Sivu 1/1

Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 10 Loka 2011 21:44
Kirjoittaja Teme84
Terve vaan kaikille :)

Miten viritetty ja mikä huippunopeus.

Alla esimerkki.
-kaasuttimen suuttimet vaihdettu 90/120
-vapaavirtaus suodatin
-välitykset: etu 15/taka vakio

Nopeus:85km/h



Olis kiva jos sais omankin Shinkulan kulkemaan kovempaa....
Kiitos kaikille jo etukäteen :)

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 10 Loka 2011 23:35
Kirjoittaja Pasi S.
EN OSAA SANOA LAITTEESTA OIKEIN MITÄÄN, MUTTA KANNEN PORTTAUS JA PURISTUSTEN KASVATUS ON HYVÄKSI HAVAITTUJA KONSTEJA!

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 13 Heinä 2015 01:04
Kirjoittaja exclusive
Herätetääs tämä topic.
Sain käsiini tuollasen dellorto phsb 35 kaasuttimen ja ajatuksena talvella muokata kanavia, miraseetit ja milli pois kannesta, onko tuo 35mm kaasari liian iso tuohon pakettiin? Putken teen myös uuden.
nykyinen, pwk 28mm tuntuu liian pieneltä jo pelkän putken kanssa.
mistä sen syttymodin saisi hommattua?

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 17 Heinä 2015 10:51
Kirjoittaja Pasi S.
Moi moi...

Itse en lähtisi ensimmäisenä tuota 28PWKta syyttämään. Tuo kaasari on erinomainen 200cc yxpytty 2-tahtisenkin kanssa, joka kuppaa tilavuutensa jokaisella kampikierroksella.
Jos sinulla tuo isompi kaasari jo on, niin kannattaahan se kokeilla ihan piruuttaan.

Nelareissa harvemmin lasketaan kantta puristusten nostamiseen, koska se muuttaa nokka-akseleiden ajoitusta. Oisko jostain saatavilla korkeapuristeista mäntää?
Millimetrin kannen pudotus olisi todennäköisesti jo liikaakin. Tiedätkö nykyistä puristusrakoa ja puristussuhdetta?

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 19 Heinä 2015 10:58
Kirjoittaja exclusive
Pasi S. kirjoitti:Moi moi...

Itse en lähtisi ensimmäisenä tuota 28PWKta syyttämään. Tuo kaasari on erinomainen 200cc yxpytty 2-tahtisenkin kanssa, joka kuppaa tilavuutensa jokaisella kampikierroksella.
Jos sinulla tuo isompi kaasari jo on, niin kannattaahan se kokeilla ihan piruuttaan.

Nelareissa harvemmin lasketaan kantta puristusten nostamiseen, koska se muuttaa nokka-akseleiden ajoitusta. Oisko jostain saatavilla korkeapuristeista mäntää?
Millimetrin kannen pudotus olisi todennäköisesti jo liikaakin. Tiedätkö nykyistä puristusrakoa ja puristussuhdetta?
juu tuo korkeapuristeinen mäntä olisi paras ratkaisu..ja vieläpä jos löytyisi sopiva ylikokomäntä.
tosiaan kaveri lykkäsi tuon dellorton mulle kouraan ja sanoi että lentää muuten roskiin..maksoin siitä sitten 20€ :D
katoin että imukaulan kanssa ei tule ongelmaa edes 40mm putkella. Pitää loppusyksystä tyypätä tuota.
Uuden putken tein ja siihen laitoin lambdan paikan että saa seoksia selailla.

Nykyisestä puristussuhteesta ei ole tietoa. Kuitenkin 0,75mm on jotkut höylännyt kansista..ois hyvä kun näkis jonkun videon noista trimmatuista shinukoista.

Mites kestäviä noi alakerrat on?

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 26 Heinä 2015 23:01
Kirjoittaja exclusive
Nyt paikallaan tuo 35mm dellorto ja loppui pätkiminen ja sammuilu. Pwk:ssa varmaan säädöt sen verran tarkemmat että ei oikein toiminut. Dellortossa porasin millisen reijän pääsuuttimeen (paikalla oli 160) ja melko lähellä ollaan.

Re: Shineray XY250STIXE Viritys ja Kulku

Lähetetty: 30 Heinä 2015 23:39
Kirjoittaja exclusive
Dellortoon tilasin 3 neulaa joista 2 saapui. Numerot K52 ja K62 eivät ainakaan olleet sopivia, K52 ollessa alimmillaan ei shinukka toiminut oikeen millään alueella, K62 oli tasakaasulla todella rikas seos..tasaisesti kun kiihdytti toimi pätkimättä mutta seos todella rikas...kaukana oikeasta ollaan vielä.