Rossar kirjoitti:Haha.. Juu, ei ollut tarkoitus millään tavalla henkilökohtaisesti tarkoittaa.
Enkä ole koskaan ajanut Bansheella, mutta silti mielestäni on järjetöntä tarjota aloittavalle bansheeta enduro ajamiseen.
No et ole ajanut Bansheella, joten miksi olet sitä mieltä, että se ei sopisi enduro ajamiseen?? Ajavathan kokeneet miehetkin 2-T enskoilla pitkin metsiä!?
No sinusta on mieletöntä tarjota Bansheeta tuohon tarkoitukseen, joten kysynkin, että kuka on niin tehnyt?
Rossar kirjoitti:Ja en usko että ne halvimmat tunnit tulee Bansheella? Pistäppäs Pasi laskukaavaan euro/ajetut tunnit..
Banshee vie enemmän polttoainetta, kuin pikkukuutioiset pierupurkit, joten kulutusta en sanoisi pieneksi. Mutta suurempi teho ottaa enempi ainetta.
Mitähän tuohon "EURO" kohtaan pitäisi laittaa -jaettuna- ajotunneilla???? Osaan muutaman seikan matematiikasta, joten jos sanot, että laitappa kaava(??)
Tämä X jaettuna tällä Y:llä, niin tuossahan sitä haluamaasi kaavaa on.
Harrastukseni EI ole mönkijällä ajo, vaan itse tuo Banshee. Sen hankintahinta oli sama, kuin 450 Yammun, ja olen hankkinut siihen osaa muutamalla tuhannella.
Rossar kirjoitti:Ei siinä ettei kaikilla harrastaminen vie veronsa, mutta en löisi vetoa että Bashee olisi halvempi kuin tämän vuosituhannen kilpailijat.
Millätavalla verrattuna mihinkä?? Jos lasu ostaa Bansheen, niin mistä hän jää paitsi?? Tähän minäkään en osaa vastata.
Rossar kirjoitti:Enkä usko että bashee voittaa nelareita missään muussa luokassa kuin puhtaissa kiihdytyskisoissa.
Ei ole uskon asia. Jos esimerkiksi lasulle annetaan motokrossi radalle rakennettu Banshee ja 450 nelari, niin kierrosajasta ei voida päätellä, kumpi laite on parempi. Ajavathan kokeneet kuskitkin 2-T moottoreilla motokrossia. ...ai niin ja vaativathan nelarikuskitkin, että 2-T koneet menevät tuplat suurempaan luokkaan nelareiden kanssa. Kaiketi kyseessä on se koneen tuottama teho, vai mikä.....
Rossar kirjoitti:Ok, jääradalla ja supermotossa tehoilla voi pistää kovaa kampoihin, mutta silti esim Sm sarjoissa ei menestystä kyseisellä kamppeella ole näkynyt. (Eikä muuten taida näkyä muuallakaan maailmassa.)
Oiskohan syyt jossain muualla, kuin Bansheessa??? Voit soittaa Kemppaiselle, ja kysyä, kuinka Banshee pärjää jääratakisoissa.
Ainiin, ne muuttivat niitä sääntöjä....
Jos puhutaan puhtaasta harrastamisesta, eikä sääntökirjaan sidotuista laitteista, niin jääradalle tehty Banshee vie 100-0 rakennettua nelipuolikasta, jos kuskit on ajotaidoiltaan samanvertaisia.
Rossar kirjoitti:Ymmärrän kyllä Banshee harrastuksen täysin, itselläkin tuntuu välillä että ruuvaaminen on mielenkiintoisempi puoli harastuksesta, mutta en laittaisi sellaista jos ajaa pitäisi.
Kun kerran on "räätälöinyt" laitteensa haluamalleen ajotavalle, niin Banshee on yhtä luotettava, kuin mikä muukin nelipyörä. Joskaan itselläni ei olisi varaa huoltaa 450 koneita niiden vaatimalla tiheydellä.
Rossar kirjoitti:Pysyn kyllä vahvasti omassa kannassa, eli katsele käytettyjen markkinoilta joku vastaava mihin laittelin linkkejä aikaisemmin.
Isotkin Jammut menee harraste käytössä, mutta miksi et hommaisi samantien laitetta jolla voi ajaa enduroa ja piipahtaa joskus crossiradalla?
Kyllä näin on... osta lasu sokaton kranaatti, ja sen jälkeen vasta 660/700 Raptori, iso DS, tai se Banshee.
Muistan, kuinka HINASIN Bansheellani Nokian krossi radalla 450 Suzukia, kun se paskoi kesken radan.
Rossar kirjoitti:Jossain vaiheessa nousi esiin ettei 450 laitteet kestä käytössä, kurkkaappa vaikka seuraava video:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... prxRajJ77g
Ei muuten tainnut olla miesten luokassa yhtään yli 450 kuutioista tai yhtään erillisjousitettua. (katso 1:15 eteenpäin)
Ei tainnut...tai sinun mielestäsi...voisi jopa kurkistaa....
Ihan oikeasti Rossar. Anna lasun tehdä päätökset itse, ja vastaa asiantuntevasti kysymyksiin. Vitsi ja huumori on eri asia, kuin mätä mielipide.
-Pasi S.
ai niin...
