Suomen maan penkityspajat mönkijöille?
Rusty kirjoitti:Jaksu81: Hieman aiheen ohi, mutta Kajaanistahan löytyy moottoripyörille tarkoitettu penkki ainakin Kajaanin Moto Clubilta. En sitten tiedä voiko tuota soveltaa helposti mönkijän tehon mittaukseen. Ainakin leveämmän rullan se vaatisi... Kannattaa ehkä kysäistä, mistä sen tietää vaikka sieltä löytyisi kiinnostusta modata penkkiä mönkijöille sopivaksi.
http://kamc.kajaani.net/
Kiitos vinkistä... taidampa käydä kysäseen

EI OO HÄPEE OLLA NOPEE!!!
Without ATV...
Without ATV...
www.ipdynotest.fi en kyllä hintojakaan muista mutta ei se ryöstä pystyyn.
tönkijä kirjoitti:www.ipdynotest.fi en kyllä hintojakaan muista mutta ei se ryöstä pystyyn.
Tänään kävin kyseisellä pajalla penkittämässä omani.. Ei voi muuta sanoa kuin todella asiallinen ja osaava kaveri. Suosittelen lämpimästi kaikille

KIITOS TÖNKIJÄLLE VINKISTÄ

EI OO HÄPEE OLLA NOPEE!!!
Without ATV...
Without ATV...
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
Suosittelen myös IP-Dynotestiä!
Dinlistä Yoshimuran putkella ja Dynojetillä lopputuloksena 56hv ja 48nm. Ja mikä parasta veto nousee tasaisesti ja huipputeho on nyt käytettävissä suht pitkään ennen rajoitinta. Tehoja tuolla putkella ei kamalasti lisää tullut mutta vääntöä tuli ja käyrät tasoittui. Laput jäi kotio, pitää pistää illalla näytille.
E: no tässäpä käyrä nyt http://kuvablogi.com/blog/6845/5
E2: niin ja putkella tarkoitin sliparia
Dinlistä Yoshimuran putkella ja Dynojetillä lopputuloksena 56hv ja 48nm. Ja mikä parasta veto nousee tasaisesti ja huipputeho on nyt käytettävissä suht pitkään ennen rajoitinta. Tehoja tuolla putkella ei kamalasti lisää tullut mutta vääntöä tuli ja käyrät tasoittui. Laput jäi kotio, pitää pistää illalla näytille.
E: no tässäpä käyrä nyt http://kuvablogi.com/blog/6845/5
E2: niin ja putkella tarkoitin sliparia

-
- 6WD
- Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
- Viesti:
Numeroitahan tunnetusti on hyvä vertailla. Varsinkin kun eri paikkojen dynot yleensä näyttää eri numeroita.jaksu81 kirjoitti:Millasia lukemia pojat on saaneet vehkeistään pihalle? Kiinnostas tietää...
Kannattaa yrittää tehdä mutokset penkityksen aikana jotta saa selville tuliko parannusta vai .... tai ainakin käyttää samaa pajaa niin lukemat ja käyrät saattaa ola heillä koneella nii voi verrata mitä muutos on vaikuttannu.
Eihänne koneet sillä teholla kulje vaan väännöllä

Mä oon tavotellu hyvää vääntökäyrää = helppo aja eikä revi kuskia väsyksiin.
Mun 450sessä jamussa oli 49 heppaa ja 49 nyyttönii vääntöä takarenkailta. Mitä lie 55 konelta ??
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
Kennen kanssa täysin samaa mieltä! Jätin vain "ennen" lapun tarkoituksella piiloon... Eihän sitä kaikille kehtaa näyttää mitä tuli kustantamaan heppa ja nyyttoni...
Itse olen olen tiisselimiehiä ja väännön kannattajia...
Jaksu81:n kanssa meillä on melkohyvin verrattavissa olevat laput kun viikkovälllä samassa pajassa ajettu. Näkyy nuo "kuutiotuumat" tuovan sitä vääntöä.

käykäähän joskus lukemassa autofoorumeilta kun diesel ja bensaturbomiehet ottaa nokkapokkaa tästä asiasta, on hupaisaa luettavaa.Eihänne koneet sillä teholla kulje vaan väännöllä

Jaksu81:n kanssa meillä on melkohyvin verrattavissa olevat laput kun viikkovälllä samassa pajassa ajettu. Näkyy nuo "kuutiotuumat" tuovan sitä vääntöä.
- MR Charger
- 6WD
- Mönkijä:: HELL RACER
-
- 4WD