Mopomönkijöiden viritys

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Olikohan nyt oikee paikka kysyä? Mut vastaan silti.

Eli itte tekemällä. Mut kuka haluaa korottaa mopomönkijää? Kyl sanon että suurimmassa osassa mopomönkijöistä loppuu muut maasto ominaisuudet ennen maavaraa.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Hah, ja ovatpa vielä totaalisen laittomia itse kyhättyinä niin 2- kuin 4-pyöräsissä mopoissa.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Jasu94
6WD
Viestit: 738
Liittynyt: 03 Tammi 2008 20:47
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

Mulla on semmonen, tosin ei kiinni enään ja tuskin
laitankaan tulevaisuudessa.
Entinen omistaja kai sen värkänny,
täysin "turhake", ei se mitään hyödytä.
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
tunskamies
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:10
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tunskamies »

[quote="Skygo"] . Jaa miten, menikö sormi suuhun? quote]

?????????
tunskamies
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:10
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tunskamies »

Onkos kukaan laskenut kantta mönkiästä tai viilannu pannua?
200tq
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 24 Kesä 2008 21:15
Paikkakunta: heinävesi

Viesti Kirjoittaja 200tq »

Viikolla juniorin rally 50(72cc) siistin ja muotoilin kanavat/hioin ja muotoilin venttiilit sekä kohdistin imukaulan kanteen.Vielä kun sais laitettua kannen paikalleen...
Laskemaan en alkanut kun ko.mallissa on jo tehdashionnan mukana poistunut pakoaukon alapuolelta tavaraa aivan riittävästi,en riskeeraa pakoputken pitävyyttä.
Nälkä lähtee syömällä,eukko juomalla
Juba93
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Loka 2008 18:49

Viesti Kirjoittaja Juba93 »

Joo elikkä mulla ku on se qingqi mönkijä,nii siinä on honda cub merkkisen skootterin kopio kone nii tietäiskö kukaa mistä sais isompaa pyttyvä? kurit tässä pelissä on ne perus ilman putsarihässäkkä kierrosten rajoitin imukaula kannen puolelta liian pieni,kannen aukot turhan pienet.Mutta vaikuttavin on tuo imukaula ja kierrosten rajotin.Nytten ku uudn cdi poksin joutuu ostamaa nii ostan sitte semmosen missä ei rajotinta ole.Sitte pitää vaa olla järki päässä ku ajelee et ei kiljuta venttiileitä solmuu.
Semmosta elämä onpi
Avatar
B12
4WD
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Joulu 2007 19:43

Viesti Kirjoittaja B12 »

200tq kirjoitti:Viikolla juniorin rally 50(72cc) siistin ja muotoilin kanavat/hioin ja muotoilin venttiilit sekä kohdistin imukaulan kanteen.Vielä kun sais laitettua kannen paikalleen...
Laskemaan en alkanut kun ko.mallissa on jo tehdashionnan mukana poistunut pakoaukon alapuolelta tavaraa aivan riittävästi,en riskeeraa pakoputken pitävyyttä.
Isä osti siskon kakaroille Comanche cross 50 lasten mönkkärin. Kokeilin sitä joskus ja tälläisen 100kg roikaleen allakin ilman rajoitinta tuntui kiskovan enemmän kuin kohtuudella uskalsi edes ajaa. Katsoin sitten konetta tarkemmin ja 72 kuutioinenhan se näytti olevan. Tappopeli pikkukakaralle. Kaasun saa tosin rajoitettua.

Onko noita rekisteröitäviä mopomönkkäreitä tehty sillä samalla 50cc honda Monkeyn koneen kopiolla?. Koneitahan saa ainakin 125 kuutioon saakka. Voisi lennättää sellaista kirppua aika kivasti.
Kinroad XT250ATV-C
Avatar
Morzo
4WD
Viestit: 170
Liittynyt: 19 Tammi 2006 18:24
Paikkakunta: Alavieska Mönkky: AIE 4-Cross 70cc

Viesti Kirjoittaja Morzo »

Moro jälleen.

Vähä aikaa sitten tuli laitettua, 100% handmade tehari Aieen, kaveri leikkasi ja mankeloi suorasta pellistä ensin suoran teharin, sitten minä kotona taivuttelin teharin sopivan muotiseksi.
Ja että se kulukee, 70cc+handmade tehari, kiertää ku pikkunen sika ja kiihty ja kulkee paljo maukiammin kuin ilman teharia, nopeus siellä 60kmh tuntumassa :)

Mutta mutta edelleenkin sinne olis mukavempi nakata joku 110cc 4t. Manuaali, vääntöä, pienempi kulutus ja varmasti enempi nopeutta kuin nykyisillä virityksillä, ja ainahan nelari on parempi.
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

B12 kirjoitti: Onko noita rekisteröitäviä mopomönkkäreitä tehty sillä samalla 50cc honda Monkeyn koneen kopiolla?. Koneitahan saa ainakin 125 kuutioon saakka. Voisi lennättää sellaista kirppua aika kivasti.
On. Koneita saa Motorpowerilta muistaakseni 140 cc saakka :twisted:
Sitte on www.monkeybike.co.uk saarivaltiossa jos yyber virittämistä suunnittelee...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
klonkku
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 03 Syys 2008 11:31
Mönkijä:: Outlander pro 570

Viesti Kirjoittaja klonkku »

Pitääkö öljypumppu ilmata ku vaihtaa sylinterin?
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Ei. Pytyn vaihto ei vaikuta pumpun toimintaan...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Mites kun ton suuttimen vaihtaa niin pitääkö lisätä öljyn syöttöö kun bensan tulo lisääntyy?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Seoshan toki laihtuu vähäisessä määrin mutta öljyn määrä pysyy kuitenkin samana. Joten en usko olevan tarpeellinen toimenpide.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
klonkku
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 03 Syys 2008 11:31
Mönkijä:: Outlander pro 570

Viesti Kirjoittaja klonkku »

ootteko miten paljo suuremman suuttimen vaihtanu? nyt on itelläki 68cc malossi paikalla. ja ootteko laittanu nuo läpät? hyödyttääkö?
Vastaa Viestiin