Ahdin kittejä myynnissä

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
Kenne
6WD
Viestit: 679
Liittynyt: 04 Loka 2004 12:22
Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
Viesti:

Ahdin kittejä myynnissä

Viesti Kirjoittaja Kenne »

http://kmsturbo.com/
tuollapa oli kaikkee jännää :-)
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Oh My F**king God... Jos olisin ämöriikkalainen, sanoisin, että "I have a massive hard on from those kits..."

Olis kiva tietää miten tuollainen mutkalla varustettu härveli käyttäytyy..?
Villekilleri
4WD
Viestit: 247
Liittynyt: 12 Joulu 2005 14:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

Jere itte kirjoitti: Olis kiva tietää miten tuollainen mutkalla varustettu härveli käyttäytyy..?
http://video.google.com/videoplay?docid ... +650+turbo
Avatar
Zuikki
Tracks
Viestit: 950
Liittynyt: 24 Elo 2005 17:34
Mönkijä:: Herra Polaris
Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zuikki »

No huh huh. Äkkinäiseltä lähtee varmasti lapasesta :twisted:
suzuki-mies
3WD
Viestit: 107
Liittynyt: 12 Tammi 2006 16:23

Viesti Kirjoittaja suzuki-mies »

hahah jos ite tippuis yydistä ja kaiken lisäksi kaasu hirtää kiinni se on mönkijällä menoa.
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

.... :shock: ....

Voi jumalauta sentään! Siis voi JUMALAUTA! Ei toi voi tollatavalla liikkua... Ja siltikin sen näkee että se liikkuu.....

...hyvää päivää sentään...
Avatar
m.salmela
2WD
Viestit: 26
Liittynyt: 20 Joulu 2005 23:46
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

turbo

Viesti Kirjoittaja m.salmela »

onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D
jos eturenkaat pysyvät maassa, takarenkaat vaativat lisää tehoa
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja jykke »

m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D
GT1241
756068-1
0.4-1.2l
50-130hv 920.00€

www.hevosvoima.com

ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..

poraa ja sroukkaa kone mielummin..
Avatar
m.salmela
2WD
Viestit: 26
Liittynyt: 20 Joulu 2005 23:46
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja m.salmela »

jykke kirjoitti:
m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D
GT1241
756068-1
0.4-1.2l
50-130hv 920.00€

www.hevosvoima.com

ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..

poraa ja sroukkaa kone mielummin..
jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).
jos eturenkaat pysyvät maassa, takarenkaat vaativat lisää tehoa
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja jykke »

m.salmela kirjoitti: jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).
juu, löytyyhän noita kavereita jotka on turbouttanut vaikka mitä, mutta itse en ala heidän saavutuksilla lesoilemaan.
itse en ole turbouttanut yhtään vehjettä, vielä, virittänyt kyllä.
Viimeksi muokannut jykke, 21 Touko 2006 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jykke »

löytyikö ffp:n pojilta ahtimia? :D
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?
Avatar
m.salmela
2WD
Viestit: 26
Liittynyt: 20 Joulu 2005 23:46
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

muuttuva siipinen

Viesti Kirjoittaja m.salmela »

jykke kirjoitti:löytyikö ffp:n pojilta ahtimia? :D
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?
en ole laittamassa vnt ahdinta. eihän 1.9 td:ssä mikään muuttuva siipinen ahdin minun tietääkseni ole, tai ei ainakaan vastaan oo tullu :?
jos eturenkaat pysyvät maassa, takarenkaat vaativat lisää tehoa
miksu 87
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2006 21:03

Viesti Kirjoittaja miksu 87 »

millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta
Saahan sen toimimaan ilman boksiakin vaikka ahto paineen mukaan,, kääntää siitä kellosta sen kalvon erite päin niin toimii ahto paineen mukaan
Se pyörä mikä ei vedä se jarruttaa
jykke
6WD
Viestit: 336
Liittynyt: 18 Heinä 2004 10:26
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jykke »

miksu 87 kirjoitti:
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta
Saahan sen toimimaan ilman boksiakin vaikka ahto paineen mukaan,, kääntää siitä kellosta sen kalvon erite päin niin toimii ahto paineen mukaan
voi yrittää tietenkin itse, jos et usko :) :)
Vastaa Viestiin