crossikuskeja Salon seudulta?
crossikuskeja Salon seudulta?
Olin tänään puheissa yhden Salon moottorikerhon hemmon kanssa ja puheltiin että josko Salonseudulla löytyisi crossista kiinnostuneita jotta saataisiin jonkinnäköistä kimpparämpimistä tai vaikka pikku kisoja aikaiseksi. Ajattelin että voisin sponssata firmani puolesta esim yhden 200cc crossimönkkärin niin junnut vois koittaa aluks sitä ettei tarvis mennä ensimmäiseks kaupan kautta. Voisin samalla lähteä yhdeks homman vetäjistä. Eli minä ja vanhin poikani 11v ainakin ollaan innokkaana mukana jos homma saadaan käyntiin.
Re: crossikuskeja Salon seudulta?
No jos vaikka Salo järjestäisi hienolla radallaan kisat kesällä, niin varmasti tulisi viiva täyteen ja lisää kuskeja sinnekin seudulle. Toki päivä pitää olla sellainen ettei mene muiden kotimaan kisojen kanssa päällekkäin. Varmasti sinne voidaan tulla yhteisharjoituksiinkin, jos vaan päivä sovitaan.Jorkki kirjoitti:Olin tänään puheissa yhden Salon moottorikerhon hemmon kanssa ja puheltiin että josko Salonseudulla löytyisi crossista kiinnostuneita jotta saataisiin jonkinnäköistä kimpparämpimistä tai vaikka pikku kisoja aikaiseksi. Ajattelin että voisin sponssata firmani puolesta esim yhden 200cc crossimönkkärin niin junnut vois koittaa aluks sitä ettei tarvis mennä ensimmäiseks kaupan kautta. Voisin samalla lähteä yhdeks homman vetäjistä. Eli minä ja vanhin poikani 11v ainakin ollaan innokkaana mukana jos homma saadaan käyntiin.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Yamaha YFZ450
- Viesti:
pesä mikä keli oli sit sunnuntaina, sellasia lampia radalla et ois pitäny lentää yli. 2 kiekkaa ja ihan ku olis uimassa ollu. Kyllä crossi kivaa on mutta nyt ois tarvittu jettiä
Torstaina Salonmoottorikerhon kokous jossa tullaan käsitytelemään mönkkäri asiaa Salon seudulla / jaoston perustamista moottorikerhon alaisuuteen, jos tuo saadaan toteutumaan niin eiköhän sitä saada ainakin kunnon treenit aikaiseksi jos ei kisaa saada...olis vaikka kiva sulkea rat 2-pyöräisiltä päiväksi

Torstaina Salonmoottorikerhon kokous jossa tullaan käsitytelemään mönkkäri asiaa Salon seudulla / jaoston perustamista moottorikerhon alaisuuteen, jos tuo saadaan toteutumaan niin eiköhän sitä saada ainakin kunnon treenit aikaiseksi jos ei kisaa saada...olis vaikka kiva sulkea rat 2-pyöräisiltä päiväksi

----- Yamaha YFZ 450 ------
-
- 4WD
- Viesti:
No niin, tänään sitten pidetty "palaveri" Salon moottorikerhon kanssa ja sovittu että minä olen moottorikerhon puolella ATV yhteyshenkilö. Nimi ja yhteystiedot tulevat moottorikerhon sivuille jossain vaiheessa.
Samalla keskusteltu / alustavasti sovittu että kesäkaudella ATV:t saisivat omaa ajoaikaa keskiviikkona esim. 3x30min eli 30min ATV:t sitten 30min crosseille jolloin saa itse palautua ja sitten taas ATV:t. Näin toivottavasti saadaan uusiakin kuskeja mukaan radalle.
Puhetta oli myöskin että jos kuskeja saadaan mukaan niin sarjacrossien yhteydessä voitaisiin ajaa ATV lähtöjä. Eli sarjacrossin erien välissä ajettaisiin yksi ATV lähtö. Näitä sitten kesän aikan muutamana ennalta sovittuna päivänä jos kuskeja viivalle saadaan.
Eli nyt sitten kaikki halukkaat ja hiukankin kiinnostuneet radalle vaan mukaan ja meikäläiseen voi ottaa yhteyttä jos asiaa / kysyttävää on.
Samalla keskusteltu / alustavasti sovittu että kesäkaudella ATV:t saisivat omaa ajoaikaa keskiviikkona esim. 3x30min eli 30min ATV:t sitten 30min crosseille jolloin saa itse palautua ja sitten taas ATV:t. Näin toivottavasti saadaan uusiakin kuskeja mukaan radalle.
Puhetta oli myöskin että jos kuskeja saadaan mukaan niin sarjacrossien yhteydessä voitaisiin ajaa ATV lähtöjä. Eli sarjacrossin erien välissä ajettaisiin yksi ATV lähtö. Näitä sitten kesän aikan muutamana ennalta sovittuna päivänä jos kuskeja viivalle saadaan.
Eli nyt sitten kaikki halukkaat ja hiukankin kiinnostuneet radalle vaan mukaan ja meikäläiseen voi ottaa yhteyttä jos asiaa / kysyttävää on.
Missäs kunnossa salon rata on? Oisko sunnuntaina lähtiöitä reenaamaan? Itse ajattelin 11 aikaan mennä kokeilemaan.
KTM XC 540 -08
ex. Honda TRX 450er -07
ex. Honda TRX 450er -07
-
- 4WD
- Viesti:
enpä osaa sanoa radan kunnosta, itselläni ei oikeen paikat enää crossia kestä ( molemmat polvet leikattiin syksyllä ) joten parempi vaan keskittyä supermotoon. Nettisivujen mukaan rata kuitenkin on auki
itse ollut kohta vuoden ilman mönkkää.... tarkoitus olisi ostaa uusi vekotin ku vanhan kippasin ympäri ja suutuspäissäni ( käsiympäri kyynerpäänkohtaa ,kypärä halki ja pari hammasta halki ai niin ja aivotärähdys)ajoin kaverin maasturilla päin ja laitoin palamaan. että näin pientä "korjailua" . mut eikö se niin ole että pieni hulluus/irrottelu on paikallaan 

ei ole elämää jollei ole lentänyt tangon yli
kavila on suljettu to 24.4. - ma 27.4.2009 radan kunnostuksen ja kisojen vuoksi...hyvä olisi mönkijä kuskeja saada kavilaankin käymään yksin sai viime kesän ajella....
radan aukiolo ajat normaalisti:
* ti 12.00 - 20.00
* ke 12.00 - 20.00
* to 12.00 - 20.00
* la 11.00 - 16.00
ja rata maksu takatalon TB helsingintielle.
hankoon meinasin mennä lauantaina mikäli ranne yhtään toimii....jos salosta on kiinnostuneita niin ilmottakaa!
radan aukiolo ajat normaalisti:
* ti 12.00 - 20.00
* ke 12.00 - 20.00
* to 12.00 - 20.00
* la 11.00 - 16.00
ja rata maksu takatalon TB helsingintielle.
hankoon meinasin mennä lauantaina mikäli ranne yhtään toimii....jos salosta on kiinnostuneita niin ilmottakaa!
raumalla hieno rata, eikö se oo aika lähellä myös, voi olla että vkl:na tullaan siellä itsekkin käymään
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri