Kouvola-Tour esim. marraskuu?
- sezone
- 6WD
- Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R
Re: Kouvola-Tour esim. marraskuu?
kyllä siellä lauantaina viidenaikaa iltapäivällä palttiarallaa ainakin 5cm oli, sen verta kuitenki että liukasti noita isompia nousuja jo jonnin verran, ja joutu kaasua antaa että ylöspääs 

"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
- cotcot
- Moderaattori
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
sezone kirjoitti:kyllä siellä lauantaina viidenaikaa iltapäivällä palttiarallaa ainakin 5cm oli, sen verta kuitenki että liukasti noita isompia nousuja jo jonnin verran, ja joutu kaasua antaa että ylöspääs
No perskules, teillä päin on sitten tourissa kiva luistella canapulkalla, kun sitä lunta ei tosiaan meidän huudeilla ole....

- cotcot
- Moderaattori
Jos oikein ymmärsin niin toi inksan teboil vois mahdollisesti toimia reffipaikkana, johon ''HaminaTeam'' vois tulla, jos muille Haminan ukoille sopii, vai mitä on Kouvolan ukot mieltä...??
- sezone
- 6WD
kyl, vängeröisten tebsille, jossa pidetään kuljettajakokous
pidetää tarkka kellon aika vielä auki,
hieman kelistä riippuen (onko kerennyt kuivaa/jäässä/tullut vettä lisää/tai jopa lunta) niin tiedossa vähän monenmoista reittipätkää, mukana myös pari kiperää upotuspaikkaa 4wd mörsseille, kipakoita nousuja, nopeeta trailwaytä ynm, mihin normimönkijä-man onjo kerennyt tottumaankin.
2wd crosseille suositeltavaa ottaa mahdolliset madalluspalikat pois käytöstä, ettei jäädä massusta kiinne.
-grillausmahdollisuus about noin puolessä välissä (?) reittiä,
-jopa 3 tankkausmahdollisuutta
-tarkkaa lopullista kilometrimäärää vaikia arvioida tässä vaiheessa, kuitenkin maisema vilisee silmissä
lisäillään infoa kun jotain tärkeetä ilmenee, kysykää myös jos epäselvyyksiä/huolia/murheita
ja houkutelkaa porukkaa mukaan ihmeessä

hieman kelistä riippuen (onko kerennyt kuivaa/jäässä/tullut vettä lisää/tai jopa lunta) niin tiedossa vähän monenmoista reittipätkää, mukana myös pari kiperää upotuspaikkaa 4wd mörsseille, kipakoita nousuja, nopeeta trailwaytä ynm, mihin normimönkijä-man onjo kerennyt tottumaankin.
2wd crosseille suositeltavaa ottaa mahdolliset madalluspalikat pois käytöstä, ettei jäädä massusta kiinne.
-grillausmahdollisuus about noin puolessä välissä (?) reittiä,
-jopa 3 tankkausmahdollisuutta
-tarkkaa lopullista kilometrimäärää vaikia arvioida tässä vaiheessa, kuitenkin maisema vilisee silmissä
lisäillään infoa kun jotain tärkeetä ilmenee, kysykää myös jos epäselvyyksiä/huolia/murheita
ja houkutelkaa porukkaa mukaan ihmeessä

"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
- cotcot
- Moderaattori
Kuulostaa oikein hyvältä....
...vielä kun saadaan toivottavasti porukkaa lisää, niin tulee hyvä.
Vähän tuntuu hiljaselta osallistumisen suhteen, mikähän on...
.... Kyllähän jokainen ''omalla hiekkalaatikollaan'' käy ajelemassa, mutta ei tällasia tourinkeja ihan joka viikonloppu ole......tietysti aina ei voi onnistua, kun on muutakin elämää. Sen mitä tiedän niin ei täältä Haminasta vielä ainakaan ihan kauheesti oo porukkaa tulossa, SETMA, pörinä ja minä itte olis lähdössä jos oikein muistan.....pari kaveria ilmoitteli ettei pääse.
Mikä Kouvolassa on lähtijöiden tilanne...
Kaikki vaan mukaan, koneita ja makkaroita grillaamaan.

Vähän tuntuu hiljaselta osallistumisen suhteen, mikähän on...

Mikä Kouvolassa on lähtijöiden tilanne...

Kaikki vaan mukaan, koneita ja makkaroita grillaamaan.

Kyl mää yritän järjestää "omaa"aikaa ja lähteä ajaan,mutta onko se nyt 24 tai 25 päivä kun mennään.Mulle periaatteessa sopii kumpikin.
Haminan seudun mönkijät ry
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 400
Tsau!
Mulle kävis se 24 päivä kyl paremmin kun 25 päivä. mut kuunnellaan mitä muut on mieltä.
Mulle kävis se 24 päivä kyl paremmin kun 25 päivä. mut kuunnellaan mitä muut on mieltä.
- cotcot
- Moderaattori
24 päivä olis mulle kans mieluisampi........
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can Am 400
Mie en pääse 24 päivä. 

- sezone
- 6WD
oisko muita muillekkin sopivia päivämääriä?
-
- 6WD
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
Nii voi ehottaa jotaa muuta päivämäärää!?
vaikka joulukuun puolella ku yhelle korian kawerille ei käy toi 24 päivä joka ois tosi halukas mukaan
tuskin sitä lunta viel joulukuun puolellakaan ole,ainkaaan paljoa
mut voidaan pitää nyt alustavasti toi 24 päivä jos ei parempaa ehostusta tule vai?
vaikka joulukuun puolella ku yhelle korian kawerille ei käy toi 24 päivä joka ois tosi halukas mukaan
tuskin sitä lunta viel joulukuun puolellakaan ole,ainkaaan paljoa

mut voidaan pitää nyt alustavasti toi 24 päivä jos ei parempaa ehostusta tule vai?
- cotcot
- Moderaattori
Mulla ei periaatteessa ole mitään vastaan jos mennään joulukuun puolelle, mutta siinä vaan jos alkaa joulu lähestyä niin alkaa kelle enemmin, toisille vähemmin tulla kaikenlaista joulutouhua...kuusen hakua, possun lahtaamista jotta saa kinkkua pöytään, lahjojen ostamista, lasse kissan ristiäiset, sirkka-liisan hautajaiset, veikko enon synttärit jne....miten mahtaa ajot onnistua
, tietysti onko siinäkään kauheasti mieltä jos tuolloin 24 päivä lähtee kourallinen, jos sitäkään ukkoja ajelemaan......kattotaan miten kehittyy, ja mulle kävis 1.-2.12 viikonloppu myös.

- sezone
- 6WD
Minäki voin lähtä vaikka heti, kun noi lassekissan ristiäiset onki vast joulun alla 
Onse kourallinen parempi ku yksinää ajeleminen
Toki varmaa pitkä matka jännittää, siinä missä uudet maisemat houkuttaa,
Kaikille halukkaille lähtijöille löydetää varmast sopiva yhteinen pvä kuitenki.
Enkä mä tosissani ollu siitä kouvolan läpi ajamisesta ja 40km\h vauhdissa vanteiden alta häviämisestä
...mut kolmekympin vauhti kantsii kuiten olla...
Päiväl mentäs, ni keretää illaks kotio kuitenkii.

Onse kourallinen parempi ku yksinää ajeleminen

Toki varmaa pitkä matka jännittää, siinä missä uudet maisemat houkuttaa,
Kaikille halukkaille lähtijöille löydetää varmast sopiva yhteinen pvä kuitenki.
Enkä mä tosissani ollu siitä kouvolan läpi ajamisesta ja 40km\h vauhdissa vanteiden alta häviämisestä

...mut kolmekympin vauhti kantsii kuiten olla...

- cotcot
- Moderaattori
Totta, on se kourallinen hiton paljon parempi kuin yksin, kun tuota yksin ajelua on itsekin saannu harrastaa aika paljon. Mä lähen hyvin mielellään myös pienemmälläkin porukalla, jos siltä näyttää.sezone kirjoitti:Minäki voin lähtä vaikka heti, kun noi lassekissan ristiäiset onki vast joulun alla
Onse kourallinen parempi ku yksinää ajeleminen![]()
Eiks voitais mennä illaks niin ei kerkiäis kotio...ikinä.....

p.s. Lasse kissa jäi auton alle....

-
- 6WD
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
nyt vois kyl lyödä lukkooo päivä määrän ja kello ajan!?
ku syndet painaa päälle 24 ja 25 päivä ni osais kertoo emännälle et milloin olen pois
eli kuka valittaa 24 päivä klo n 12.00 hamina porukka inkeroisissa ja mää tuun sit johkuu sinne koria suuntaa vastaan
sezone ajattaa teit sitten sil inkeroisis päin ja sit loikitte tännäpäin
ku syndet painaa päälle 24 ja 25 päivä ni osais kertoo emännälle et milloin olen pois
eli kuka valittaa 24 päivä klo n 12.00 hamina porukka inkeroisissa ja mää tuun sit johkuu sinne koria suuntaa vastaan
sezone ajattaa teit sitten sil inkeroisis päin ja sit loikitte tännäpäin