
Kaikki oli kasattu oikein ja kävin tänään 50 min testilenkillä. Mitään valtavaa muutosta en kyllä huomannut. Tuntui jopa, että vääntöä olisi melkeinpä kadonnut entiseen verrattuna ja lisäksi äänet olivat tuolla uudella tehoputkellä mielestäni huonommat (liian konservatiiviset), kuin sillä vanhalla avarretulla putkella. Otin myös tästä uudesta putkesta sen ahdistavan kipinäloukun hetimiten pois. Loukun kanssa tuntui ja kuulosti todella pliisulta.
Muutokset, jotka huomasin, oli se että ei hakannut 6-vaihteella rajoittimeen niin paljoa, kuin ennen. Lisäksi 10W-40 öljyt pettivät normaalia aikaisemmin, eli vaihteet alkoivat pykimään sekä pitämään pienemmälle heittäessä ääntä.
Täytyy vielä siirtää neulan prikkaa siitä keskeltä alimpaan pykälään, josko olisi vaikutusta. Millä työkalulla sitä prikkaa saa liikutettua?? En onnistunut pikku askartelulla saamaan sitä keskiurasta liikkeelle.
Uskoisin, että laite vaatisi nyt rattaiden vaihtoa ja viri-CDI boxia. Rattailla saisi kiihtyvyyttä parannettua ja uudella kiertävämmällä CDI-boxilla saisi kompensoitua uusien rattaiden viemän huippunopeuden.