Mikä Crossimönkijä?

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
quasar
4WD

Viesti Kirjoittaja quasar »

Samaa mieltä, yksittäisen laitteen tuomiselle voi kertyä yllättävän paljon hintaa. Ja kansainvälisen takuun ehtoja kannattaa tutkia. Virallinen maahantuoja täällä ei välttämättä ole ensimmäisenä korjaamassa jos jotain vikaa on.

Tosin ihmiset näitä joka tapauksessa tekevät, oli tuoja kuka tahansa. Kaveri kävi taannoin Englannissa huutamassa traktorin huutokaupasta, ajo sen laivaan ja toi Suomeen. Ja sai hyvän pelin huomattavasti suomihintoja halvemmalla :wink:
Erska
6WD
Paikkakunta: Satakunta | Yamaha Big Bear 400 4x4 IRS-08 U.S Model & Honda 350TRX-88 4x4

Viesti Kirjoittaja Erska »

Tehdas takuu pätee kaikkialla maailmassa,se on se 6kk.

Maahantuojan pitää toimittaa kyseiset romppeet tänne suomeen,mistä se tietää onko se tuotu vai ei?

Ja jos henkilöauton rahti on 1000€uron paikkeilla usasta,niin mönkijän on pakko olla vähemmän.

Niin ja kysyin asiaa ja sieltä sanottiin että voin tilata uuden mönkijän tänne suomeen itse suoraan puhelimen välityksellä/sähköpostilla jenkeistä.
http://www.rockdalemotors.fi Mönkijät, autot, perämoottorit ja vaikka mitä rapakon takaa juuri sinulle sinun ehdoillasi!
quasar
4WD

Onnea matkaan, jos tuontihommaan lähdet. Kerrohan kokemuksista, esim. minkälaisella maksujärjestelyillä alkavat kauppaa tekemään.
Kenne
6WD
Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenne »

Erska kirjoitti:Tehdas takuu pätee kaikkialla maailmassa,se on se 6kk.

Maahantuojan pitää toimittaa kyseiset romppeet tänne suomeen,mistä se tietää onko se tuotu vai ei?
Ei se nyt ihan noin mene ainakaan valtaosalla merkeistä. Jollain yksittäisellä toi voi päteä.

Yleensä jokainen maahantuoja vastaa takuuasioista. Osat kuittaavat usealla eri kuviolla tehtaalta riippuen sopimuksista.

Jos joku esim Tanskalainen turisti vie pelinsä täällä takuukorjaukseen niin ko. osat ja korjauslupa sovitaan ko. pelin kotimaan maahantuojan kanssa (tässä tapauksessa Tanskan).
Näin ainakin Yammulla. (nimimerkillä 'juuri huoltokurssilla olleena')

Maahantuoja tietää runkonumeron perusteella onko se heidä vaiko jonkun muun maahantuoma. Samoin takuutodistus kertoo ko. pelin 'kotimaan'.
mika aho
2WD

raptori

Viesti Kirjoittaja mika aho »

No erska... joks alkaa olla jonkunmoinen laite alla.. mitä...onks löytynyt jo joku hyvä yksilö...teitkö kaupat siitä yamahasta mistä kuviakin täällä foorumissa..
air time
Erska
6WD
Paikkakunta: Satakunta | Yamaha Big Bear 400 4x4 IRS-08 U.S Model & Honda 350TRX-88 4x4

En kyllä tehnyt,harmittaa kun kukaan ei osta alihintaista kawasakiani pois,heti kun sen saan nurkista pois niin ois 660 raptor vm05 tallissa!

Ostakaa pois halpa ja vääntävä enskapyörä!
http://www.rockdalemotors.fi Mönkijät, autot, perämoottorit ja vaikka mitä rapakon takaa juuri sinulle sinun ehdoillasi!
yamiman
Noppeli

auton sisään

Viesti Kirjoittaja yamiman »

Jos olisi aikaa niin kannattaisi tuoda USA:sta yksi Chevrolet Suburban tai StarCraft paku. Niitä saapi Ameriikasta tosi halvalla ja parasta on että sellaisen sisään sopii 2 tai jopa 3 mönkijää jolloin ne saa tuotua Suomeen tavalaan "ilmaiseksi" ilman rahtikuluja. Vähän käytettyjä mönkkäreitä löytää myös tosi halvalla. Siinäpä ideaa ensi kesäloman Amerikan matkan shoppailukohteiksi. Kannattaa toimia ennenkuin taala nousee taas.

Yamiman
Kenne
6WD
Viesti:

Re: auton sisään

yamiman kirjoitti:Jos olisi aikaa niin kannattaisi tuoda USA:sta yksi Chevrolet Suburban tai StarCraft paku. Niitä saapi Ameriikasta tosi halvalla ja parasta on että sellaisen sisään sopii 2 tai jopa 3 mönkijää jolloin ne saa tuotua Suomeen tavalaan "ilmaiseksi" ilman rahtikuluja. Vähän käytettyjä mönkkäreitä löytää myös tosi halvalla. Siinäpä ideaa ensi kesäloman Amerikan matkan shoppailukohteiksi. Kannattaa toimia ennenkuin taala nousee taas.

Yamiman
Tossa eräs tuttavani on rahdannu kolme Suburbania muistaakseni 2 Kanadasta ja yks Californiasta. Huonosti tuntuu käyvän kaupaksi vaikka nyt myy reilusti 'persnetolla' siistejä yksilöitä :-(
Et kannattaa nyt viellä laske toisenkin kerran ne hinnat :-)

Jos mönkkärin meinaa Suppaseen laittaa niin aika pieniin osiin joutuu ruuvaamaan sen.
Vanissa tietty tulee yks kokonaisena. Tai jos joku osaa niitä kutistaa. Omaan Vaniini ei mee ku yks. (Ilman väliseinää puolitoista)
Mönkkärit noin 190-200 pitkiä (jos ei joitain lasten malleja lasketa). Pitkän korkeen Starkrafti vanin takatila 185 pitkä ja etutila vähän reilu metrin.
Ja pystyyn niitä on turha haaveilla laittaa.
quasar
4WD

Re: Mikä Crossimönkijä?

Erska kirjoitti:elikkäs,en ois uskonut että saan valita minkä tahansa mönkijän markkinoilta.
Mites tämä projekti etenee vai onko bb:n harsiminen kokoon nyt enemmän ajankohtasta? Joko oot päättäny minkä otat :?:
Erska
6WD

quasar kirjoitti:
Mites tämä projekti etenee vai onko bb:n harsiminen kokoon nyt enemmän ajankohtasta? Joko oot päättäny minkä otat :?:
Kyllähän se on pitkään ollut päätettynä että Yamaha Raptor 660 R-2005 se tulee olemaan kunhan vaan joku ostas ton kawan pois ni mulla ois semmonen jo pihassa.
Kenne
6WD
Viesti:

Erska kirjoitti: Kyllähän se on pitkään ollut päätettynä että Yamaha Raptor 660 R-2005 se tulee olemaan kunhan vaan joku ostas ton kawan pois ni mulla ois semmonen jo pihassa.
MAINOS:
Tuuhan tai soittele meille Yamaha Centeriin Vantaalle ja kysy tarjousta uudesta 2004sesta. Saatais olla joku edullisempi yksilö mahdollisesti tarjolla.
Joku tarjouskin työn alla johon kuulu jotain ajovarusteita (ainakin olin näkevinäni sellaisen tossa yhden myyjän pöydällä).

Ai niin liike avataan vasta 15.1-04
Silloin olen minäkin paikalla. Kysymällä 'Kenne Sundströmiä' voit saada mut kiinni.
Erska
6WD

En taida jaksaa vaivautua ihan vantaalle asti,tosin kun mennään mp messuille kuolaamaan mönkjiöitä ja pyöriä niin kait senkin kautta pääsis sitten ! :)
Kenne
6WD
Viesti:

Erska kirjoitti:En taida jaksaa vaivautua ihan vantaalle asti,tosin kun mennään mp messuille kuolaamaan mönkjiöitä ja pyöriä niin kait senkin kautta pääsis sitten ! :)
No tervetuloa Maxxis renkaiden osastolle.
Olen siellä paikalla jos kiinnostaa spekuloida aihetta.
Voidaan vaikka yhdessä käydä Yammun osastolla kiusaamassa meidän myyjää. Josko se sais laskettuia sulle sopivan hinnan. :)
Erska
6WD

Kenne kirjoitti:
No tervetuloa Maxxis renkaiden osastolle.
Olen siellä paikalla jos kiinnostaa spekuloida aihetta.
Voidaan vaikka yhdessä käydä Yammun osastolla kiusaamassa meidän myyjää. Josko se sais laskettuia sulle sopivan hinnan. :)
No mikäs siinä,tähän mennessä paras tarjous suomesta on uus raptori 8100€uroon :)

Kyllä mä nyt jotain sulle tuun hörisemään jos vaan paikalla oot,onkos sulla joku nimilappu tms?

Itte ehkäpä taiteilen Erska nimi lapun rintaani kun ois tuolla mp foorumilla semmoinen suunnitteilla.

ps: vilkuiles mikä mun piikin eturenkaana toimii http://www.bikepics.com/pictures/256279/

:wink:
Kenne
6WD
Viesti:

Erska kirjoitti:
No mikäs siinä,tähän mennessä paras tarjous suomesta on uus raptori 8100€uroon :)

Kyllä mä nyt jotain sulle tuun hörisemään jos vaan paikalla oot,onkos sulla joku nimilappu tms?

Itte ehkäpä taiteilen Erska nimi lapun rintaani kun ois tuolla mp foorumilla semmoinen suunnitteilla.

ps: vilkuiles mikä mun piikin eturenkaana toimii http://www.bikepics.com/pictures/256279/

:wink:
En tiedä onko mitään lappua.
Mutta kysymällä tieltä eksyy.
Eli kyselet vaan mua niin kyllä siellä Maxxiksen osastolla tiedetään. Jos unohdat nimen nii kysele osastolla olevan Yammu mönkkärin omistajaa :wink:
Vastaa Viestiin