http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Mitenkäs te olette tehneet sisään ajot?
Meikäläiselle on tahkoontunut takaraivoon että hiljaa se hyvä tulee...
Tai noh se muistikuva taitaa olla peräisin 2-tahti ajoilta...

aliohjattu kurvi jolloin ollaan päädytty naapurin latoonpommipoika kirjoitti:sisään ajomikä se on
toi on kyllä ulos ajoeppu kirjoitti:aliohjattu kurvi jolloin ollaan päädytty naapurin latoonpommipoika kirjoitti:sisään ajomikä se on
Vähän tällainen mielikuva minullakin on! Eikös se ole sanontakin että tasakaasu tappaaVIPER kirjoitti:Vaihtelevat kierrokset on sen kaiken A ja O. Renkaat varsinkin pitää sisään ajaa. Minun mielestä parempi ajaa täysillä alusti lähtien, kun vedättää vehjettä. Tasaset kierrokset on varsinkin myrkkyä...
Anteeksi jos olen loukannut tietämättömyydelläni herkkähipiäistä konegurun egoasi, mutta mielestäni uudessa "käyttämättömässä" koneessa on epäpuhtauksia. Koneeseen kasausvaiheessa jääneet varastointirasvat ym. vastaavat luen itse epäpuhtauksiksi, jos termi on mielestäsi väärä, niin joudun varmaan pyytämään sitäkin anteeksi, vaikkapa jo etukäteen.dEnA kirjoitti:Vai että, oikein asiantuntijat koolla.
Uudessa koneessa ei kyllä todellakaan ole mitään epäpuhtauksia, eikä kasausvaiheessa ole sinne joutunut mitään asiaankuulumatonta roinaa.
Paitsi jos joku virhe on sattunut jolloin takuu korvaa.
Syy miksi ekassa öljynvaihdossa tulee enemmän metallipuruja kuin normi öljyvaihdossa on se, että siinä on sellaiset öljyt (mineraaliöljyä useimmiten) jotka ajavat konetta sisään. Eli voiteluominaisuuksiltaan ja viskositeetiltaan eri kuin normi öljy. sisäänajon aikana.