tarvikevaimentien äänet

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
tripleT
4WD

tarvikevaimentien äänet

Viesti Kirjoittaja tripleT »

tuossa kuten olen todennutkin LRD:n putkiston äänet ovat todella suuret ja rumat. ei todellakaan sellasta matalaa papatusta, millaista kuulee esim. enskakisoissa 4t-vehkeissä.
millasia ääniä muilla noi avarammat putket antaa?
lähinnä siksi kyselen, että kummeneeko vaihtamalla vai antaako tuo kone vaan niin saatanalliset saundit. nimittäin kun, vertaa kawasakini (zx6r) putkistoon missä vielä lukee "racing use only" ja se on paljon pienempi joka suhteessa, lisäksi reikiä huilussa on vähempi. Kawalla kestää lähtee tästä rivarin edestä, mutta mönkkärillä lähtö hävettää, on ne äänet sen verran kovat! täytyy tehhä, laippa kawan vaimentimelle ja piruuttaan koittaa sitä, ku kerkeis vaa.

alkaa jo hävettään tää mieletön kysely!
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Se slipari mikä mulla oli Yammussa, oli todella hyvä.

Ilman noisekilleriä oli tosi räyhäkkäät soundit. Noisekillerin kera taasen äänet muuttu just sellasiksi mukavan pehmeiksi, muttei kuitenkaan sellaisiksi "pappamallin" ääniksi. ;)
l Kipu on vain tunne l
tripleT
4WD

Viesti Kirjoittaja tripleT »

viittikkö jere kuvailla vähä sitä noise killeriäsi, lähinnä sen killerin huilun halk. ja pituus, käsittääksenihän se on sellanen huilu ja laippa änkkärin päätyyn kiinni, vähä niinku tatti!

tohon mun virikaminaan passas vakkaripöntön päätykappale jossa putki menee vaimentimen sisään 15cm ja se putki on 30mm halkaisijalta ja siinä on sellanen sihtiputki päässä.

pitäs saaha tiiäksää tosiaan sitä pehmeyttä saundeihin. taitaa kyllä olla tavan tumpelolle hankalaa rueta kokeileen putken malleja tms...
vp
3WD

Viesti Kirjoittaja vp »

kyllä maailmaan ääntä sopii! Joshimurassa oli saatavana matalampi ääninen päätykappale,oliko jotain päälle 90 desibeliä. Ei se nyt mikään hiljainen ole silläkään. olen miettinyt vakio ´putken takaisin laittoa kokeeksi...
Marco71
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

vp kirjoitti:kyllä maailmaan ääntä sopii! Joshimurassa oli saatavana matalampi ääninen päätykappale,oliko jotain päälle 90 desibeliä. Ei se nyt mikään hiljainen ole silläkään. olen miettinyt vakio ´putken takaisin laittoa kokeeksi...
Joo, sinne pohjosemmaksi vielä mahtuu, mutta täällä etelämpänä on heti kuurot mummotkin valittaa melusta jos ne edes näkee jossain ajajia.
Tänään kyllä näin yhden rekisteröimättömän crossipyörän R-kioskilla käymässä ja yhden ATV:n teloilla varustetun tuossa oman talon nurkilla pyörimässä, joten oiskohan noillakin jotain osuutta asiaan.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Vastaa Viestiin