Haminan makkara-ajot....ajettu
- cotcot
- Moderaattori
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Re: Haminan makkara-ajot....??
Dodii, nyt olis sitten lähtöpäiviä esillä ja tuossa Mip jo ehdotti LA 20.4, joka mulle ainakin sopii hyvin, joten oliskohan tuossa sitten alustavasti tapahtumapäivä? Eli toistaiseksi LA 20.4.
Haminan torille kokoonnutaan klo 12, josta sitten lähdetään maailmalle pörisemään....
Olis aika taas ''perinteisen'' Haminan makkara-ajon
. Tälläkertaa olisi tarkoitus lähteä päivänvalolla ja about samalla kaavalla mentäis kuten ennenkin.... Haminan torille kokoonnutaan, josta sitten lähdetään maailmalle pörisemään ja kuten ennenkin niin oli 2wd tai 4wd molemmat käy, ja ajot pääosin yleisiä peräkylien hiekkateitä pitkin joten kilpi pitäis olla. Reittisuunnittelu on vielä alkutekijöissään, joten reittiä vielä sorvataan, mutta mukavan lepposta maalaismaisemaa olisi taas tarjolla enemmin tai vähemmin kylki edellä mennen, jokainen tyylillään. Laavulle riittää kun otatte makkarat ja juomat mukaan, loput.....eli sytykkeet + tulen teko vermeet hoituu muuten. Päivämäärien kanssa mentäis kuten ennenkin, eli tulee olemaan muutama vaihtoehto tapahtumapäiväksi, joista kelien ja kysynnän mukaan valitaan parhaiten sopiva.
Lähtöpäivät:
1. LA 20.4
2. SU 21.4
3. La 4.5
4. SU 5.5
Toivottavasti saatais porukkaa tälläkin kertaa kasaan mukavasti niin ei tarvi yksin makkaraa rillata. Ja toivottavasti en suuremmin tai tärkeämpiä unohtanu! Jos tulee kysymyksiä, ajatuksia, ideoita niin laittakaa ilmoille niin mietitään ja ihmetellään......
terv. cotcot
Haminan torille kokoonnutaan klo 12, josta sitten lähdetään maailmalle pörisemään....
Olis aika taas ''perinteisen'' Haminan makkara-ajon

Lähtöpäivät:
1. LA 20.4
2. SU 21.4
3. La 4.5
4. SU 5.5
Toivottavasti saatais porukkaa tälläkin kertaa kasaan mukavasti niin ei tarvi yksin makkaraa rillata. Ja toivottavasti en suuremmin tai tärkeämpiä unohtanu! Jos tulee kysymyksiä, ajatuksia, ideoita niin laittakaa ilmoille niin mietitään ja ihmetellään......
terv. cotcot

- cotcot
- Moderaattori
Olisko tuo reitti siten, että tosiaan tuo Zkeban ehdottama reitti kuulostaa hyvältä, jonka Zkeba ajattaa läpi, jonka jälkeen sitten itse voin jatkaa nokkana tuonne kannarin nurkille ja sieltä sit joskus kotiopäin. Mentäiskö näillä ajatuksilla?
tuo kuulostaa oikein hyvältä. voitas jokupäivä ajaa reitti läpi.
Tuossako torilta lähdetään niin mennäänkö kirkkojärven yli patosiltaa pitkin?Lyhyempi matka pikkuteille mutta sieltä ei kyllä pääse läpi yhtään vakioleveää canaa leveämmällä laitteella ja onhan se tietty enempi vähempi harmaata aluetta,vaiko Tallinmäen vanhan hyppyrimäen luota metsään ja siitä lelun risteykseen josta panssaritietä saksankankaalle josta sitte pikkuteitä pikkasen vanhankylän suuntaan ja sieltä takakautta lelun montuille jne jne....
Haminan seudun mönkijät ry
- cotcot
- Moderaattori
Mää noista Lelun nurkista osaa sanoa mitään, josko SETMA ja Zkeba tuntis ne paikata paremmin. Mutta tässä voitais joku päivä tai miks ei parina, komenakin päivänä/iltana käydä tutkimassa reittejä. Tosin Itsellä on tää viikko hieman
missä välissä pääsen, kun pitäis tässä joku päivä vähän katsoa konetta katsastus kuntoon ja käydä konttorilla ja tuleva viikonloppu on aika täyteen varattu noin muuten, joten voipi olla että mun puolesta menee ens viikolle. 

-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 400
Moro.
Tota mulle ei käy noi 20 tai 21 päivät
eli joudutte menemään ilman mua.
Toi 4 tai 5.5 kävis paremmin mut katotaa mitä muut on mieltä.
Tota mulle ei käy noi 20 tai 21 päivät

Toi 4 tai 5.5 kävis paremmin mut katotaa mitä muut on mieltä.

tuo 20 rai 21 päivä käy mutta 4-5.5 oon rock risteilyllä
- cotcot
- Moderaattori
Dodii, näköjään jälleen päästy tähän. Mahdotonhan näitä on saada siten onnistumaan, jotta kaikkille sopis...
....mutta tälläkin kertaa yritetään mennä yleisen tasapuolisuuden mukaan eli porukalla kattellaan mikä parhaiten sopis/saa eniten kannatusta. Pidetään tosiaan vielä tuo LA 20.4, mutta rauhassa katotaan miten kehittyy....

- sezone
- 6WD
- Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R
mulle käy mikä vaan
leimanki vihdoin sain, ni ei muutako kovaa ajoo.
ps. viime vuon oltiin 15.4 liikentäässä samoissa merkeissä.

ps. viime vuon oltiin 15.4 liikentäässä samoissa merkeissä.
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
- cotcot
- Moderaattori
Leiman kävi tääkin hakemassa tänään. Katsastajan sanoin, ei muutaku kovaa ajoa. Mutta juu kattellaan vielä rauhassa, tässä kun pääsis niin joku päivä pitäis mennä reittejä tutkimaan.....
Missä käytit leimalla? Oisko mitä jos huomen tai sunnuntaina kävis kahtomas mestoja?
- cotcot
- Moderaattori
Summassa, uusi Kaakon katsastusasema. Viikonloppu näyttää hiton huonolta, sunnuntai on ihan täysi ei mitään toivoa ja lauantaikin näyttää kovin huonolta. Voipi olla että menee ens viikolle paikkojen kattominen.... 

mää voisin sunnuntaina iltapäivästä lähteä tutkimaan reittiä.....
Haminan seudun mönkijät ry
sunnuntai kuulostaa hyvältä. onks mitää tarkempaa aikataulua?