Osia 2t vanhukseen..!

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
250r
Noppeli

Osia 2t vanhukseen..!

Viesti Kirjoittaja 250r »

Tuli hommattua jokin aika sitten Hondan trx 250r -87. Laitteen jo ostettuani lueskelin "täältä", kun joku sanoi myyneensä laitteen pois osien hankalan saatavuuden takia. No.. tänään huomasin takapalojen kuluneen lähes loppuun ja satulan "liukutappien" kaikki kumisuojat oli sökönä= satula jumissa ja paloista toinen kulunut raudalle. Lähes varmana asiasta, että paikallinen Hondan edustaja ei osia saa hommattua, läksin liikkeeseen satula kainalossa.----> seurasi positiivine yllätys. Rivamotorssin sivuilta räjäytys kuvista varaosa numerot ylös ja maahan tuojan varastoja tarkistamaan. Osa osista maahan tuojalla hyllyssä ja osa Euroopan varasstossa. Nyt odotellaan pitääkö myyjän lupaama 1 1/2 viikkoa osien toimitus ajasta. :lol: :shock:
Enduroooo
6WD

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Kyllä mä mun vuoden -83 vanhukseen löysin vaikka mitä. Jos ei ole saatavilla niin brandt teettää vaikka nipponissa uuden, mutta siihen loppuu unelmointi halvoista osista. nimimerkillä. mutteri 4€
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
250r
Noppeli

Viesti Kirjoittaja 250r »

Enduroooo kirjoitti:Kyllä mä mun vuoden -83 vanhukseen löysin vaikka mitä. Jos ei ole saatavilla niin brandt teettää vaikka nipponissa uuden, mutta siihen loppuu unelmointi halvoista osista. nimimerkillä. mutteri 4€
No joo... aika kova hinta mutterista, mutta jos todella tarvii juuri "orggis" mutterin muuttuu hinta ainakin meikäläisellä kohtuulliseksi. :lol:
dEnA
4WD
Mönkijä:: Raptor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dEnA »

4e on kallis mutteri mutta halpa hinta saada laite kuntoon.
Enduroooo
6WD

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Ei se pelkkä mutteri joita saa rautakaupasta kilon tolla hinnalla, mutta kun lisätään siihen kansi, mäntäsarja, tiivisteet...
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
Numppa
3WD

Viesti Kirjoittaja Numppa »

Kyllä noita varaosia löytyy. Kaverilla -87 ja itellä -90 500R Suiza, menee vaan niin useesti tehdastilauksee et lelut seisoo ku pitäs ajaa.
Vastaa Viestiin