Ylöjärven sisärata

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
Avatar
Rapsu
4WD
Viestit: 221
Liittynyt: 11 Marras 2011 22:57
Mönkijä:: Shineray Spyder
Paikkakunta: Nokia

Dynaset Offroad Areena

Viesti Kirjoittaja Rapsu »

Elikkä tänään kuulin tällaisesta paikasta työkaverilta ja en ollut uskoa kun en ole tästä koskaan ennen kuullut! Kävin nettisivuilla pällistelemässä ja hienolta näyttää, hyvät aukioloajat 8) ja sopivasti lähellä. Eikä kohtuuttomalta hinnatkaan kuulosta.

Onkos täällä immeisiä, jotka ovat tuolla mönkijällä käyneet päristämässä? Ois mukava kuulla kokemuksia mimmonen paikka on ajella! Pärjääköhän radalla tällasella 250cc takapotkukiinanihmeellä? Entä miten on iltasella/yöllä porukkaa ajamassa, jos vaikka yrittäis ajamaan kun on mahd. hiljasta jottei ole kenenkään tien tukkeena... Kun ei ole tullut ajettua kun asfalttia ja soratietä koko reilun parin vuoden ja 6000km mönkkärinomistuksen aikana, en oo koskaan montullakaan ajanut kun en tiedä yhtään ajopaikkoja... :cry:

Kertokaa ihmeessä kokemuksia jos on tuttu paikka!
Viimeksi muokannut vaughan, 23 Touko 2013 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Yhdistin aiempaan viestiketjuun.
Jos luulet ettei pienillä asioilla ole merkitystä, yritä saada unen päästä kiinni hyttynen huoneessa.
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylöjärven sisärata

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Olen käynyt yhden ja ainoan kerran tuolla ajamassa mönkkärillä. Itse en pitänyt radasta ollenkaan, mutta en viihdy oikeastaan missään kovinkaan teknisessä ajamisessa.
Porukassa oli mukana muutama 450 ja pari 700 raptoria.
Käy kerran kokeilemassa, niin sitten tiedät. Varmasti pärjäät tuolla koneella. Me mentiin ehtoommasta, jolloin pyöriä ei ollut paikalla kuin muutama.
Taisi olla yksi ja ainoa paikka, missä sain vaihdettua kakkosvaihteelle. Muutoin minulle riitti ykkönen.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Vastaa Viestiin