MXU 50 2.0
MXU 50 2.0
Alkuperäinen on jo saavuttanut niin suuren suosion, joten nyt aloitetaan topicci alusta. Alkuperäinen pysyy lukittuna ja sieltä tulee etsiä tietoa.
Syy jakamiseen on se, että noin suuresta topicista on vaikeampi hakea tietoa. Jos käy niin, että tarkoituksella poistaa viestin pari, poistaakin koko topicin, niin ei poista kaikkea tietoa koska nyt on 2.0.
Syy jakamiseen on se, että noin suuresta topicista on vaikeampi hakea tietoa. Jos käy niin, että tarkoituksella poistaa viestin pari, poistaakin koko topicin, niin ei poista kaikkea tietoa koska nyt on 2.0.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
"Kertokaas mulle miten se polkimella käynnistäminen sitten onnistuu? Kerran kaks vahingossa osannu sen sillein käynnistää mut joo..
Mitenkäs kun toi kaasu (jostain paikasta) on nyt pariin otteeseen jäätynyt tuolla matkalla niin että lähtee yht äkkiä vetämään hana pohjassa eteenpäin ja sit on laitettava kiinni virrat pois ottamalla. Sitten kun yrittää käynnistää niin huutaa vaan ja kiinnihän se on pistettävä."
Mitenkäs kun toi kaasu (jostain paikasta) on nyt pariin otteeseen jäätynyt tuolla matkalla niin että lähtee yht äkkiä vetämään hana pohjassa eteenpäin ja sit on laitettava kiinni virrat pois ottamalla. Sitten kun yrittää käynnistää niin huutaa vaan ja kiinnihän se on pistettävä."

-Muxulla kulkija-
-
- Tracks
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
Vaihe vapaalle, poljin esiin, paina sitten polkimestavapaaliike pois, eli että polkimessa tuntuu vastusta. Napakka polkasu, jos ei heti lähde, päästä poljin ylös ja paina taas ensin vapaaliike pois jonka jälkeen kunnon polkaisu.
Monesti olen nähnyt että polkememinen on lähinnä riuhtomista, tämä kyllä särkee ennen pitkää poljinsysteemin.
Kaasun jäätymiseen auttaa sulatus vaikka hiustenkuivaajalla jonka jälkeen vaijeri otetaan irti kaasuvipukotelosta ja kuoren sisään ruikitaan CRC:tä tms. spray öljyä.
Monesti olen nähnyt että polkememinen on lähinnä riuhtomista, tämä kyllä särkee ennen pitkää poljinsysteemin.
Kaasun jäätymiseen auttaa sulatus vaikka hiustenkuivaajalla jonka jälkeen vaijeri otetaan irti kaasuvipukotelosta ja kuoren sisään ruikitaan CRC:tä tms. spray öljyä.
lasketaanko mxu50 kevyeeksi nelipyöräksi vai ihan vaan mopoksi? Entä jos ajaa poliisin tutkaan yli 65km/h tuleeko kevarivero vai joku autovero yms.??? 

meno peli http://kuvablogi.com/blog/13512/
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Kyllä se on kevyt nelipyörä. Ja tod. näk L7e veroille menee, jos poliisi joutuu puuttumaan koneeseen ja todetaan laittomaksi
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
nyt sellanen että oisko tietoa sopiiko Vergaser Dellorto PHBG Racing 19mm Black Edition mxu:hun iha heittämällä?
Ja Kaasutin Dellorto PHBG 20 AS 77,00€ on toinen vaihtoehto jonka sopivuudesta haluaisin tietoa
Ja Kaasutin Dellorto PHBG 20 AS 77,00€ on toinen vaihtoehto jonka sopivuudesta haluaisin tietoa
hauska vasta vaite vanhemmille yms jotka vastustaa mxu 50:n virittämistä:
-"ei sitä ole suunniteltu suurempiin nopeuksiin. ei sen jarrut yms kestä"
-mxu 50 on konetta lukuun ottamatta täysin sama kuin mxu 150, eroina kone putkisto ja 150 ei ole öljysäiliötä penkin alla. eli jarrut runko jouset on suunniteltu kestämään.
-"ei sitä ole suunniteltu suurempiin nopeuksiin. ei sen jarrut yms kestä"
-mxu 50 on konetta lukuun ottamatta täysin sama kuin mxu 150, eroina kone putkisto ja 150 ei ole öljysäiliötä penkin alla. eli jarrut runko jouset on suunniteltu kestämään.
onko kellään taka akseli väljä
eli sellainen kun heiluu sivuittain ja joka suuntaan kun taka pyörät ovat ilmassa ja koittaa käsillä heiluttaa. Mulla ainakin heiluu on varmaan laakerit tai jotain sökönä kun heiluu.
Johtuu varmaa sitä kun jarruttelee sivuttain ja kurvailee tai driftaa mulla ainakin on sillai et matka aikan se rykii ja heiluu kummasti ?

Johtuu varmaa sitä kun jarruttelee sivuttain ja kurvailee tai driftaa mulla ainakin on sillai et matka aikan se rykii ja heiluu kummasti ?
meno peli http://kuvablogi.com/blog/13512/