Ja sitten mopoilijoita...
loogisesti ajatellen. jos tässä olin menossa polinin kansi jonnekkin kiinni, niin saattaa käydä että kannen ptn halk. ois isompi kuin pytyn. ehkä toimii mutta ei voi olla hyväksi tiivisteille yms.|mxu rider| kirjoitti:Anteeks, mutta saisinko kysyy, et miks ton palotilan halkasijan pitäis olla sama kun ton pytyn halkasija, ku mul on ainaki malossin 72 cc pytys kiinni vakiokansi. Malossin halkasija on 47 mm ja vakio on öö.. onks se nyt sit 38 mm vai?? ja se käy ihan siihen suoraan. ehkä puriskukset kasvaa vähän mutta ei sillä ole merkitystä!unlucky kirjoitti:itse asetun kyllä hieman sweetmanin puolelle ja toivon että tämä "riitely" saataisiin lopetettua. Kaikki te jotka puhuitte poraamisesta ylikokoon, taisitte jättää jotain huomaamatta. Viestissä oli linkki josta pääsi irc galleriaan jossa oli kuva ko pytystä ja siitähän on toinen "helma" poikki. Että vaikka malossin voi porauttaa, niin ainakaan tuota polinia ei voi enää korjata. Olen kyllä myös sitä mieltä että vika pitää etsiä. ja kyllähän se kansi käy ainakin pulttien mukaan. sitten se palotilan halkaisia pitää olla samankokoinen kun sylinterissä. ja tarkista ettei tulppa ota mäntään kiinni. ja eikun baanalle.
Onneks olkoo, sullehan tuli vielä halvaks toi kolahdus : DJasu94 kirjoitti:PRKL![]()
Meni Kymcosta etupuskuri hajalle.
Ajoin sen tänään lanan aisaan n.10 km/h ja paskaksi se meni![]()
Kerran tuon jo joutunut uusimaan ja nyt toinen kerta.
No halpahan tuo kummiski on.
Muistaakseni 40€
Mulla meni samasta kohdasta. Eli kannattaa siis olla vääntelemättä niitä! Kaikille tiedoksi, että ennemmin ainakin sitte jollain avaimella sitä vääntää, käsin siitä varresta kiristämällä napsahtaa aika nopeesti...Jasu94 kirjoitti:Ja nyt toisen peilin varsi katkesi sieltä kierteitten kohalta
Pitää kattoo jos tuon saa vielä takas kiinni, jos ei niin pitää ostaa uusi.
Tuolla on ainakin Mxu 50:seen tarkoitettuja rattaita:jyskyed kirjoitti:Nyt sitten ois aika tilata ne ketjut ja rattaat..
Onko kellään vieläkään kello kolissut, mistä saisi muxuun tarkoitetut tarvikemallia olevat osat?! Maahantuoja veloittaa ko osista 260e + tk...
No yleensähän näihin varmasti on vaan nastattomia renkaita, mutta laittaahan ne rengasliikkeessä niihin nastat jos haluaa. Lumiketjuilla ei varmaan saa tieliikenteessä ajaa..-MOPOMÖNKIJÄ- kirjoitti:Saako näihin nastarenkaita tai saako niillä lumiketjuilla ajaa tiellä?
No nyt kyllä mulla on vahva epäilys, että se saattais muksussa olla M8 kierteellä, ennemmin ku M10, mutta se kannattaa mitata, sillä saatan olla väärässäkin. Kyllähän ne yleensä sopivat kaikkiin, mutta mistäs tiedät etelä-korean pojan päähänpistoistaJasu94 kirjoitti:Osaakos joku sanoa, että käykö noi peilit Mxu 50:seen:
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15124
Ja tietääkö joku mitä maksaa oikeelle puolelle se vakio peili