alotetaallaanpa nyt stongan korotuksella. Tulossa on vähän sitä sun tätä jälkeenpäin ja ideoita saa ehdottaa!
stongan korotus köyhän miehen malliin näyttääpi tältä
Edit: näihän tää sujuu. kiitos skygolle.
Viimeksi muokannut Jauhoo-, 19 Loka 2007 00:41. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
tagit joiden väliin tulee kuvan osoite netissä.
kuten näin
Esim. jos firefoxia käytät, rotan oikealla napilla klikkaat kuvaa josta valitset kopioi kuvan osoite. tuon osoitteen sitten laitat img ja /img tagien väliin.
joku vois kertoilla vähän katteiden hintoja. ei oikeen tuo punanen passaa silmään ja nuo on semmosta muovia että noita ei voi maalata. Lisävalot on tulossa kuvaa tulee kuhan saan ne valot, ja valoja on parenneltu halogeeni kannalla ja hehkulla. Vilkkujen paikat on aika törkeet pitäs ruveta easypartsilta tilaileen minivilkkuja ja ehkä takavaloa. kertokaa toki muita ideoita! ehdottakaa vain mitä mieleen tulee
elikkäs tänään melko miehekkäässä rapulassa alottelin lisävalojen asennusta. kun sattu semmoset kouraan tuoltaa puu-ilosta. Sähköt saan varmaan huomenna kytkettyä.
ton kiinnikkeen vääntelin itse alumiinista, kuten huomaa pitää maalata mustaksi kuhan kerkiääpi.
No onhan tuossa eroa Pitäs Aeoniin saada kanssa vähän korotusta ohjaustankoon, selkä menee kipeäksi näin pitkällä tyypillä jos seisailteen ajaa vähänkin pidempään..
KERTOKAA NYT kerpele JOTAKI IDEOITA!!! MITÄ VAAN MIELEEN TULEE NIIN MUUTA KU TÄHÄN TOPIKKIIN ETTEI AIVAN TURHA TOPIKKI TUU TÄSTÄKI. ja aika eikä isokaan projekti ole mulle este!! harrastuksesta tämä "mopotuninki" mulla menee siihen asti kunnes ei osaa ite tehä jotankin ja sille tulee hintaa ihan homona.
No laita vaikka sininen parkkivalo. Ei se nyt niin ihmeellinen ole, mutta vähän paremman näkönen kummiski. Ja peilit paikalleen ettei näytä joltaki koppakuoriaiselta... Siis matalalta