Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Tänne selkeästi selostetut tekniikkaniksit
Avatar
All-Terrain Vehicle
Tracks
Viestit: 2072
Liittynyt: 12 Helmi 2008 19:35
Paikkakunta: Useimmiten Iisalmi/Oulu

Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Eli hyväksi havaittu konsti itsellä on ollut säilyttää tuota rekisteriotetta penkin alla. Sen saa mahtumaan juuri hyvin siihen lisäpehmusteiden ristikiinnikkeiden väliin "koloon", jolloin pysyy varmasti mukana. Ei ole tiellä, ei tarvitse taitella, saa nopeasti esiin, ja pysyy ihan hyvänä tuolla kun vaikka laminoi ensin :)

Varmaan myös etulaatikon kannessa voisi olla hyvä paikka, mutta tuossa penkin alla on kiiinnikkeetkin valmiina. Myös muissa mönkijöissä penkin alla varmaan voisi olla hyvä paikka säilyttää.

Kuva
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
mlahti
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Helmi 2012 14:43

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja mlahti »

ei muuta mutta traktorissa ei tarvi pitää rekisteriotetta mukana. :D
Mika_M
6WD
Viestit: 697
Liittynyt: 26 Loka 2008 17:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

All-Terrain Vehicle kirjoitti:pysyy ihan hyvänä tuolla kun vaikka laminoi ensin :)
Ihan hyvä vinkki sinänsä, mutta saako rekisteriotetta laminoida? Virkavalta saattaa haluta tehdä omia merkintöjään siihen jos on jotain huomauttamista ajoneuvossa ja se vaikeutuu oleellisesti jos läpyskä onkin laminoitu.

Itse olen taitellut otteen minigrip-pussiin ja heittänyt kaveriksi vielä pussin silicageeliä kosteutta imemään, hyvin on säilynyt renen takalootassa. :)
atv mies
Tracks
Viestit: 1370
Liittynyt: 03 Marras 2010 17:49

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja atv mies »

mlahti kirjoitti:ei muuta mutta traktorissa ei tarvi pitää rekisteriotetta mukana. :D
Ja millä perusteella :?:
Ainakin mulla lukee rekisteriotteessa:
"Tämä osa pidettävä ajossa mukana. Denna del bör medföras vid körning.
Jatko-osa pidettävä ajossa mukana. Tilläggsdelen bör medföras vid körning" (rtfm)
Avatar
pommipoika
Tracks
Viestit: 2708
Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
Mönkijä:: Can-am 500 max T3
Paikkakunta: muurame

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

kaks kertaa kysytty, ekalla kerralla oli niin pahasti kostunut ettei siitä saanut mitään selvää, toisella kerralla ei ollut mukana, selittelyillä selvisi kummillakin kerroilla. Itseasiassa vain parempi toisella kerralla, koska kaveri kyydissä ja poliisi ei tiennyt onko yhdelle vai kahdelle :D
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
mlahti
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Helmi 2012 14:43

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja mlahti »

atv mies kirjoitti:
mlahti kirjoitti:ei muuta mutta traktorissa ei tarvi pitää rekisteriotetta mukana. :D
Ja millä perusteella :?:
Ainakin mulla lukee rekisteriotteessa:
"Tämä osa pidettävä ajossa mukana. Denna del bör medföras vid körning.
Jatko-osa pidettävä ajossa mukana. Tilläggsdelen bör medföras vid körning" (rtfm)

sillä perusteella että en ole oikealla traktorilla/moottorityökoneella pysäytettäessä sakkoja tai muistutusta siitä saanu. samoin on ajokortin laita..
Avatar
All-Terrain Vehicle
Tracks
Viestit: 2072
Liittynyt: 12 Helmi 2008 19:35
Paikkakunta: Useimmiten Iisalmi/Oulu

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Mika_M kirjoitti:
All-Terrain Vehicle kirjoitti:pysyy ihan hyvänä tuolla kun vaikka laminoi ensin :)
Ihan hyvä vinkki sinänsä, mutta saako rekisteriotetta laminoida? Virkavalta saattaa haluta tehdä omia merkintöjään siihen jos on jotain huomauttamista ajoneuvossa ja se vaikeutuu oleellisesti jos läpyskä onkin laminoitu.
Niin tosissaan voi olla. Kelkoissa oon pitäny joskus oikeasta versiosta kopioituja versioita mukana, ja niistä on tullut sanomista ainakin.
Nyt olen laminoidut kaikki rekisteriotteet. Se selviää sitten ensi kerralla kun kysyvät tuota, että mitä ovat mieltä :)
mlahti kirjoitti:
atv mies kirjoitti:
mlahti kirjoitti:ei muuta mutta traktorissa ei tarvi pitää rekisteriotetta mukana. :D
Ja millä perusteella :?:
Ainakin mulla lukee rekisteriotteessa:
"Tämä osa pidettävä ajossa mukana. Denna del bör medföras vid körning.
Jatko-osa pidettävä ajossa mukana. Tilläggsdelen bör medföras vid körning"
sillä perusteella että en ole oikealla traktorilla/moottorityökoneella pysäytettäessä sakkoja tai muistutusta siitä saanu. samoin on ajokortin laita..
Siis ihan tosissasi väität että ajaessa ei tarvitse pitää mukana ajokorttia tai rekisteriotetta?? :lol:
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
mlahti
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Helmi 2012 14:43

Re: Rekisteriotteen säilytys (Polaris efi traktorissa)

Viesti Kirjoittaja mlahti »

[
mlahti kirjoitti:
atv mies kirjoitti:
mlahti kirjoitti:ei muuta mutta traktorissa ei tarvi pitää rekisteriotetta mukana. :D
Ja millä perusteella :?:
Ainakin mulla lukee rekisteriotteessa:
"Tämä osa pidettävä ajossa mukana. Denna del bör medföras vid körning.
Jatko-osa pidettävä ajossa mukana. Tilläggsdelen bör medföras vid körning"
sillä perusteella että en ole oikealla traktorilla/moottorityökoneella pysäytettäessä sakkoja tai muistutusta siitä saanu. samoin on ajokortin laita..
Siis ihan tosissasi väität että ajaessa ei tarvitse pitää mukana ajokorttia tai rekisteriotetta?? :lol:[/quote]


Poliisi pysäytti minut ajaessanin moottorityökoneella, ei ollu ajokortti eikä rekisteriote mukana. kirjallisen huomautuksen sain siitä että työkoneen rekisterikilpi ei ollut kiinnitetty koneeseen vaan irtaimena kopissa. olis kai tuo huomautukseen kirjoittanut rekisteriotteen ja ajokortin puuttumisenki jos ne kyseisessä ajoneuvossa olisi mukana pidettävä?
Vastaa Viestiin