mönkkärin penkitys
mönkkärin penkitys
terve,
tilasin tosiaan viriputkiston, suutimet jne. ja oon ajatellu viedä mönkkärin bikedoctorille säädettäväksi sen, jos vaan huolii..
eivät ole siellä penkittäneet ikinä vaan mittalaitteet paikallaan ajelleet säädöt kohdilleen. laitteissa on tiedon keruu jne. luulis menevän kohdilleen.
kuiteski, kommentoikaa, kuinkas te ootte säätäneet/säädättäneet??
onko tiedossa toinen "hyvä" paikka 100km:n säteellä treestä??
oishan se hianoo, ku ois esson baarissa dynolaput persetaskussa!!
lupasivat muuten amerniikan poijaat tolla full systemsillä 8,3 hp:tä lissää!! tuliski.... iso maa, isot luvut!!
tilasin tosiaan viriputkiston, suutimet jne. ja oon ajatellu viedä mönkkärin bikedoctorille säädettäväksi sen, jos vaan huolii..
eivät ole siellä penkittäneet ikinä vaan mittalaitteet paikallaan ajelleet säädöt kohdilleen. laitteissa on tiedon keruu jne. luulis menevän kohdilleen.
kuiteski, kommentoikaa, kuinkas te ootte säätäneet/säädättäneet??
onko tiedossa toinen "hyvä" paikka 100km:n säteellä treestä??
oishan se hianoo, ku ois esson baarissa dynolaput persetaskussa!!
lupasivat muuten amerniikan poijaat tolla full systemsillä 8,3 hp:tä lissää!! tuliski.... iso maa, isot luvut!!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
tämä on se sama paikka joka ei vastaa IKINÄ puhelimeen kun ovat aina säätämässä jotain vehjettä ettei puhelinta kuulu.......Hmort kirjoitti:Nummelassa on Tuning World niminen paja mikä on ainakin mun mönkkärin ajanut...

eikä takaisin soita vaikka 7 puhelua tullut..
minulta menee ainakin soitto kotkaan samantien huomenna.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...