Mitään niksei miten saisi nopeutta lisää?
Mitään niksei miten saisi nopeutta lisää?
Eli olisiko mitään ideaa miten saisi nopeutta lisättyä?
Mönkkäri on Gamax 430
Itse ajattelin että variaattorinhihnan voisi vaihtaa pari milliä leveämmäksi tai jäykempi jousi variaattoriin tai holkista parimilliä pois.
Onko noista ideoista mitään hyötyä?
Sen takia tätä mietin kun ajaa tuota 80km/h niin motti huutaa täysillä kierroksilla, pienen pohdinnan jälkeen uskoisin että se vaikuttaa motin käynti ikään.
Eli kannattaako kaasarin puolella vai variaattorin puolella ne muutokset tehdä?
Onko tietoa teillä mistä saisi parempilaatuisia variaattorinhihnoja?
T:Mako
Mönkkäri on Gamax 430
Itse ajattelin että variaattorinhihnan voisi vaihtaa pari milliä leveämmäksi tai jäykempi jousi variaattoriin tai holkista parimilliä pois.
Onko noista ideoista mitään hyötyä?
Sen takia tätä mietin kun ajaa tuota 80km/h niin motti huutaa täysillä kierroksilla, pienen pohdinnan jälkeen uskoisin että se vaikuttaa motin käynti ikään.
Eli kannattaako kaasarin puolella vai variaattorin puolella ne muutokset tehdä?
Onko tietoa teillä mistä saisi parempilaatuisia variaattorinhihnoja?
Re: Mitään niksei miten saisi nopeutta lisää?
Kuulin tuossa tänään että se hihnan kannattais olla kevlaria...
Mitäs mielt olette?
Mitäs mielt olette?
Hiljaista porukkaa... luulis että tääl ois ollu niksinikkareit... 

- Logibear
- Tracks
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Viesti:
Katsoppas tämän osion ohje => http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 49&t=12143 eli tarkoitus on laittaa esille valmiita ohjeita ja niksejä.
Minä laittaisin tällaisen kysymyksen tuonne sopivaan merkkikohtaiseen osioon. Olisko tässä kohtaa "Muut merkit" sopiva vai onko Gamax tekniikaltaan lähellä jotain listattua valmistajaa? Tunnustan oman tietämättömyyteni
Minä laittaisin tällaisen kysymyksen tuonne sopivaan merkkikohtaiseen osioon. Olisko tässä kohtaa "Muut merkit" sopiva vai onko Gamax tekniikaltaan lähellä jotain listattua valmistajaa? Tunnustan oman tietämättömyyteni

"Kevlar" tuskin vaikuttaa nopeuteen. Kovassa käytössä se kestää pidempään, mutta varsinaisesti se ei nopeuta kulkua millään tavoin. Saattaapa jopa hidastaa, koska huhun mukaan se luistaa herkemmin kylmänä.Makoz kirjoitti:Kuulin tuossa tänään että se hihnan kannattais olla kevlaria...
Mitäs mielt olette?
Siis hetkinen, puhutaanko tässä kevlar hihnasta vai kevlar vahvisteisesta hihnasta? Jälkimmäinen on tuttu asaia mutta kevlar hihnasta en ole vielä kuullut, liekö joku uutuus mikä ei ole wanhan korviin kantautunut?
Kylätason mönkijäkuski
Luultavasti yksi ja sama asia.
No mutta kuten aikaisemmin kirjotin niin se "kevlar" hihna olis myös parimilliä leveämpi? taino ei sen nyt sitä kevlaria tarvitse välttämästi olla, lähinnä sitä leveyttä tuumin tuossa.Emil kirjoitti: "Kevlar" tuskin vaikuttaa nopeuteen. Kovassa käytössä se kestää pidempään, mutta varsinaisesti se ei nopeuta kulkua millään tavoin. Saattaapa jopa hidastaa, koska huhun mukaan se luistaa herkemmin kylmänä.

Jeps, yritän perehtyä paremmin ensikerralla.Logibear kirjoitti:Katsoppas tämän osion ohje => http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 49&t=12143 eli tarkoitus on laittaa esille valmiita ohjeita ja niksejä.

Tuon kamaksin sisältä löytyy hyvin paljon TGB:n osia (tai ainakin logoja