Falmek force 400, trapper350r
Re: Falmek force 400, trapper350r
Jos jollaa tarvetta osille ois falmekin ja raptorin osia http://www.nettivaraosa.com/monkijan-va ... et/1511484
Re: Falmek force 400, trapper350r
Jouduitko muuten ostamaan uudet ketjut samalla, kun vaihdoit 16-piikkisen eturattaan vai riittikö vanhassa ketjussa löysää sen verran?Nmatto73 kirjoitti:Joo kyllä mulla toi nopeusmittari ainakin toistaiseksi toimii. Sitähän ei tiedä paljon tossa on heittoa? Laite on ollut jo tovin pajalla öljyvuodon takia eikä ole kuulunut mitään syystä. Pajalle viedessä tuli matkalla kokeiltua paljonko ottaa huippuja uudella rattaalla. Kovassa vastatuulessa keräsi 95 km/h mittarin mukaan pitäisi tarkistaa GPS:llä todellinen vauhti, mut kyllä tolla nyt viittii jo kokeilla työmatka-ajoakin! Kyllä napautit Division naulan kantaan, että fiilis on tärkeintä ja sitä tosta laitteesta kyllä löytyy!
Itse vaihdoin tänään uudet ketjut, kun vanhat olivat venyneet niin paljon, että kiristysvaraa ei enää riittänyt vakiorattailla. Säästin vanhat venyneet ketjut, koska ne saattaa tulevaisuudessa sopia isompien eturattaiden kanssa.
Tyscon Race 350R
- Nmatto73
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 19 Syys 2012 22:43
- Mönkijä:: Tyscon 350 race
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Falmek force 400, trapper350r
Ei tarvinnut vaihtaa ketjuja 16-piikkistä ratasta varten. 17-piikkinen ei kyllä olis tohon enää mennyt muuten kuin pidemmillä ketjuilla. Tilailin muuten Yammun alkuperäisen etumaskin ja siihen kuuluvan merkin ja laitoin ne pikkuvalot toimimaan. On kyllä nyt paljon asiallisemman näköinen. Vielä kun sais noi vanteet vaihdettua yamahan orkkiksiin niin sit olis aika asiallisen näköinen härveli.
- nikob
- Tracks
- Viestit: 1105
- Liittynyt: 15 Huhti 2010 14:44
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Falmek force 400, trapper350r
Mistä kannattaisi tämmöiseen laitteeseen hankkia spacerit eteen ja taakse?
Hieman tekisi mieli levittää tota vehjettä.
Hieman tekisi mieli levittää tota vehjettä.
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Re: Falmek force 400, trapper350r
No vaix tuolt:
http://www.nettivaraosa.com/monkijan-va ... et/1538289
https://www.teamalbaracing.com/product. ... bestseller
http://www.nettivaraosa.com/monkijan-va ... et/1538289
https://www.teamalbaracing.com/product. ... bestseller
Viimeksi muokannut jukka81, 09 Huhti 2013 20:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata oikein näppärästi myöskin ilman koko viestin lainaamista. Lainaus poistettu.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata oikein näppärästi myöskin ilman koko viestin lainaamista. Lainaus poistettu.
Tyscon Race 350R
Re: Falmek force 400, trapper350r
Nonii, internetin ihmeeellinen maailma teki tepposet ja alkoi jo ennestään "varma tieto" epäilyttämään.
Laitteena Hsun 350R, ilmeisesti myyty justiinkin Trapperina ja Tyscon Racena, Tuohan on nyt vissiinkin Raptorin kopio.
Onko laitteessa takana pulttijakona 4x110 vai 4x115?
Itse mittailin mittanauhalla nopeasti 4x110. Raptorin jaoksi kaupataan paikasta riippuen kumpaakin...
Mikäli jollakin on aiheesta faktatietoa niin tiedot tiskiin, muuten mittailen aiheen tarkemmin illalla.
Laitteena Hsun 350R, ilmeisesti myyty justiinkin Trapperina ja Tyscon Racena, Tuohan on nyt vissiinkin Raptorin kopio.
Onko laitteessa takana pulttijakona 4x110 vai 4x115?
Itse mittailin mittanauhalla nopeasti 4x110. Raptorin jaoksi kaupataan paikasta riippuen kumpaakin...
Mikäli jollakin on aiheesta faktatietoa niin tiedot tiskiin, muuten mittailen aiheen tarkemmin illalla.
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
Re: Falmek force 400, trapper350r
Edessä muistaakseni 156 ja takana 115
Ja kyllä, Hsun350R = Trapper 350R, Tyscon 350R ja Falmek Force 400. Laitetta myydään yleensä ulkomailla, kuten mm. Jenkeissä ja Briteissä sekä Saksassa Hsun merkillä, joka se alun perinkin on.
Ja kyllä, Hsun350R = Trapper 350R, Tyscon 350R ja Falmek Force 400. Laitetta myydään yleensä ulkomailla, kuten mm. Jenkeissä ja Briteissä sekä Saksassa Hsun merkillä, joka se alun perinkin on.
Viimeksi muokannut jukka81, 10 Huhti 2013 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata oikein näppärästi myöskin ilman koko viestin lainaamista. Lainaus poistettu.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata oikein näppärästi myöskin ilman koko viestin lainaamista. Lainaus poistettu.
Tyscon Race 350R
Re: Falmek force 400, trapper350r
Jep, kyllähän se oli 4x115, nyt vain pitäis löytää sopivat vanteet.
Tarjota siis saa tuolla jaolla olevia 10" vanteita, leveyttä 8-10".
Tarjota siis saa tuolla jaolla olevia 10" vanteita, leveyttä 8-10".
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
- Nmatto73
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 19 Syys 2012 22:43
- Mönkijä:: Tyscon 350 race
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Falmek force 400, trapper350r
Ite tilasin tuommoset eteen http://www.noratec.fi/tuotteet.html?id=294/886 . Tuli vakaammaksi ajaa eikä hintakaan hirvitä + nopea toimitus.
Re: Falmek force 400, trapper350r
Noratec vastaili ainakin nopeasti sähköpostiviesteihin, pisteet siitä kyseisen puljun kavereille.
Taitavat nuo Noratecin kauppaamat "muoviset" spacerit olla ainakin halvimmasta päästä.
Vanneasiakin on selvinnyt, nyt olisi jäljellä vielä pientä kaasarijumppaa.
Taitavat nuo Noratecin kauppaamat "muoviset" spacerit olla ainakin halvimmasta päästä.
Vanneasiakin on selvinnyt, nyt olisi jäljellä vielä pientä kaasarijumppaa.
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
- nikob
- Tracks
- Viestit: 1105
- Liittynyt: 15 Huhti 2010 14:44
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Falmek force 400, trapper350r
Kunkahan hyvin nuo vaan kestää? Ei kyllä pahan hintaiset olisi.Nmatto73 kirjoitti:Ite tilasin tuommoset eteen http://www.noratec.fi/tuotteet.html?id=294/886 . Tuli vakaammaksi ajaa eikä hintakaan hirvitä + nopea toimitus.
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Re: Falmek force 400, trapper350r
Kerros mulle vielä, että miten sait sen eturattaan mutterin auki? Itse yritin tänään hyvällä ja pahalla, mutta ei toivoakaan. Käytin irrotusspraytä ja lukkoprikan tottakai moukaroin ensin suoraksi, mutta ei inahtanutkaan. Kai se mutteri aukeaa normaalisti vastapäivään?Nmatto73 kirjoitti:Ei tarvinnut vaihtaa ketjuja 16-piikkistä ratasta varten. 17-piikkinen ei kyllä olis tohon enää mennyt muuten kuin pidemmillä ketjuilla. Tilailin muuten Yammun alkuperäisen etumaskin ja siihen kuuluvan merkin ja laitoin ne pikkuvalot toimimaan. On kyllä nyt paljon asiallisemman näköinen. Vielä kun sais noi vanteet vaihdettua yamahan orkkiksiin niin sit olis aika asiallisen näköinen härveli.
Tyscon Race 350R
Re: Falmek force 400, trapper350r
Joskus entisen mönkijän kanssa tappelin tuon eturattaan kiinnityksen kanssa. Mönkijästä vaihde päälle, vaimo istumaan mönkijään ja painamaan jarrua, mönkijän keula seinää vasten jne... ei irronnut. Sitten kokeilin pulttipyssyllä niin irtosi ilman mitään ongelmia. Pulttipyssy on erittäin hyvä tuollaisten isojen muttereiden irroituksessa!
Dinli seikkailee lumimaassa -> http://www.youtube.com/watch?v=lfsS8Ka7YZg
- Nmatto73
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 19 Syys 2012 22:43
- Mönkijä:: Tyscon 350 race
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Falmek force 400, trapper350r
Joo pulttipyssy on kova sana tohon irroitukseen. Itselläni ei semmoista ole niin laitoin vaihteen päälle ja lenkkiavaimella ja pikku moskalla (2 kg) paukutin auki. Tiukassa kyllä oli, mutta sain auki!!
Re: Falmek force 400, trapper350r
Onkos kenelläkään antautunut vapaakytkin?
Omassa taisi ilmeisesti tuo mennä tällä kertaa... Ongelmana siis seuraava: startti pyörii, kone ei. (mikäli tulpan ottaa pois (ei puristuksia vastassa) lähtee konekkin normaalisti pyörimään.
Startin purkanut pari kertaa ja putsannut. Starttia laitettu suoraan akkuun niin maadotuksen kun plussankin osalta, akkua ladattu, ollut autonakkua kaverina jne, joten ei liene startin sähkönsaannista kiinni, muutenkin startti pyörii "iloisesti", joskin jostain kuuluu mukava "surina". Noh vauhtipyörän suojakoppa avattu ja todettu että rattaat pyörivät aina tuolle vapaakytkimelle asti mallikkaasti.
Nyt pähkäilyn alla miten tuon vauhtipyörän saa irti tai tarkemmin sanottuna kuuluuko vauhtipyörän 6 pienempää pulttia irroittaa ja koittaa saada pienempi osa kerralla tuolta ulos, vai kuuluuko pultit jättää kiinni ja kiskoa myös vauhtipyörän takana oleva osa kerralla ulos?
Jos joku on kyseisen osan vaihdellut niin voisi napata tähän vastausta, myös mahdollisesti ristiinsopivista vapaakytkimistä olisi mukava saada tietää... Ainakin Seinäjoella myy menopelimarket tällaista osaa, täytyy katsoa jos vaikka sopis...
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %20BOSS%22
Omassa taisi ilmeisesti tuo mennä tällä kertaa... Ongelmana siis seuraava: startti pyörii, kone ei. (mikäli tulpan ottaa pois (ei puristuksia vastassa) lähtee konekkin normaalisti pyörimään.
Startin purkanut pari kertaa ja putsannut. Starttia laitettu suoraan akkuun niin maadotuksen kun plussankin osalta, akkua ladattu, ollut autonakkua kaverina jne, joten ei liene startin sähkönsaannista kiinni, muutenkin startti pyörii "iloisesti", joskin jostain kuuluu mukava "surina". Noh vauhtipyörän suojakoppa avattu ja todettu että rattaat pyörivät aina tuolle vapaakytkimelle asti mallikkaasti.
Nyt pähkäilyn alla miten tuon vauhtipyörän saa irti tai tarkemmin sanottuna kuuluuko vauhtipyörän 6 pienempää pulttia irroittaa ja koittaa saada pienempi osa kerralla tuolta ulos, vai kuuluuko pultit jättää kiinni ja kiskoa myös vauhtipyörän takana oleva osa kerralla ulos?
Jos joku on kyseisen osan vaihdellut niin voisi napata tähän vastausta, myös mahdollisesti ristiinsopivista vapaakytkimistä olisi mukava saada tietää... Ainakin Seinäjoella myy menopelimarket tällaista osaa, täytyy katsoa jos vaikka sopis...
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %20BOSS%22
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-