Ajaako kukaan foorumilainen ihan virallisesti tuota SM-jäärataa??
Mielessä ois muutama kyssäri, mutta onko kukaan, joka osais vastata??
Säännöt, rakentelu, kuka saa, missä saa, mitä maksaa... sun muuta.
Jäärata ajoa?
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Jäärata ajoa?
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Re: Jäärata ajoa?
Ootkos kattonu QRF sivuilta? http://www.quadracingfinland.com
Mua kiinnostais samat jutut atv supermotoon liittyen.
Mua kiinnostais samat jutut atv supermotoon liittyen.
http://www.iceroadracing.com/fi/?sivu=kisat
Luulen että kun tuonne kirjautuu niin löytyy kaikki tarvittava tieto jäärata-kisailuun liittyen.
Luulen että kun tuonne kirjautuu niin löytyy kaikki tarvittava tieto jäärata-kisailuun liittyen.
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Kiitti Yaguza linkistä..
Toi QRF oli yhtä kiinnostava, kuin meidän lasikeraamisen liiton kuukausijulkaisu!
Toi QRF oli yhtä kiinnostava, kuin meidän lasikeraamisen liiton kuukausijulkaisu!
Yamaha Banshee 2006
Ei taida olla tulossa isompaa luokkaa noihin ATV-ajoihin?
Eikö joskus ole ollut mahdollisuus osallistua myös nelisylinterisillä ajokeillakin ja isommilla kuutioilla?
Eikö joskus ole ollut mahdollisuus osallistua myös nelisylinterisillä ajokeillakin ja isommilla kuutioilla?
Moro.
Luokkahan on SM arvoinen ja nimeltään ATV- Open
Minä olen ajellut sm-kisoissa muutamia vuosia. Kaikki kynnelle kykenevät vaan matkaan. Viime kautena oli kaikkiaan 13kpl laitteita, joten lisää saa tulla matkaan.
Säännöthän ovat kaikki moottoriliiton sivuilla, mutta näin pelkistettynä laitteesta:
max 750cc 2-syl. max leveys 130cm, min korkeus 5cm.
Nastoja edessa 200kpl/rengas ja takana 250kpl/rengas.
Luokkahan on SM arvoinen ja nimeltään ATV- Open
Minä olen ajellut sm-kisoissa muutamia vuosia. Kaikki kynnelle kykenevät vaan matkaan. Viime kautena oli kaikkiaan 13kpl laitteita, joten lisää saa tulla matkaan.
Säännöthän ovat kaikki moottoriliiton sivuilla, mutta näin pelkistettynä laitteesta:
max 750cc 2-syl. max leveys 130cm, min korkeus 5cm.
Nastoja edessa 200kpl/rengas ja takana 250kpl/rengas.
Jäärata ajopäivä atv laitteille Pyhäsalmella 5-6.01.2013
Tästä ollut juttua tuolla qrf.fi sivuilla, mutta laitetaan tännekkin tiedoksi jos jollain mennyt ohi.
Eli ajellaan porukalla atv laitteilla la ja su päivät pyhäsalmen jääradalla.
Rata on nopea jäärata joka on samankaltainen kuin sm jääradat.
Aurausmaksu radalla 10e/ ajopäivä
Otetaan kummankin päivän lopuksi muutamia yhteis startteja.
Majoitus löytyy paikkakunnalta (emolahden leirintäalue) Siellä on mökkejä joihin sovittu jäärataporukuille hinnaksi 20e/vrk per ukko jos vähintään kaksi samassa mökissä.
Jos kiinnostusta, minulle voi soitella nol nel nel - 5864996
Pete
Tästä ollut juttua tuolla qrf.fi sivuilla, mutta laitetaan tännekkin tiedoksi jos jollain mennyt ohi.
Eli ajellaan porukalla atv laitteilla la ja su päivät pyhäsalmen jääradalla.
Rata on nopea jäärata joka on samankaltainen kuin sm jääradat.
Aurausmaksu radalla 10e/ ajopäivä
Otetaan kummankin päivän lopuksi muutamia yhteis startteja.
Majoitus löytyy paikkakunnalta (emolahden leirintäalue) Siellä on mökkejä joihin sovittu jäärataporukuille hinnaksi 20e/vrk per ukko jos vähintään kaksi samassa mökissä.
Jos kiinnostusta, minulle voi soitella nol nel nel - 5864996
Pete