MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Missäs sielä on väljää? Eikö kymco keulinu ton puu kasan kans? :)
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Jasu94
6WD
Viestit: 738
Liittynyt: 03 Tammi 2008 20:47
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

Jippanen kirjoitti:Missäs sielä on väljää? Eikö kymco keulinu ton puu kasan kans? :)
En minä osaa selittää, ei keulinut :)
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
jyskyed
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 18 Syys 2008 00:07

Viesti Kirjoittaja jyskyed »

ketjuissa kiristysmahdollisuutta? muutakun lyhentäminen?+
Avatar
Ecu
6WD
Viestit: 397
Liittynyt: 18 Marras 2007 16:48
Mönkijä:: ei óle
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ecu »

jyskyed kirjoitti:ketjuissa kiristysmahdollisuutta?
Tietty niitä voi kiristää, ellet oo vetäny kiristintä jo tappiin asti...
Löysäät muutamaa pulttia perästä ja sitte kirraat sitä mutteria siinä kiristimen päässä, 10 minuutin juttu :)
-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri- :( lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc

http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

Jasu94 kirjoitti:Sitten vielä, onkos muilla eturenkaat väljät :?:
Meinaa itellä on, kun ei entinen omistaja ollu rasvaillu :x

Pitää tässä sitäkin pikkuhiljaa rupee tutkii.
Otat sieltä vanteen keskeltä ne kumisuojukset vetämällä irti ja tarkistat onko ne mutterit löysällä. Jos on ni sit otat sen saksisokan poes ja kiristät mutterit, muttei niitä nyt tappopiukkaankaan saa laittaa. Sit saksisokat paikalleen ja kumit takas. Toista sama takana. Sitte vehe kovaan ajoon. 8) :lol:
Jasu94
6WD
Viestit: 738
Liittynyt: 03 Tammi 2008 20:47
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

Kireellä oli.
Siis siinä eessä on mistä tungetaan sitä rasvaa sinne sisälle(kummallakin puolella), niin sen yläpuolella ja alapuolella on välystä.

Sitten muuten putsasin geidasta ton toisen ajovalon sieltä sisältä,
mut nyt en saa sitä ajovalon lasia siihen umpioon enää kiinni.
Siellä oli välissä vähän jotain kittiä ja muuten oli kiinni jollain kiinnittimillä.



Sori, kun en osaa kirjottaa tosta selvää..
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
juippi92
3WD
Viestit: 113
Liittynyt: 18 Tammi 2008 20:43
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

Jasu94 kirjoitti:Onkos jollain jotain levityspaloja Mxu 50:sessä :?:
Kattelin vaan tuolta
:arrow: http://www.loeffler-quads.de/catalog/in ... 3fbe5ba615

Hyötyyköhän mitään jos hommais 4x110 2x30mm ja 4x144 2x30mm :roll:
Hinta vaan aika suolanen :shock:

Sori en osaa lyhentää tota linkkiä :oops:
Onko niis levityspalois muka jotain järkee kuu siinähän vaan mönkiä levenee ja rahaa menee, ja ei mxu ny kovin helposti kippaa, se levennyshän vaan haittaa jos pitää ajaa jonku isomman tien reunaa
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
Jasu94
6WD
Viestit: 738
Liittynyt: 03 Tammi 2008 20:47
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

Joo en mäkään tiiä, että onko sittenkään järkee pistää noihin rahaa.

Välyksistä:
pultit ja holkki menee etupäästä molemmilta puolilta uusiksi.
Olivat kuluneet.
Mikä lie ollu syynä :roll:
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Olkatapit jääny rasvaamatta piste
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
jyskyed
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 18 Syys 2008 00:07

Viesti Kirjoittaja jyskyed »

Ecu kirjoitti:
jyskyed kirjoitti:ketjuissa kiristysmahdollisuutta?
Tietty niitä voi kiristää, ellet oo vetäny kiristintä jo tappiin asti...
Löysäät muutamaa pulttia perästä ja sitte kirraat sitä mutteria siinä kiristimen päässä, 10 minuutin juttu :)
tarkennusta jos saan pyytää
Avatar
Jopeli
Tracks
Viestit: 1503
Liittynyt: 21 Syys 2007 19:12

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

jyskyed kirjoitti:tarkennusta jos saan pyytää
Jos sinulta löytyy mxu:n omistajan käsikirja, niin sieltä löytyy ohjeet ketjujen kiristämiseen.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

juippi92 kirjoitti:
Jasu94 kirjoitti:Onkos jollain jotain levityspaloja Mxu 50:sessä :?:
Kattelin vaan tuolta
:arrow: http://www.loeffler-quads.de/catalog/in ... 3fbe5ba615

Hyötyyköhän mitään jos hommais 4x110 2x30mm ja 4x144 2x30mm :roll:
Hinta vaan aika suolanen :shock:

Sori en osaa lyhentää tota linkkiä :oops:
Onko niis levityspalois muka jotain järkee kuu siinähän vaan mönkiä levenee ja rahaa menee, ja ei mxu ny kovin helposti kippaa, se levennyshän vaan haittaa jos pitää ajaa jonku isomman tien reunaa
Ei kippaa niin helposti ja on hienomman näkönen.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Jasu94
6WD
Viestit: 738
Liittynyt: 03 Tammi 2008 20:47
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

Pistin liimat väliin ja umpio ja lasi yhteen.
Nyt pysyy.

Huomenna menen mopokellariin tai mascoon.
Käyn tilaamassa tarvittavat osat.
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

Jippanen kirjoitti:
juippi92 kirjoitti:
Jasu94 kirjoitti:Onkos jollain jotain levityspaloja Mxu 50:sessä :?:
Kattelin vaan tuolta
:arrow: http://www.loeffler-quads.de/catalog/in ... 3fbe5ba615

Hyötyyköhän mitään jos hommais 4x110 2x30mm ja 4x144 2x30mm :roll:
Hinta vaan aika suolanen :shock:

Sori en osaa lyhentää tota linkkiä :oops:
Onko niis levityspalois muka jotain järkee kuu siinähän vaan mönkiä levenee ja rahaa menee, ja ei mxu ny kovin helposti kippaa, se levennyshän vaan haittaa jos pitää ajaa jonku isomman tien reunaa
Ei kippaa niin helposti ja on hienomman näkönen.
Voi elämä. tollasten palojen vaikutushan ei varmaan ole kovinkaan suuri, eikä toi nyt muutenkaan kippaa. ihan turha syytää tollasiin rahaa kun se on varmaan laittomatkin ku tulee pyörät ulommas ku mikään muu osa.
Miks edes ajattelis tommosia, ellei sitte hanki jotain erikoisvantetita, jotka vaatii noi-.- HUOH!
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Kyllä 10cm näkyy ulkonäössä jo paljon ja tuntuu ajaessakin. Mistä sä tiedät millanen kilpakuski toi jasu94 että kui lujaa se mutkiin ajaa :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Vastaa Viestiin