Elikkäs tosa hiukan piristelin kyseistä härveliä;näytin kaasukahvan sisälle paineilmavinkua ja sieltä ylimääräiset pois ja vaijerista kanssa löysät,putkesta hilut vekeen ja isompaa suutinta kaasariin.Pikku juttuja mut tuntuu piristävän kummasti.Käänsi vielä renkaat niin tuli hiukka leveyttä ja tukevuutta mönkkäriin.Nyt tuntuu kun painaa kaasun pohjaan,aivan kuin rajoittaja hakkaisi vastaan.Onko siis tässä jonkinlainen rajoitin olemassa?Niin ja tietysti sen poisto heti kiinnostaa elikkäs miten se poistetaan/ohitetaan?
Tuli vaan mieleen että mulla on varastossa eri mönkkäreiden cdi boxeja ja tosi monessa ihan sama liitin mut merkki ja koko vaihtuu, pitäisköhän ihan mielenkiinnosta koittaa noita muita boxeja johonkin noista ongelma mönkkäreistä?
Kaskinen taitaa olla lähimpinä kun on saman kylän miehiä.. Voit tulla hakemaan eri boxeja ja koittaa niitä jos vaikka toisella boxilla ongelma katoais. Sit voidaan informoida muitakin.
no niin, tulipas testattusa noita eri cdi boxeja. Niillä ei sitten ole vaikutusta asiaan. Seos ruuvi kun on kokonaan kiinni niin ongelma pahenee, pitää nyt löytää seosruuville oikea kohta ja sen jälkeen säätelemään sytytystä..
tyhjäkäynti alkoi olla kohdallaan kun seosruuvi on noin 2 kierrosta auki, yläkiekat pitää säätää kun pääsee montulle, nyt on se 115 suutin ja neula niin ylhäällä kuin mahdollista. Onneksi näyttää kuitenkin siltä ettei tartte ennakoihin koskea.