semmosen hankinta on mielessa

hintoja olen kanssa katsellut, kannattaa varmaan ostaa liikkeestä käytetty jos on mahdollista ?
Kyllä sitä Kymcoa voi vain kehua.Toimii kuin kvartsikello ja kulkee jo vakiona mukavasti.On myöskin noita muita mopomönkkäreitä kookkaampi melkein kuin oikea mönkkäri.Isot renkaat antavat mukavasti maavaraa ja kuljettavat laitetta pahassakin maastossa.Kun sitä vertaa pojan kavereiden mönkkäreihin niin ne ovat kuin lasten leluja.Kulkuja on suunnilleen kuin Rallyn 110 tie versiossa,vaikka kone on vain 50;nen.Kesäkelillä suttaa ympyrää ja voi ajaa sivuluisussa sekä kulkee hyvin kahdella pyörällä,siis sivuttain .Ei sentään keuli,paitsi jos auttaa omalla painolla.Elikkäs freestyle onnistuu samoin tieliikenteessä kaksipäällä ajelu kun on rekisteröity kahdelle.avatar3 kirjoitti:http://www.derbi.fi/hires/derbi_dfw_50.jpg
tuollaista olin ajatellut, mutta mites tämä "kulkee" / onko helppo virittää
minkäslaisia muita on tuollaisia ? (jotain kymcoa näin mutta ei ollu "kehuttu")
Soveltuu vaikka aikuiselle kun samaan runkoon tehdään tuo MX ER 110 OFF ja ON ROAD.Kone on vain pienempi muuten sama.Kunnollinen jousitus jolla voi jopa hyppiä crossiradalla ja asialliset tarakat edessä ja takana.Tänäänkin isoveli (kun nuoremmalla ei ole vielä korttia.)vei vesisukset ja wetboardingin sekä märkäpuvut ja pikkuveljen rantaan jonne matkaa noin 15km.itse menin autolla ja toin vesijetin paikalle ajamalla,paikka kun on hyvä harrastaa mutta ei ole jetin laskupaikkaa.Jetissä ei tavaraa voi kulettaa mutta Kymco kuskaa helposti suuretkin kuormat ja vielä kaksi ihmistä lisäksi.Kilometrejä on kertynyt jo 1400km seitsemässä kuukaudessa eikä nilikillä ole edes korttia vielä.Pienintäkään vikaa tai häiriötä ei ole ollut,ei edes talvipakkasilla jolloin se oli ahkerassa käytössä lumilaudan veturina.Kaverin Silver Fox sen sijaan on viihtunut huollossa milloin käyntiongelmien milloin jarrujen jumiutumisen takia.avatar3 kirjoitti:mikäs kymco pojallasi olikaan![]()
ja mites tälläisen viritys onnistuu, kavereill kaiken mailman derbit jotka on viritetty (itse pidän enemmän mönkkäreistä) mitä muista aiheista olen lukenut nämä kulkevatkin ihan mukavasti ?
ja mistäköhän olisi paras helsingissä lähteä 50cc mönkijää hakemaan![]()
taas paljon kysymyksia![]()
edit: varmaan tuo kxr 50, mitenköhän tuollainen soveltuu 15vuotiaalle pojalle ? näyttääkö ihan lelulta ?
Itse olen ajatellut tota kymcon mönkkäriä. Onko kokemuksia CPI mönkkäreistä ? www.moposport.fi ja sieltä CPI... tommonen musta ois aika hieno...avatar3 kirjoitti:tuohan olisi silloin aika kannattava ostos, derbistä kenellään mitänä kokemusta ?
Samanlainen ? http://www.arka.se/images/mx50.jpg
aika nätti vielä! kyllä tommosella ajella kehtaa
edit
HELSINKI[/u] AUTO - BIKE Aamuruskontie 6 07500 HELSINKI09-3463664
HELSINKI PAKOPUTKICENTER Sahaajankatu 26 00810 HELSINKI 09-72732420
auto - bikessä voisi käydä ensi viikolla![]()
olen silti hitusen tuon derbin kannalla, tästä jos olisi jollain kokemusta ?