falmek force 200 pro:n rajoittaja

Keskustelua crossi ja freestyle ajosta.
valmet602
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 22 Marras 2006 16:12

falmek force 200 pro:n rajoittaja

Viesti Kirjoittaja valmet602 »

Elikkäs tosa hiukan piristelin kyseistä härveliä;näytin kaasukahvan sisälle paineilmavinkua ja sieltä ylimääräiset pois ja vaijerista kanssa löysät,putkesta hilut vekeen ja isompaa suutinta kaasariin.Pikku juttuja mut tuntuu piristävän kummasti.Käänsi vielä renkaat niin tuli hiukka leveyttä ja tukevuutta mönkkäriin.Nyt tuntuu kun painaa kaasun pohjaan,aivan kuin rajoittaja hakkaisi vastaan.Onko siis tässä jonkinlainen rajoitin olemassa?Niin ja tietysti sen poisto heti kiinnostaa elikkäs miten se poistetaan/ohitetaan?
Jorkki
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 23 Tammi 2006 17:34
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Jorkki »

seokset pielessä. Eli kaivele se muovikoppa siitä ilmanputsarin ympäriltä pois ni pitäis korjaantua.
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

sama vika täällä, ihan kun rajoittaja olisi vastassa..
Ei auta neulan asento eikä edes se että ottaa koko putsarin irti..

Mutta jos kuristat ilman saantia niin "rajoittaja" tulee aiemmin vastaan..

Pitääpä varmaan tarkistella kaasaria, kurkkua ja imuaukkoa hieman tarkemmin...Pakko se vika jostain on löytää
----- Yamaha YFZ 450 ------
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Sama vika!

Viesti Kirjoittaja msjn »

Pienennettiin suutin 120>110 parani jo hiukan. Taitaa tuo cdi boksi estää kietämästä enempää?
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Jorkki
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 23 Tammi 2006 17:34
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Jorkki »

Tuli vaan mieleen että mulla on varastossa eri mönkkäreiden cdi boxeja ja tosi monessa ihan sama liitin mut merkki ja koko vaihtuu, pitäisköhän ihan mielenkiinnosta koittaa noita muita boxeja johonkin noista ongelma mönkkäreistä?
Jorkki
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 23 Tammi 2006 17:34
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Jorkki »

Kaskinen taitaa olla lähimpinä kun on saman kylän miehiä.. Voit tulla hakemaan eri boxeja ja koittaa niitä jos vaikka toisella boxilla ongelma katoais. Sit voidaan informoida muitakin.
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

homma roogeri, tulen ens viikolla käymään ja katon jos saisin ton mönkkärin raahattua mukaan
----- Yamaha YFZ 450 ------
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

no niin, tulipas testattusa noita eri cdi boxeja. Niillä ei sitten ole vaikutusta asiaan. Seos ruuvi kun on kokonaan kiinni niin ongelma pahenee, pitää nyt löytää seosruuville oikea kohta ja sen jälkeen säätelemään sytytystä..
----- Yamaha YFZ 450 ------
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

tyhjäkäynti alkoi olla kohdallaan kun seosruuvi on noin 2 kierrosta auki, yläkiekat pitää säätää kun pääsee montulle, nyt on se 115 suutin ja neula niin ylhäällä kuin mahdollista. Onneksi näyttää kuitenkin siltä ettei tartte ennakoihin koskea.
----- Yamaha YFZ 450 ------
Vastaa Viestiin