ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Terves!

Ajattelin, että täällä foorumillla kaikki ajoon ja tapahtumiin liittyvät asiat ovat ripottautuneet sinne ja tänne, niin olisi ehkä syytä "kokoontua" ja ilmoitella asioista yhdessä paikassa.

Laittakaa asuinpaikkanne ja tietoja omasta koneesta, sekä ajomieltymyksistänne tänne.
Ilmoittakaa täällä, joko tässä ketjussa, tai omana viestiketjuna tässä osiossa, missä ja mihin aiotte osallistua.

Eli itse asun Tampereella, ja oma laitteeni on parhaimmillaan rinne-kiipeilyssa ja suora-kiihdytyksessä. Soramonttu- ja peltorata-ajot on ensisijaisia vaihtoehtoja.
Ns "Motocross" on minulle vastenmielistä siksi, että kuntoni ja uskallukseni ei siihen riitä.

Aion osallistua UMRYn tapahtumiin, jossa peltorataa on tarjolla, sekä Muhoksen sänki-kiihdytykseen syksyllä.
Voipi olla, ett saadaan Kalajoellekkin jotkut kiihdytykset, mutta asia/tapahtuma on vasta suunnittelun asteella.
Radalle.comin tapahtumaan ajattelin osallistua Alastarolla, jos se on mahdollista. Voisi ajaa 1/4 mailia assulla.

MR Chargerin innoittamana laitan kuvan laitteesta.

Valmiina viivalle... joskin stongat on vielä korkealla.
Kuva

Talvisetup
Kuva
Viimeksi muokannut Pasi S., 22 Maalis 2012 10:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Avatar
JJP
Tracks
Viestit: 2521
Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Hellsinki

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja JJP »

Moi mä oon janne ja olen bensaholisti.

Asuinpaikkana Helsinki.
Tallista löytyy Yamaha raptor 700,Yamaha Banshee 350 ja Shineray stixe 250.
Kuva

Ajeluni sijoittuu pääosin kadulle raptorin selässä jolla ennen ajoin myös jäärataa mutta nyt kun banshee on tullut taloon niin raptor on saanut viettää talven sisällä.

tallista on löytynyt myös 800 outlander mutta se kelpasi vain peräkärryjen ja veneen siirtelyyn joten siitä hankkiuduttiin eroon.
Voin nelivetoisia alkaa harrastamaan sitten kun puristusvoima ei enää riitä takapotkuihin. :)

Jää ja peltorata ajelut kiinnostaa mutta miksei
joskus voisi suoranpätkääkin ajella.Kaikki tapahtumat missä pääsee potkimaan renkaita alan harrastajien kanssa on plussaa.

UMRYn ajoihin osallistun varmasti koska onhan kyseessä jalo yhdistys joka on perustettu lajimme harrastajia ajatellen. kröhöm ;)
Viimeksi muokannut JJP, 24 Maalis 2012 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Jani_rr
6WD
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Heinä 2011 20:39
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Törö!

Lohjalla vaikutetaan, ja Wildcatilla herätetään pahennusta lähinnä maajusseille. Elikkäs ajot aika pitkälle sijoittuu taajamien ulkopuolelle, hiekka/mettä, yms pinnoilla. Kadulla herätetään pahennusta Speed Triplellä. Vähän olisi kiinnostusta myöskin montulle (ei verenmakusuussa), ja sitä silmällä pitäen seuraavana tieliikennelaitteena harkitaan myös KTM:ää ja isoa raktoria.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja Rossar »

Näitä vajaavetoisia tullut hetken aikaa harrasteltua.
Nyt ajokkina KTM 505sx, jota en tosin ole vielä kerinnyt kouluttaa kun 2 kertaa.

Viikot Tampereella, viikonloput vaihdellen joko Tampereella, Kokkolassa tai Kuopiossa..

Ajot pääasiassa motocrossia, mutta GNCC/enduro tyyliset ajot tuo mukavasti vaihtelua.
Nyt on kyllä ajohalut niin kovat että lähtisin vaikka peltokiihdytyksiin jos kykenis.. :lol:

Umryn Hyvinkään ajoihin ei taida lääkäri antaa vielä lupaa, mutta kyllä kesällä olis tarkotus päästä taas ajamaan. 8)

Tottahan kaikki MX tai GNCC ajoista kiinnostuneet ovat mukana Quad Racing Finlandin järjestämissä tapahtumissa kesällä 2012?
Lisätietoa http://www.QRF.fi
FudeKawa 500 -07

Ex. KTM 505sx -09
Ex. KTM 450sx -09
Ex. Mikroauto KTM 625cc
Ex. Suzuki LTR 450 -07
Ex. Shineray STIXE250 -09
Ex. FudeKawa 500 -07
Ex. Polaris Predator 500 Troy Lee
Ex. Derbi DXR 250 Street edition.
Ex. Whizz 200cc
Avatar
PNPN
3WD
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Syys 2009 19:13
Mönkijä:: Pau-Pau
Paikkakunta: Akaa

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja PNPN »

Moi,

Pasi on nimi ja Akaassa asustelen. Kolme mönkijää 200, 700 ja 1000cc.
Tieliikennepelejä kaikki. Ajelut ovat pääsääntöisesti olleet maantielenkkejä.
Yksinäistä puuhaa välillä (mutta hauskaa) kun ei ole ajokavereita vielä löytynyt.

Kuva
Viimeksi muokannut PNPN, 23 Maalis 2012 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
onjetus
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 10 Tammi 2012 10:22
Mönkijä:: Raptor 700
Paikkakunta: Vihti/Vantaa

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja onjetus »

Hola !


Mikko on nimi ja kulkineena 700 Raptori tl pikkusen piristeltynä :) Asuinpaikkana Vantaan Kartanonkoski, mutta tällä hetkellä laitteisto lomailee Vihdissä. Ensimmäinen kausi meneillään mönkkärin kanssa ja vasta kesällähän sitä sitten tulee huomaamaan mihin ei laitteella enää pääse :twisted:
- It's not whether you win or lose, it's how you handle never winning
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Päivää tännekin. Minua ja 700 tl-raptoria kiinnostaa etupäässä asfalttiradat ja jääradat. Muut alustatyypit on harkinnanvaraisia... Hyppyrit ja nyrkinkokoiset musat ajoalustassa ei ole minua eikä laitetta varten.
boneheadab
3WD
Viestit: 73
Liittynyt: 11 Tammi 2012 19:12
Mönkijä:: yamaha raptor 350
Paikkakunta: vihti
Viesti:

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja boneheadab »

Moi! Jarkko vihdistä,myöskin ekaa kautta starttailen(yritän) 350 tl-raptorin kanssa. Laitteella yhteensä 3 viikkoa ajaneen voisin kuvitella ajavani melkein millä vaan alustalla.Hypyt voi jäädä vähemmälle ja louheen päällä ajaminen =;
See god then hit the brakes!
Jani_rr
6WD
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Heinä 2011 20:39
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

JJP kirjoitti:Moi mä oon janne ja olen bensaholisti.

Asuinpaikkana Helsinki.
Tallista löytyy Yamaha raptor 700,Yamaha Banshee 350 ja Shineray stixe 250.

Ajeluni sijoittuu pääosin kadulle raptorin selässä jolla ennen ajoin myös jäärataa mutta nyt kun banshee on tullut taloon niin raptor on saanut viettää talven sisällä.

tallista on löytynyt myös 800 outlander mutta se kelpasi vain peräkärryjen ja veneen siirtelyyn joten siitä hankkiuduttiin eroon.
Voin nelivetoisia alkaa harrastamaan sitten kun puristusvoima ei enää riitä takapotkuihin. :)

Jää ja peltorata ajelut kiinnostaa mutta miksei
joskus voisi suoranpätkääkin ajella.Kaikki tapahtumat missä pääsee potkimaan renkaita alan harrastajien kanssa on plussaa.

UMRYn ajoihin osallistun varmasti koska onhan kyseessä jalo yhdistys joka on perustettu lajimme harrastajia ajatellen. kröhöm ;)
Moi Janne! Mua on kauan jo askarrattanut yksi asia.. Asiahan ei mulle kuulu, ja ei tarvitse vastata. Mut mää syvästi ihmettelen mitä sä Shineray stixe 250:lla duunaat? Onko se koristeena, vai eukon köyrijänä? Kuitenkin muutama vähän irstaampi jammu sulla tallissa, niin koska tolla kerkee ajamaan??? :D (Eikä missään nimessä ole tarkoitus mollata Shineray vehekeitä)

Jani
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
boneheadab
3WD
Viestit: 73
Liittynyt: 11 Tammi 2012 19:12
Mönkijä:: yamaha raptor 350
Paikkakunta: vihti
Viesti:

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja boneheadab »

Samaa minäkin eilen jäin miettimään,olisko ehkä tekniikan vaihto? :wink:
See god then hit the brakes!
Avatar
JJP
Tracks
Viestit: 2521
Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Hellsinki

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja JJP »

Mä voin näin meidän kesken kertoa että mitä mä sillä teen...En YHTÄÄN MITÄÄN! :D Mutta joku saa siitä hienon kinukin kun se on valmis. Onhan sillä ajettu...tai joku on joskus...
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Jani_rr
6WD
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Heinä 2011 20:39
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

JJP kirjoitti:Mä voin näin meidän kesken kertoa että mitä mä sillä teen...En YHTÄÄN MITÄÄN! :D Mutta joku saa siitä hienon kinukin kun se on valmis. Onhan sillä ajettu...tai joku on joskus...

Kiitän! Nyt nukun taas yöni hyvin.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
spraykaali
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 18 Kesä 2011 12:55
Mönkijä:: ds650
Paikkakunta: Kangasala

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja spraykaali »

Moroo

Täältä ilmoittautuu kanssa yksi crossi mönkkärin omistaja. Pirkanmaalla asustelen, tarkalleen Kangasalta.

Ajelut lähinnä pellolla/jäällä/montulla, nyt on erityisesti alkanut tuo "hill climb" kiinnostamaan kovasti!

Tallista löytyy Suzukin LTR450 ja John Deeren Gator XUV 855D.

Erilaisia ajotapahtumia olisi tarkoitus kierrellä kesällä mahdollisimman paljon.

Onni
Avatar
MR Charger
6WD
Viestit: 896
Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
Mönkijä:: HELL RACER

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja MR Charger »

Olenko sellanen niinsanottu omistaja :lol:

Kalajoella vaikuttaa vähän piristelty banshee, ja lajeina kiihyttelyt sängellä, asfaltilla, jäällä ja lähimpänä sydäntä hill climbing.
Tavotteena ois saada se 300whp paita hommattua ja tietty ykköspyttyjä kiihyttelyistä, Pasi ja Ville taitaa pistää vaan hanttiin :wink:

Tallikaverilla aikalailla samat harrastukset, jos saadaan se joskus tänne foorumille kertoileen.

Pankaapa joka jannu vehkeistä kuvat, niin tuntee jos tuolla baanoilla törmäilee joskus.

-Jori

Kuva

http://mrcharger.kuvat.fi/kuvat/
Viimeksi muokannut MR Charger, 23 Maalis 2012 11:12. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
kastemato
6WD
Viestit: 827
Liittynyt: 17 Touko 2011 19:46
Mönkijä:: ei enään

Re: ns "Crossi-mönkijöiden" omistajat!! Ilmoittautukaa tänne.

Viesti Kirjoittaja kastemato »

Nimi on Jens vaikken ruotsia puhukkaan. Paikkakunta on riihimäki.

Tl canam ds450 löytyy nurkista ja sillä ajetaan enimmäkseen kadulla. Tietysti asvaltti-,ja jäärata on plussaa, peltoratakin pahimpaan hätään käy.

Kuva
Vastaa Viestiin