Enpä ajatellut ainakaan alkuun. Jos se kulkee vielä sisään ajon jälkeenkin tota 50-55 niin ei tarvi virittää, se vauhti riittää minulle, kun kaupungissa ei oikein lujaa ajeta
Onko teillä ollut sellaista "vikaa" että kun lähtee liikkeelle niin, niin aluksi kone ei tunnu "vastaavan" kaasun painamiseen vaan kierrokset menevät tyhjäkäynti kierrokselle ja sitten tulee sellainen piikki joka kiihdyttää monkijän sinne 45 hyvin nopeasti.
Siis se ei reagoi noin 1 sekuntiin kaasun painamiseen jos on tyhjäkäynti kierrokset, mutta sitten lähtee ja lujaa :D
Se johtuu variaattorista eikä oo vika vaan "ominaisuus" 70cc se "piikki" on kyl ihan mukavan repäsevä Jollain multivarilla toiki korjaantuis mut mua ei ainakaan häiritte yhtään..
Jippanen kirjoitti:Se johtuu variaattorista eikä oo vika vaan "ominaisuus" 70cc se "piikki" on kyl ihan mukavan repäsevä Jollain multivarilla toiki korjaantuis mut mua ei ainakaan häiritte yhtään..
Ookkei, mutta se saattaa myös johtua siitä että kone on kylmä... Ryypyn kanssa sitä ei tullut kun kone oli kylmä. mutta sitten kun kone on lämmin ja ilman ryyppyä ajelen niin en ainakaan huomannut sellaista. Tai no välillä kun on hetken aikaa liikenne valoissa, niin lähtiessä sen huomaa taas
Nyt reilut 65km ajettu xD
katsoi GPS:n mukaan että kuinka paljon nopeus eroaa Cobran mittarin kanssa, niin GPS näyttää 45 niin Cobra näyttää noin 50... Ja ajoin 2/3 kaasulla.
Koitappa ens kerralla kun oot ajanu hetken että annat olla tyhjäkäynnil hetken ja koitat sitten
Aika uskomaton toi kääntyvyys on kun hiekalla vetäsee jarrun kans, tiellä joka on ihan vähän leveempi mitä goes pitkä niin heittää jarrulla ja saa helposti sen 180 astetta kääntyyn, 200cc trapperil ei tollasessa onnistuttu
Jippanen kirjoitti:Koitappa ens kerralla kun oot ajanu hetken että annat olla tyhjäkäynnil hetken ja koitat sitten
Aika uskomaton toi kääntyvyys on kun hiekalla vetäsee jarrun kans, tiellä joka on ihan vähän leveempi mitä goes pitkä niin heittää jarrulla ja saa helposti sen 180 astetta kääntyyn, 200cc trapperil ei tollasessa onnistuttu
Joo kääntyvyys on ihan huippu... ainakin verrattuna Revo2:een
Uus takavalokin on ollu kans jo vähän aikaa, oli sen verran hirvee omasta mielestä se vakio mohlon niin tommonen ledi nykyään -> http://kuvablogi.com/nayta/1481643/
Pistin aeonin maahantuojallekkin e-mailia tosta revon rattaasta että jos on pienempi niin pitää hommata sen ratas toho goesiin, luulis sen sopivan..
Miten noi varoitus tarrat sai helposti irti? Onko mitään hyvää ideaa?
Huonoja kokemuksia revosta En saanut edes kuuma ilma puhaltimellakaan niitä irti...
Ja onko mitään nettikauppaa, jossa myytäisiin Cobraan sopivia vanteita, siis saman kokoisia kuin alkuperäisetkin. Esim. jotain kromi vanteita tai jtn muita?