Mitäs on ukot mieltä jos siirrettäis lähtöpäivä yhdellä etiäppäin 14.4.---> 15.4. sunnuntai?? Niin saatais pörinä mukaan, jos pörinälle sopii tuo 15.4. paremmin???
no voi perskules!! Mikäs sen männän halkas.......armoton tykittäminen ?? Nyt ostosteeveestä tilaamaan superglueta ni sillä se hoituu! Ainakin jos ostosteeveetä uskaltaa uskoa....
cotcot kirjoitti:no voi perskules!! Mikäs sen männän halkas.......armoton tykittäminen ?? Nyt ostosteeveestä tilaamaan superglueta ni sillä se hoituu! Ainakin jos ostosteeveetä uskaltaa uskoa....
vähän vielä arvailua mistä johtunut, nätisti on haljennut keskeltä, onkun viivottimella olisi vedetty,
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
15pv meidän "tiimi" mukana Canan ja Pollen voimin ...... Niin, kunhan vain Polleen tulisi kytkimen vastapainejousi ajoissa sillä se otti ja pamahti torstai iltana poikki. Maahantuojalle tiistaina tulossa 5kpl, hiinä ja hiinä että kerkiääkö sunnuntaiksi ajoon
No voi perskules Zonkkiksellekin.....alkaa jätkillä koneet yskimään, toivottavasti kerkiää. Ei se mitn, tarvittaessa mun puolesta voidaan siirtää lähtöpäivää niin saadaan koneita enempi mukaan.
Sopii mullekin mikä päivä tahansa paitsi se 14 en pääse kun 12 jälkeen (emäntä 11 töissä) valitaan se päivä et saatais mahollisimman paljon koneita mukaan
Dodii, alkaa tuo viikonloppu pikkuhiljaa lähestyä, niin olisko pienen tilanne katsauksen aika.......miten on ukoilla koneet ja itte ukot kunnossa?? Onko Zonkkis saannu uutta jousta?? ja siten konetta kuntoon?
Tosiaan tuo ALUSTAVA lähtöpäivä olis se SU 15.4. klo 10.00 Haminan tori, sopiiko vielä?? Ja lähtiöitä oli: (korjatkaa jos olen väärässä)....
Minä itte, cotcot
Tsuupparu
Zonkkis x 2
Sezone x 2(3)
Pörinä
Kiki84
Ilmottelen huomenna iltapäivällä että tuliko vastapainejousi vaiko ei, tällä hetkellä polaris variaattori levällään tallissa.... Voi olla aika v*ttumaisen oloinen se huominen viesti
Ok, toivottavasti jousi tulee!! Tuli tuossa hetki sitten mieleen, että mulla olis tallissa canan ensiö ja toisio jouset ylimääräisenä, vanhat kylläkin mutta ehjät ja käyttökelpoiset. Mahtaako sitte sopia polarikseen