Eli onkohan tossa Aeonin Revossa joku systeemi että kun ajaa vesilätäköstä niin tuntuu että bensan syöttö katkeis tai jotain kun veto loppuu vähäksi aikaa. Onko muut huomannut samaa? Vähän kiusallinen kun ei pimeässä huomaa jokaista lätäkköä...
Jaa no sitten mahdolliseksi jää kipinän katoaminen.
Minkälainen on tulpanhattu Aonissa? Siinä vissiin on sellanen kumiläpyskä mikä tulee puhallinkopan päälle ja siten peittää sen reiän siitä?
Kyllä joskus variaattoriin on mennyt vettä mutta silloin vain hihna luistaa. Vesilätäkön ei tarvitse olla iso tai kovin syvä, kuulostaa kuin mönkijä tukehtuisi eli kuuluu poooooo... Tulpan hattua en ole tarkastellut mutta voishan senkin tarkistaa kun kerkeää.
Ei mulla vaan ole hyytynyt vesilätäköissä, mutta en kyllä niissä paljoa ajelekkaan koska aeoni heittää kaikki vedet tai kurat selkään lokasuojat on kyl huonosti suunniteltu.
Mut nyt ku on pakkasta ja tiet on vähän liukkaat niin mun aeoni ei tunnu pääsevän 40 lujempaa ja tuntuu ettei mönkijä oikein jaksa vetää. mutta taas kuivilla ja lämpimillä keleillä pääsee 50km/h. Onko se normaalia?
Pakkasella saattaa olla että kone käy liian laihalla, eli isompaa suutinta kehiin tai kaasaria säätämään Mulla kun on kaasari säädetty kesällä niin joutuu ryyppyä antamaan välillä.
Näyttäs sen verran tiiviiltä tuo ilmanotto että ei sieltä ainakaan vettä pääse sisään, ota ja tiedä. Vaan onneks ei taida olla vaarallista vaikka välillä sattuu lätäkkö kohdalle!