No jooo! Onhan noi Leeroyt aikas rehvakkaita, mutta tässä videossa loppupäässä on hyvä pätkä siitä, mitä Banshee on parhaimmillaan!
.....Kyykyttää tuelta isohkoa katupyörää. Laku näyttää, että anna mennä vaan...
Ruotsalaisethan testasi aikaan kypäriä, useampaa erillaista ja myös perinteistä pipoa, pipo oli ainut mikä kesti tiputuksen 60metristä... Siksi ruotsalaiset käyttää pipoa, ehkä pipo on muiden mielestä turha väline koska ne tietää että se ei suojaa mitään ja toisaalta kypärät ei kestää... he siis säästää vain rahaa ja luontoa kun ei mene keinokuituja pipon virkkaamiseen =D
Pasi S. kirjoitti: No jooo! Onhan noi Leeroyt aikas rehvakkaita, mutta tässä videossa loppupäässä on hyvä pätkä siitä, mitä Banshee on parhaimmillaan!
.....Kyykyttää tuelta isohkoa katupyörää. Laku näyttää, että anna mennä vaan...
Mitenkään bansheeta väheksymättä pitää kyllä todeta että oli arka kuski siinä pyörän päällä. Ja pyöräkin oli aika kesy, vaikkakin isohko. Kivasti kuitenki bansheet kulki, en vaan oo koskaan tajunnu että mitä hienoa on ajaa suoralla edes takas.
kastemato kirjoitti: en vaan oo koskaan tajunnu että mitä hienoa on ajaa suoralla edes takas.
...no, suoraan ajaminen on se juttu! Kääntyvät etupyörät on vain sentakia, että pääsee suoran päässä kääntymään ja aloittamaan kaiken hauskan uudestaan!
Se on sellainen mieheinen juttu.
mutkaajossa tulee hiki ja kädet puutuu.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Tota kun kerran on puhetta hyvistä takapotku videoista niin mahtuisiko tähän rinnalle myös keskustelua siitä millainen on hyvä takapotku video(veto tavasta toisaalta välittämättä).
Itseä nimittäin ahdistaa nämä kamera päässä kruisailevat kaverit, kuva on vain jotenkin tylsää katsottavaa normi radoilla tai tiellä ajaessa(se oli poikkeus se missä ne ajeli fillareilla siellä vuoren harjalla, siinä tuli jo jotain fiilistä). Eli kun kuva on päästä otettu kaikki sladittelu(joka näyttäisi paljon paremmalta takana tulevan kuvakulmasta, radan sivusta tms kuvattuna) häviää näkymättömiin, hypyistä katoaa korkeus ja fiilis(nämäkin olisi takaa tai sivusta paljon paremman näköisiä). Aivan kuten möyrimis pätkissä, niissä homma toimii kun yleensä kuvataan edesta, sivulta tai takaa, maaston muodot yms tulee paljon selvemmin esille.
Toinen millä voisi saada lisää fiilistä kuvaan voisi olla kameran kiinnittäminen itse mönkijään niin että se näyttää aina rungon suuntaisesti eteenpäin, näin nuo sladittelut ja hypyt tulisi taas vähän paremmin esiin... Eli mielestäni tässä ketjussa on aika vähän hyviä videoita vajaa vetoisista....
Ihan totta puhut.
Ei näytä ajo juuri miltään kypäräkamerasta kuvattuna..
Harmi ettei satu olemaan montaa sellaista kaveria joiden suurin harrastus olisi tuo kuvaaminen.
Kuitenkin kun ajamaan mennään niin useimmiten kaikilla on laitteet joilla ajaa, jää silloin kuvaaminen vähemmälle..
Tuo Yamahan promo video osoittaa kyllä kuinka hienoa jälkeä voidaan saada aikaan hyvällä kuvaamisella ja editoinnilla.
Itse tykkään kuvata ja väsätä videoita....mutta haluis olla itsekkin joskus kuvissa ja videoilla
Reenikaverit taas haluu että mä kuvaan ja ne ei niin innokkaasti ota tuota kameraa käteen ... näillä mennään
Kypäräkameraa en kuitenkaan hanki.....................................ainakaan vielä
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna
ToniR81 kirjoitti:Tota kun kerran on puhetta hyvistä takapotku videoista niin mahtuisiko tähän rinnalle myös keskustelua siitä millainen on hyvä takapotku video(veto tavasta toisaalta välittämättä).
Itseä nimittäin ahdistaa nämä kamera päässä kruisailevat kaverit, kuva on vain jotenkin tylsää katsottavaa normi radoilla tai tiellä ajaessa(se oli poikkeus se missä ne ajeli fillareilla siellä vuoren harjalla, siinä tuli jo jotain fiilistä). Eli kun kuva on päästä otettu kaikki sladittelu(joka näyttäisi paljon paremmalta takana tulevan kuvakulmasta, radan sivusta tms kuvattuna) häviää näkymättömiin, hypyistä katoaa korkeus ja fiilis(nämäkin olisi takaa tai sivusta paljon paremman näköisiä). Aivan kuten möyrimis pätkissä, niissä homma toimii kun yleensä kuvataan edesta, sivulta tai takaa, maaston muodot yms tulee paljon selvemmin esille.
Toinen millä voisi saada lisää fiilistä kuvaan voisi olla kameran kiinnittäminen itse mönkijään niin että se näyttää aina rungon suuntaisesti eteenpäin, näin nuo sladittelut ja hypyt tulisi taas vähän paremmin esiin... Eli mielestäni tässä ketjussa on aika vähän hyviä videoita vajaa vetoisista....
Nää vehkeet kun tahtoo täristä ja resonoida sen verran että kamera ottaa osansa siitä jos se on kiinni mönkijässä.Mulla oli joskus kamera kiinni stongassa ja tulen kyllä pitämään sen jatkossa kypärässä.Ainakaan meijän porukassa ei lähdetä ikinä "kuvaamaan" vaan ajamaan.Videot syntyy siinä samassa jos syntyy.
Tämä tilanne on varmasti useimmilla harrastajilla.Onneksi huonokin takapotkuvideo voittaa minkä tahansa vinssaamispätkän.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
ToniR81 kirjoitti:Tota kun kerran on puhetta hyvistä takapotku videoista niin mahtuisiko tähän rinnalle myös keskustelua siitä millainen on hyvä takapotku video(veto tavasta toisaalta välittämättä).
Itseä nimittäin ahdistaa nämä kamera päässä kruisailevat kaverit, kuva on vain jotenkin tylsää katsottavaa normi radoilla tai tiellä ajaessa(se oli poikkeus se missä ne ajeli fillareilla siellä vuoren harjalla, siinä tuli jo jotain fiilistä). Eli kun kuva on päästä otettu kaikki sladittelu(joka näyttäisi paljon paremmalta takana tulevan kuvakulmasta, radan sivusta tms kuvattuna) häviää näkymättömiin, hypyistä katoaa korkeus ja fiilis(nämäkin olisi takaa tai sivusta paljon paremman näköisiä). Aivan kuten möyrimis pätkissä, niissä homma toimii kun yleensä kuvataan edesta, sivulta tai takaa, maaston muodot yms tulee paljon selvemmin esille.
Toinen millä voisi saada lisää fiilistä kuvaan voisi olla kameran kiinnittäminen itse mönkijään niin että se näyttää aina rungon suuntaisesti eteenpäin, näin nuo sladittelut ja hypyt tulisi taas vähän paremmin esiin... Eli mielestäni tässä ketjussa on aika vähän hyviä videoita vajaa vetoisista....
Nää vehkeet kun tahtoo täristä ja resonoida sen verran että kamera ottaa osansa siitä jos se on kiinni mönkijässä.Mulla oli joskus kamera kiinni stongassa ja tulen kyllä pitämään sen jatkossa kypärässä.Ainakaan meijän porukassa ei lähdetä ikinä "kuvaamaan" vaan ajamaan.Videot syntyy siinä samassa jos syntyy.
Tämä tilanne on varmasti useimmilla harrastajilla.Onneksi huonokin takapotkuvideo voittaa minkä tahansa vinssaamispätkän.
GoPro ei tärise vaikka olis missä. Ainakaan mulla ei ole tälläistä ongelmaa ollu, oon kokeillu stongassa,jalkaraudoissa,tukivarressa...ja aina on kuvaus onnistunu.
Tietysti on erinäköstä menoa jos kuvaus budjetti on ollu 25000 dollaria kun että jollain on kamera kypärässä...
En oo varma onko joku linkittänyt jo tän: http://www.youtube.com/watch?v=Tj67NUbcYdE
Mielestäni hyvin tehty video. Nähty jonkin verran vaivaakin kun on kuvattu muualtakin kun vaan kypärästä