Tossa olisi kuvalinkki turboahtimen asennuksen autuudesta Kyseessä ollen Forssan Tehokannen omistajan, Jouni Mänttärin Yamaha Raptor 660.
Peli ei ole vielä aivan valmis, eikä siis edes vielä käyntikuntoinen.
Snabb fakta:
-Juuttuvasiipinen Garrett ahdin ja custom fit välijäähdytin gsxr1000.
-Del´lorto 40mm tupla kaasutin
-MalPassi polttoaineen paineensäädin
-Itsetehty imusarja
-Itsetehty pakosarja
-Itsetehty pakoputkisto
-Öljysäiliö siirretty
yms.tarpeellinen.
EI halvattu.missä toi meinaa tolla suhautella,lentokentällä vai? saattaa tulla aika rouhee laite,muista dumppi, muista dumppi.kuulostaa sitte varmaan pikkusen hyvältä puhaltaa meneen
Tollasestahan oli täälläkin joku linkittänyt videon, missä amerikan poijaat ajeli dyyneillä tollasella ahdetulla crossarilla.
Sen perusteella voisin väittää, että ton vehkeen alustalle tarttis varmaan tehrä jotakin... Hyppää meinaan sitä verta raikkaan oloisesti etiäppäin, että piisaa.
Mitenkähän, jos tuohon Outlanderiinkin tollasen...
Joo, sanamuoto oli, on parempi sen pollen suhteen.
Ahdin kamat on edelleen olemassa Sportman Polleen herra Mänttärillä, mutta ruiskun ohjaussysteemejä odotellaan että ne voitaisiin kiinnittää uuteen 800:een.
mites tuosa on hoidettu tuo ahtimen siipin säätö? onko se muutettu toimimaan ylipaineella vai miten? mites öljy pumppu onko se vakio vai onko vaihettu isompaan?
Johdinsiivet on muutettu toimimaan ahtopaineella.
Öljypumppu on vakio ja todennäköisesti riittääkin, eikä noi nyky turbot öljyä paljoo ees tarvii, kuhan painetta vähän riittää.
Nyt kun laite on saanut savut turbon kanssa, Ahto nousee paikallaan 0.6 bariin!!
Saas nähä kuinka Ajossa käy! Vaihtuuko turbo samantien suurempaan, vai riittääkö tuotto tossa pikku kikkurassa!
ei ihan hirveen tiukkoja vehkeitä kyllä näyttäny olevan.jotenkin olis odottanu enempi tommosesta puhaltimella varustetusta ja tuntu se r1 mallinenkin pitävän hytin maassa vaikka rengas pito riitti,ihme juttu.ilmeisesti odotin vaan liikoja