Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Tänne selkeästi selostetut tekniikkaniksit
Maxxer
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Helmi 2011 15:13

Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Laitoin tonne meidän sivuille muutaman kuvan ja jotain vinkkejä g2 mallin outin siirtosarjan asennuksesta.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 474&type=1
TKT
6WD
Viestit: 463
Liittynyt: 12 Huhti 2010 04:32
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja TKT »

Siisti asennushan tuo on. Itekin meinasin tuohon 5satkuun hommata tuollasen setin jossain vaiheessa. Tyhmä kysymys, onkos tuo brp:n oma setti ja miten suhtautuvat takuuseen kun laitoit itse tuon paikoilleen?? Varaosamyyjä kesällä vihjas vaan että saattaa takuu raueta jos tuon itse laittaa paikoilleen, kun sitä kyselin... Mutta ei se huoltomies sitä sen kummoisemmin saa laitettua...
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
Maxxer
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Helmi 2011 15:13

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Joo,on brp:n oma kitti.Takuista en edes kysynyt,enkä jaksa niillä päätäni vaivata.Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee,jos haluaa takuiden säilyvän,niin vie valtuutetulle huoltomiehelle ja maksaa asennuksesta muutaman satasen..Toisaalta,huoltokirja antaa luvan upottaa tuon laitteen vain astinlautoihiin asti,niin mitä edes tuolla kitillä tekee jos haluaa noita takuu ehtoja kirjaimellisesti noudattaa !!
TKT
6WD
Viestit: 463
Liittynyt: 12 Huhti 2010 04:32
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja TKT »

Itsekin meinasin sen paikoilleen laittaa... Ja kuten jo totesin ei se huoltomieskään sitä sen paremmin saa laitettua... Hyvä tietää että kittiä on jo saatavilla, täytyy laittaa ostoslistalle.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
Maxxer
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Helmi 2011 15:13

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Olen tässä nähnyt muutaman paikallisen huoltoliikkeen asennuksen ja voin sanoa,että mieluummin teen itse,kun vien sinne.Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota ,että kaikki työt pitää teettää merkki liikkeessä,jossa noita töitä kuitenkin saa tehdä jokainen kesäpoika ja TET harjoittelija ja tämä takaa kuitenkin takuiden säilymisen...Päätetään nyt tämä takuu keskustelu jo edesmenneen huoltoliikkeen vastaukseen,kun kyselin, että miksei venttiileitä oltu säädetty,vaikka ne tuohon ensihuoltoon kuuluukin ?? Kyllähän tässä sitten kaikkia säädellä sais.....
CanMuli
6WD
Viestit: 799
Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
Paikkakunta: oulainen

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja CanMuli »

Onko tullu niitä xmrrän onkelmia tuohon nyt ku lekti on keulilla? Eli onko ilmanputsariin sulanu reikää? Vai onko sulla erillinen rupeli alhaalla?
□■
Maxxer
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Helmi 2011 15:13

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Ei ole ongelmia ollut,eikä ole mitään erillisiä flektejäkään asenneltuna. Mun mielestäni tossa XMR:ssä on erilainen tuo ilmaputsari kotelo,joka tulee lähemmäs pakoputkea jo alkujaankin ja aiheuttaa noi sulamiset (tämä ei siis 100% faktaa) Lisäksi meillä molemmissa laitteissa,joihin tuo siirtosarja asennettuna,on myös variaattorin poistoilma nostettuna mittarikoteloon,joten ei sekään ole tota putkea viilentänyt..
oke
6WD
Viestit: 281
Liittynyt: 19 Maalis 2009 18:32
Mönkijä:: Polaris RZR 900S
Paikkakunta: Kurikka

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja oke »

CanMuli kirjoitti:Onko tullu niitä xmrrän onkelmia tuohon nyt ku lekti on keulilla? Eli onko ilmanputsariin sulanu reikää? Vai onko sulla erillinen rupeli alhaalla?
kuulemma kyseinen ongelma vain 650 xmr:ssä.... kuulemma... :doubt:
Avatar
cotcot
Moderaattori
Viestit: 2917
Liittynyt: 26 Loka 2010 17:02
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Paikkakunta: Hanimaa

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Näyttäis siltä, jotta tuota sulamis ongelmaa on molemmissa XMR malleissa.... http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =8&t=35664
can-am-go
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Joulu 2013 21:09

Re: Jäähdyttimen siirtosarjan asennus Outlander g2

Viesti Kirjoittaja can-am-go »

Tervehdys
Itse en jaksa alkaa vaihtamaan niin onko tietoa paljonko liikkeet ottaa asennuksesta? Entä paljon teillä meni tunteja?
Vehkeilyä on Outi 1000 xt
Vastaa Viestiin