Supermotojen sm sarjan avaus

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
Marco71
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Kenne kirjoitti:Mulle mulle heti tollanen DVD. Mitä maksaa ja miks nii paljo :-) Eiku joo miten voi maksaa..koska saaa...heti heti mulle tänne kaikki :lol:
Joo, mulla on reilu 80 tyhjää DVD-levyä. Poltanko sulle kaikki? :lol:
Mä voin laittaa sähköpostilla tilinumeron. Jos hinta olis vaikka 8 euroa / kpl postikuluineen, niin ei pitäisi kenellekään tulla paha mieli.
Mä lisään ne tulokset huomenna tuohon DVD:lle, niin perjantaina voin laittaa levyt eteenpäin.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
FlyingFinn
4WD

Viesti Kirjoittaja FlyingFinn »

Houserit kuitenkin edessä eli etupää oli vakiota alempana?
Jepulis, eli houserin long travel tukivarret ja vakioiskarit vakiomittasina tiputti tuon keulan kivasti. Joutu kylläkin laittaa 25mm holkit iskarin varteen pohjaamiskumin alle rajoittamaan iskunpituutta. Olis muuten menny pohjaamistilanteessa pallonivelet nurin niskoin.

Joutuu kyl keksii uutta myrkkyy viel keulaan, oli se sen verran kamala ajaa. Pomputti soralla kädet romuks ja kallisteli asfalttimutkissa pahasti edelleen vaikka säädöt oli tiukimmillaan. Jäykempää jousta taikka kallistuksenvakaajaa kehiin, ni sit saattais alkaa kulkemaan.
Punamusta 2005 Polaris Sportsman 600
ajii
Noppeli

Viesti Kirjoittaja ajii »

Mä olisin ja kiinnostunu tosta DVD lätystä jos niitä on vielä vaan jäljellä vai kerkeskö Kenne ostaa jo kaikki :) Laita tilinumero ajii@luukku.com
vane
4WD

Viesti Kirjoittaja vane »

myös minä olen kiinostunut ostaa viteon.

ville karlsson
pirttirannatie 9 as 22
01760 vantaa ja tilinumeron voi laittaa vane7@jippii.fi
Vastaa Viestiin