Tosin ihmiset näitä joka tapauksessa tekevät, oli tuoja kuka tahansa. Kaveri kävi taannoin Englannissa huutamassa traktorin huutokaupasta, ajo sen laivaan ja toi Suomeen. Ja sai hyvän pelin huomattavasti suomihintoja halvemmalla

Ei se nyt ihan noin mene ainakaan valtaosalla merkeistä. Jollain yksittäisellä toi voi päteä.Erska kirjoitti:Tehdas takuu pätee kaikkialla maailmassa,se on se 6kk.
Maahantuojan pitää toimittaa kyseiset romppeet tänne suomeen,mistä se tietää onko se tuotu vai ei?
Tossa eräs tuttavani on rahdannu kolme Suburbania muistaakseni 2 Kanadasta ja yks Californiasta. Huonosti tuntuu käyvän kaupaksi vaikka nyt myy reilusti 'persnetolla' siistejä yksilöitäyamiman kirjoitti:Jos olisi aikaa niin kannattaisi tuoda USA:sta yksi Chevrolet Suburban tai StarCraft paku. Niitä saapi Ameriikasta tosi halvalla ja parasta on että sellaisen sisään sopii 2 tai jopa 3 mönkijää jolloin ne saa tuotua Suomeen tavalaan "ilmaiseksi" ilman rahtikuluja. Vähän käytettyjä mönkkäreitä löytää myös tosi halvalla. Siinäpä ideaa ensi kesäloman Amerikan matkan shoppailukohteiksi. Kannattaa toimia ennenkuin taala nousee taas.
Yamiman
Mites tämä projekti etenee vai onko bb:n harsiminen kokoon nyt enemmän ajankohtasta? Joko oot päättäny minkä otatErska kirjoitti:elikkäs,en ois uskonut että saan valita minkä tahansa mönkijän markkinoilta.
Kyllähän se on pitkään ollut päätettynä että Yamaha Raptor 660 R-2005 se tulee olemaan kunhan vaan joku ostas ton kawan pois ni mulla ois semmonen jo pihassa.quasar kirjoitti:
Mites tämä projekti etenee vai onko bb:n harsiminen kokoon nyt enemmän ajankohtasta? Joko oot päättäny minkä otat
MAINOS:Erska kirjoitti: Kyllähän se on pitkään ollut päätettynä että Yamaha Raptor 660 R-2005 se tulee olemaan kunhan vaan joku ostas ton kawan pois ni mulla ois semmonen jo pihassa.
No tervetuloa Maxxis renkaiden osastolle.Erska kirjoitti:En taida jaksaa vaivautua ihan vantaalle asti,tosin kun mennään mp messuille kuolaamaan mönkjiöitä ja pyöriä niin kait senkin kautta pääsis sitten !
No mikäs siinä,tähän mennessä paras tarjous suomesta on uus raptori 8100€uroonKenne kirjoitti:
No tervetuloa Maxxis renkaiden osastolle.
Olen siellä paikalla jos kiinnostaa spekuloida aihetta.
Voidaan vaikka yhdessä käydä Yammun osastolla kiusaamassa meidän myyjää. Josko se sais laskettuia sulle sopivan hinnan.
En tiedä onko mitään lappua.Erska kirjoitti:
No mikäs siinä,tähän mennessä paras tarjous suomesta on uus raptori 8100€uroon
Kyllä mä nyt jotain sulle tuun hörisemään jos vaan paikalla oot,onkos sulla joku nimilappu tms?
Itte ehkäpä taiteilen Erska nimi lapun rintaani kun ois tuolla mp foorumilla semmoinen suunnitteilla.
ps: vilkuiles mikä mun piikin eturenkaana toimii http://www.bikepics.com/pictures/256279/