Seuraava taso

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Seuraava taso

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Kun katselin tuossa SuperMoton euroopanmestarin ajokkia, tuli mietittyä mitä sellaisen laittaminen maksaisi. No vastaushan tuli sähköpostilla valmistajalta. Mitä tuumaatte kuinka paljon noita Suomeen tilataan seuraavan viiden vuoden sisällä kun kilpailu kiristyy äärimmilleen. :lol:

Koodi: Valitse kaikki

RST-runko ilman konetta (Vertemati / KTM / Honda)  11758,60 EUR
Lisähinnat:
Tupla-pakoputkisto                                   953,40 EUR
Öljynjäähdytin                                       190,68 EUR
Titaaniakselit                                      1461,88 EUR
Säädettävä Reiger ohjausiskunvaimennin               317,80 EUR

Että silleen... :shock:
Olishan tuollainen toki kiva, mutta en viitsi kyllä autoa mönkkäriin vaihtaa ja muuten ei kyllä olisi tuollaiseen herkkuun varaa.

Valmistajan nettisivut http://www.rst-racing.ch/
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Avatar
Slarvazon
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Helmi 2006 18:03
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Slarvazon »

Kaverilla on samanlaisella rungolla ja katteilla oleva KTM.. tosin ei mikään rosterirunko mutta muuten yhtäläisyyksiä oli hämmästyttävän paljon :shock:

ps: Ihan on ajettava peli sekin :twisted: :D
kakstahti "500cc" rules ;)
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jykke »

johan on hintaa rungolla, ja on vielä normaalia crmota :shock:

kun vertaa esim Aren hintoihin(RIV), täytyy ihmetellä että mikä maksaa esim rungossa, kun toi on yli 10 kertaa kalliimpi.

jos olisi valuuttaa niin ayr tai riv tulisi talliin kaikilla herkuilla.. 8)
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

jykke kirjoitti:johan on hintaa rungolla, ja on vielä normaalia crmota :shock:

kun vertaa esim Aren hintoihin(RIV), täytyy ihmetellä että mikä maksaa esim rungossa, kun toi on yli 10 kertaa kalliimpi.

jos olisi valuuttaa niin ayr tai riv tulisi talliin kaikilla herkuilla.. 8)
Niin, tuossa taitaa kyllä maksaa taka-haarukka, radiaalijarrut ym. Ei tuo hinta ollut pelkkä runkoputki, vaan koko ATV ilman moottoria.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jykke »

jaajaa, luulin että pelkkä runko..

ktm kaupitteli sitä crate 610cc konetta muistaakseni 4,5tonniin.
samahan mylly tolla ruotsalaisellakin on.
mutta olikohan siinä hinnassa edes kaasari ja sytkät..

eli 17 tonnia menisi vähintään :D
Kenne
6WD
Viestit: 679
Liittynyt: 04 Loka 2004 12:22
Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenne »

Jos yhteistyö ruotsalaisten kanssa jatkuu yhtä tiiviinä ja kansaa tulee lisää niin luokkajako vois olla seuraavanlainen.
OPEN (=avoin)
-kaikki 2cyl ja alle 750ccm RSL, VLS Riv ym speciaalit.
MOD STD (modified standard = muunneltu vakio)
-perustuu normi tuotantopeliin tyyliin Raptor, YFZ450, LTZ450
-max leveys niinkuin nytkin 130 eli akseli ja tukivarsi muutokset sallittu
-pientä viritystä sallitaan tyyliin bolt on kilkettä, putkistoa, nokkaa, syttyboksia ym ym suhteellisen vapaata jotta pelit olis tasaväkisiä.
STD (standard = vakio)
-kaupan hyllystä vakiopeli turvalaitteita lukuunottamatta eli nerfit ja tappokatkasija. Kaikki muu koskematta.
Tällähetkellä toi MOD STD luokka näyttää suosituimmalta. Sen säännöillä ne puuhaavat sitä PM sarjaa.
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Kenne kirjoitti:Jos yhteistyö ruotsalaisten kanssa jatkuu yhtä tiiviinä ja kansaa tulee lisää niin luokkajako vois olla seuraavanlainen.
OPEN (=avoin)
-kaikki 2cyl ja alle 750ccm RSL, VLS Riv ym speciaalit.
MOD STD (modified standard = muunneltu vakio)
-perustuu normi tuotantopeliin tyyliin Raptor, YFZ450, LTZ450
-max leveys niinkuin nytkin 130 eli akseli ja tukivarsi muutokset sallittu
-pientä viritystä sallitaan tyyliin bolt on kilkettä, putkistoa, nokkaa, syttyboksia ym ym suhteellisen vapaata jotta pelit olis tasaväkisiä.
STD (standard = vakio)
-kaupan hyllystä vakiopeli turvalaitteita lukuunottamatta eli nerfit ja tappokatkasija. Kaikki muu koskematta.
Tällähetkellä toi MOD STD luokka näyttää suosituimmalta. Sen säännöillä ne puuhaavat sitä PM sarjaa.
Niin, meillä kaikillahan on tuo MOD STD jo valmiina. :D
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Avatar
Reima
6WD
Viestit: 647
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:06
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reima »

STD luokasta voisin minäkin olla kiinnostunut.
Vastaa Viestiin