se saattaa myös johtua siitä että kone on kylmä... Ryypyn kanssa sitä ei tullut kun kone oli kylmä. mutta sitten kun kone on lämmin ja ilman ryyppyä ajelen niin en ainakaan huomannut sellaista. Tai no välillä kun on hetken aikaa liikenne valoissa, niin lähtiessä sen huomaa taas :D

Nyt reilut 65km ajettu xD

katsoi GPS:n mukaan että kuinka paljon nopeus eroaa Cobran mittarin kanssa, niin GPS näyttää 45 niin Cobra näyttää noin 50... Ja ajoin 2/3 kaasulla.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Hassua, mulla se ei häviä kyllä mihinkään vaikka ois lämmin kone.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Hassua, mulla se ei häviä kyllä mihinkään vaikka ois lämmin kone.
Joo no voi olla että kuvittelen vaan :D
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Koitappa ens kerralla kun oot ajanu hetken että annat olla tyhjäkäynnil hetken ja koitat sitten :)

Aika uskomaton toi kääntyvyys on kun hiekalla vetäsee jarrun kans, tiellä joka on ihan vähän leveempi mitä goes pitkä niin heittää jarrulla ja saa helposti sen 180 astetta kääntyyn, 200cc trapperil ei tollasessa onnistuttu :shock:
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Jippanen kirjoitti:Koitappa ens kerralla kun oot ajanu hetken että annat olla tyhjäkäynnil hetken ja koitat sitten :)

Aika uskomaton toi kääntyvyys on kun hiekalla vetäsee jarrun kans, tiellä joka on ihan vähän leveempi mitä goes pitkä niin heittää jarrulla ja saa helposti sen 180 astetta kääntyyn, 200cc trapperil ei tollasessa onnistuttu :shock:
Joo kääntyvyys on ihan huippu... ainakin verrattuna Revo2:een :D
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Uus takavalokin on ollu kans jo vähän aikaa, oli sen verran hirvee omasta mielestä se vakio mohlon niin tommonen ledi nykyään -> http://kuvablogi.com/nayta/1481643/

Pistin aeonin maahantuojallekkin e-mailia tosta revon rattaasta että jos on pienempi niin pitää hommata sen ratas toho goesiin, luulis sen sopivan..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
mönkijä_jätkä
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 10 Marras 2007 10:59
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

Miten noi varoitus tarrat sai helposti irti? Onko mitään hyvää ideaa?
Huonoja kokemuksia revosta :D En saanut edes kuuma ilma puhaltimellakaan niitä irti...

Ja onko mitään nettikauppaa, jossa myytäisiin Cobraan sopivia vanteita, siis saman kokoisia kuin alkuperäisetkin. Esim. jotain kromi vanteita tai jtn muita?
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Mulla lähti kun aikansa repi, eikä jääny yhtään tarrajälkiäkään.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Vastaa Viestiin