Comanchen flekti ja sen mahdollinen ohjaus?
Comanchen flekti ja sen mahdollinen ohjaus?
Eli ymmärsin että tuollaisessa 200cc crossissa ei ole vakiona mitään flektin ohjausta. Ajattelin kyhäillä jonkinlaisen ohjauksen tarvikeanturilla niin tuon heikohkorakenteisen flektin käyttötunnitkin vähenisivät ja moottori lämpenisi paremmin.
Mikä on suositeltava anturin paikka? Itse meinasin laittaa sen paluuvesiletkuun eli samalla tavalla kuin monessa autossa. Onko tuollisessa missään vakiona paikkaa anturille (esim lohkossa tai jäähdyttimessä)?.
Olisikohan tuollainen 82-asteinen hyvä kytkemislämpötila?
Mikä on suositeltava anturin paikka? Itse meinasin laittaa sen paluuvesiletkuun eli samalla tavalla kuin monessa autossa. Onko tuollisessa missään vakiona paikkaa anturille (esim lohkossa tai jäähdyttimessä)?.
Olisikohan tuollainen 82-asteinen hyvä kytkemislämpötila?
-
- Noppeli
Autojen anturit kyllä kestää flektin viemän virran ilman relettä. En mulla ainakaan missään autossa ole relettä ollut flektillä. On sulkeutuvaa ja avautuvaa mallia. Mä ainakin sain varaosakaupassa selata anturikirjaa ja valkata sopivan.
Kyllähän se anturi "kuuluisi" olla alavesiletkussa. Olin vain sen verta laiska, että laitoin ylävesiletkuun ihan johdotuksen takia. Tuntuu se siinäkin toimivan.
Kyllähän se anturi "kuuluisi" olla alavesiletkussa. Olin vain sen verta laiska, että laitoin ylävesiletkuun ihan johdotuksen takia. Tuntuu se siinäkin toimivan.
mönkijätön