Revo2 + tehopakoputki

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
vhilzu
Noppeli

Revo2 + tehopakoputki

Viesti Kirjoittaja vhilzu »

Hei!
Ostin Aeon Revo2:sen tossa kuukausi sitten ja suoraan sanottuna on alkanu pikkase ketuttaa ku autot tulee ohi, oli alueella 20, 30, 40 tai 50 km/h rajoitus tai ei.
Olen tasavarmasti lukenut jokaisen ja jokaikisen rivin jokaisesta mopomönkijään liittyvästä viestiketjusta, mutta en ole vastausta löytänyt.

Tiedän jo, että jokainen minarellin `vaakatasoinen´ sylinteri menee kiinni ja että vakiopytyssä on puolikuunmuotoinen pakoaukko. Vakioputkessa ei muuten ole paisaria ja sekös pesättää. Bensat karkaa turhaan ja tehot lähtee savun mukana ilmaan. Tiedän myös, että variaattorissa on yksi prikka, jota siirtämällä saadaan niin pieni hyöty, että parempi olla koskematta. muuta?

Miten saan Aeon Revo2 kulkemaan lujempaa? Mikä tehari, mikä thyyning-variaattori? muuta?

Säästäkää mun hermoja ja vastatkaa aiheeseen, jooko? kiitos!
grizzly 350
4WD
Mönkijä:: Tl rene

Re: Revo2 + tehopakoputki

Viesti Kirjoittaja grizzly 350 »

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -130-1633/ ton pitäisi mennä minun tietojeni mukaan kiinni sinun revo 2 ? Ainaki menee kiinni cobraan mutta tuskin revo eroaa hirveesti tosta cobrasta. Tässä on minun mielipide asiasta, mutta en ole varma :)
taas tuli niin sekava viesti, mut koittakee ymmärtää.
eekkelund
2WD
Mönkijä:: Silver Fox ja Aeon Revo2

Viesti Kirjoittaja eekkelund »

Minulla on Revossa kiinni Tecnigasin tehari, Malossin Multivar, vapaammin virtaava ilmanputsari, oikean painoset rullat ja tietysti isompi suutin. :badgrin: Ja tietysti kurit pois. :biggrin: Tehari on just toi, mutta ei mee kun aikas paljon muokkaammalla kiinni. :? Tietääkseni variaattorissa ei ollut mitään prikkaa, mutta Multivarissa tulee kaikki osat mukana jotka voisi rajoittaa vakiona. Kuvia tulee ehkä tänään tai viikolla lisää, siitä teharista ja muista. Kysy vaan minulta lisää jos kysymistä on, kun ei hirveesti tällä hetkellä ole täällä Revon omistajia. :(
Kuvia on sitten tuolla. 8)
I
V
REVO 2

eekelundin kuvat

Päivitetty 17.2.11
vhilzu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja vhilzu »

Kiitoksia eekkelund vastauksesta =D> , se oli melko tyhjentävä ja helpottava. Mutta meinaatko tolla muokkaamisella, että hitsikonetta pitää putkeen käyttää vai riittääkö pelkkä kuumentaminen + taivuttelu? Entä onko muita kuristuksia kuin nuo mun luettelemani, esimerkiksi kaasarissa? Ajattelin, että turha mun privaviestiä laittaa, kun saattaa olla hyödyllistä tietoa myös muille Revo2:sen omistajille. Jos saa udella, niin paljon tuo sun kömpijä sitte liikkuu noilla muutoksilla? :doubt: :shock:
eekkelund
2WD
Mönkijä:: Silver Fox ja Aeon Revo2

Viesti Kirjoittaja eekkelund »

Ilo olla avuksi! :D Juu hitsaamalla, alkukäyrä liian lyhyt n.5cm :? ja sitä pitää hiukan laskea. Sekä vaihdekepin kohtaa täytyy hiukan muokata ja ennen änkkää olevan rungon kohdalle pitää tehdä pieni kolhu että ei putki hankaa runkoa. http://img121.imageshack.us/img121/9683/kolhu.jpg

Ilmanputsarissa voi olla kuristus ja minun mielestä siinä ei ole mitään muita kuristuksia. :) Se kulkee tällä hetkellä 57- 60 gepsiin suoralla asfaltilla, alamäkeen en tiedä. :lol: Meinasin ehkä vielä isompaa kaasaria ja virikytkintä. :D Ja ehkäehkäehkä 70cc pyttyä. JA HEI! KOMMATKAA KAIKKI NOITA MINUN KUVIA! KIITOS!
REVO 2

eekelundin kuvat

Päivitetty 17.2.11
Vastaa Viestiin