Sivu 1/1

Ahdin kittejä myynnissä

Lähetetty: 30 Marras 2005 22:28
Kirjoittaja Kenne
http://kmsturbo.com/
tuollapa oli kaikkee jännää :-)

Lähetetty: 19 Maalis 2006 11:41
Kirjoittaja Jere itte
Oh My F**king God... Jos olisin ämöriikkalainen, sanoisin, että "I have a massive hard on from those kits..."

Olis kiva tietää miten tuollainen mutkalla varustettu härveli käyttäytyy..?

Lähetetty: 19 Maalis 2006 13:15
Kirjoittaja Villekilleri
Jere itte kirjoitti: Olis kiva tietää miten tuollainen mutkalla varustettu härveli käyttäytyy..?
http://video.google.com/videoplay?docid ... +650+turbo

Lähetetty: 19 Maalis 2006 22:57
Kirjoittaja Zuikki
No huh huh. Äkkinäiseltä lähtee varmasti lapasesta :twisted:

Lähetetty: 20 Maalis 2006 10:42
Kirjoittaja suzuki-mies
hahah jos ite tippuis yydistä ja kaiken lisäksi kaasu hirtää kiinni se on mönkijällä menoa.

Lähetetty: 24 Maalis 2006 22:16
Kirjoittaja Jere itte
.... :shock: ....

Voi jumalauta sentään! Siis voi JUMALAUTA! Ei toi voi tollatavalla liikkua... Ja siltikin sen näkee että se liikkuu.....

...hyvää päivää sentään...

turbo

Lähetetty: 17 Touko 2006 16:06
Kirjoittaja m.salmela
onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D

Re: turbo

Lähetetty: 17 Touko 2006 16:32
Kirjoittaja jykke
m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D
GT1241
756068-1
0.4-1.2l
50-130hv 920.00€

www.hevosvoima.com

ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..

poraa ja sroukkaa kone mielummin..

Re: turbo

Lähetetty: 21 Touko 2006 18:25
Kirjoittaja m.salmela
jykke kirjoitti:
m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan :D
GT1241
756068-1
0.4-1.2l
50-130hv 920.00€

www.hevosvoima.com

ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..

poraa ja sroukkaa kone mielummin..
jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).

Re: turbo

Lähetetty: 21 Touko 2006 18:57
Kirjoittaja jykke
m.salmela kirjoitti: jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).
juu, löytyyhän noita kavereita jotka on turbouttanut vaikka mitä, mutta itse en ala heidän saavutuksilla lesoilemaan.
itse en ole turbouttanut yhtään vehjettä, vielä, virittänyt kyllä.

Lähetetty: 21 Touko 2006 19:38
Kirjoittaja jykke
löytyikö ffp:n pojilta ahtimia? :D
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?

muuttuva siipinen

Lähetetty: 21 Touko 2006 23:31
Kirjoittaja m.salmela
jykke kirjoitti:löytyikö ffp:n pojilta ahtimia? :D
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?
en ole laittamassa vnt ahdinta. eihän 1.9 td:ssä mikään muuttuva siipinen ahdin minun tietääkseni ole, tai ei ainakaan vastaan oo tullu :?

Lähetetty: 22 Touko 2006 14:31
Kirjoittaja miksu 87
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta
Saahan sen toimimaan ilman boksiakin vaikka ahto paineen mukaan,, kääntää siitä kellosta sen kalvon erite päin niin toimii ahto paineen mukaan

Lähetetty: 22 Touko 2006 17:58
Kirjoittaja jykke
miksu 87 kirjoitti:
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta
Saahan sen toimimaan ilman boksiakin vaikka ahto paineen mukaan,, kääntää siitä kellosta sen kalvon erite päin niin toimii ahto paineen mukaan
voi yrittää tietenkin itse, jos et usko :) :)