Kellään ideaa mikä mahtaa olla vikana ku painaa kaasua nii mönkijä rupee kirjaimellisesti sanottuna paukkumaan ja kulkee about max 30km/h ?
Olis kiva tietää mikä tässä mahtaa olla vikana ku on ainoo tapa päästä kouluu
Edit: Tulppa on kuiva ja musta, en tiiä oisko siinä mitään.
TGB Hornet Ongelma
Re: TGB Hornet Ongelma
Mulla oli sama ongelma ja johtu siitä ku ei saanu öljyy (tuorevoitelu letku oli kaasarista irti.. :/ ) kannattaa kattoo onko säiliössä oljyy ja jos on nii tarkistele kaikki t-voitelu letkut..
-
- 3WD
- Viestit: 95
- Liittynyt: 08 Maalis 2007 22:07
Re: TGB Hornet Ongelma
ettei vaan pätkis sähköjä paikat hapettunnu tai pinnejä poikki ota kaikki liittimet auki ja kato miltä näyttää jos ehjiä ja puhtaita ni kasatessa suhaus wd-40 tai vastaavaa sinne liittimien sisään.
ja sit ku oot vauhtiin päässy ni rupeet tutkimaan puolaa katot onko ne puolaan tulevat johdot tai johto ehjiä ja kunnolla kiinni
sitte kierrät tulpanjohdon pois ja kurkistat onko se ruuvi puolassa ehjä ja puhas
pyörität ja taivuttelet sitä johtoa valon alla käsissäs että ei vaan o halkeemia
tutkit tulpanhatun ja vaihat uuden tulpan
sitte jos ei vieläkään pelaa ni alkaa mennä mukavaks
eli purkaat ja puhistat kaasarin bensiinillä ja paineilmalla vaikkapa
samalla ruuvaat imukaulan ja läppäasetelman pois tarkistat onko imuvuotoja
tai läppä poikki ja vaihat uudet tiivisteet.
ja jos ei vieläkään pelaa purkaat pytyn pois ja tarkistat onko siellä kaikki kotona
eli renkaat ehjät ei naarmuja sylinterissä tai männässä tiivisteet ehjät ja niin edelleen jos ei mitään sieläkään ni putsaat lohkon päästä tiivistepinnan hyvin ja kasaat uusilla tiivisteillä
jos se ei noillakaan lähe pelaamaan ni siellä on jotain todella ilkeää ja mystistä
esim stefat vuotaa cdi häiriintynny puola seonnu tai semmosta ja ne onki sitte jo mielenkiintosempia juttuja ku pitää lyödä koko moottori palasiks tai ostella uusia cdi pokseja ei kivaa eikä halpaa
ja sit ku oot vauhtiin päässy ni rupeet tutkimaan puolaa katot onko ne puolaan tulevat johdot tai johto ehjiä ja kunnolla kiinni
sitte kierrät tulpanjohdon pois ja kurkistat onko se ruuvi puolassa ehjä ja puhas
pyörität ja taivuttelet sitä johtoa valon alla käsissäs että ei vaan o halkeemia
tutkit tulpanhatun ja vaihat uuden tulpan
sitte jos ei vieläkään pelaa ni alkaa mennä mukavaks
eli purkaat ja puhistat kaasarin bensiinillä ja paineilmalla vaikkapa
samalla ruuvaat imukaulan ja läppäasetelman pois tarkistat onko imuvuotoja
tai läppä poikki ja vaihat uudet tiivisteet.
ja jos ei vieläkään pelaa purkaat pytyn pois ja tarkistat onko siellä kaikki kotona
eli renkaat ehjät ei naarmuja sylinterissä tai männässä tiivisteet ehjät ja niin edelleen jos ei mitään sieläkään ni putsaat lohkon päästä tiivistepinnan hyvin ja kasaat uusilla tiivisteillä
jos se ei noillakaan lähe pelaamaan ni siellä on jotain todella ilkeää ja mystistä
esim stefat vuotaa cdi häiriintynny puola seonnu tai semmosta ja ne onki sitte jo mielenkiintosempia juttuja ku pitää lyödä koko moottori palasiks tai ostella uusia cdi pokseja ei kivaa eikä halpaa
Re: TGB Hornet Ongelma
Nii elikkäs mulla on tommone horo. Siin ei oo mitään suurempia vikoja ollu,itelläni se on ollu kohta noin kuukauden.
Semmone pikku "vika" että kun laittaa sähköt päälle nii siihen nopeusmittariin tulee valo ja nopeus yms. mut sit se katoo.
Eli joudun laittaan kiinni ja päälle uusiks,ja joskus auttaa sekin et painaa avainta sisään ja samalla kääntää sitä sinne oikeelle,eli mistä tulee sähköt.
Ja mistä saisin uuden takarenkaa?? Se on puhki. Vai korjaantusko se semmosella paikkauspullolla jota saa huolttiksilta?
Semmone pikku "vika" että kun laittaa sähköt päälle nii siihen nopeusmittariin tulee valo ja nopeus yms. mut sit se katoo.
Eli joudun laittaan kiinni ja päälle uusiks,ja joskus auttaa sekin et painaa avainta sisään ja samalla kääntää sitä sinne oikeelle,eli mistä tulee sähköt.
Ja mistä saisin uuden takarenkaa?? Se on puhki. Vai korjaantusko se semmosella paikkauspullolla jota saa huolttiksilta?
älä huoli,kyllä se vielä vituiks menee