Atv mäkikisa pälkäne 21.10.2006

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
kartsa70
6WD
Mönkijä:: linhai 520

Viesti Kirjoittaja kartsa70 »

Tervehdys koko Suomen mönkivä kansa :lol: mielenkiinnolla olen seurannut Pälkäneen tapahtumasta kuumana käyvää keskustelua ja haluan ehdottomasti osallistua keskusteluun!!! "migreeni" kyselee miksi eliminaattori ajettiin uusiksi?? tässävälissä kerrottakoon että olen se "näkyvin" tuomareista. Uusinnan "määräsin" siitä syystä, että, ensimmäisellä vedolla EI ollut merkittynä radan oikea laita ylemmässä nousussa ja kaksi kilpailijoista kaarsi aavistuksen oikealle, näkemykseni mukaan kaikki kolme kilpailijaa ajoivat yhtä korkealle, joten ainut ratkaisu oli merkitä rataan,ylempään nousuun ,oikea reuna ja ajattaa kaikki kolme uudelleen. PISTE!!!!

ja jotta nimimerkin taakse kätkeytyvän "migreenin" ei tarvitse kysyä, tietääkö "oranssi tuomari" moottoriurheilusta mitään, niin kerrotaan että tietää se jotain!!!! enemmän tosin autourheilun puolelta mutta mönkkäri on ostoslistalla. :D

"tuomari" on toiminut autourheilupuolella 13 vuotta aktiivisesti, ensin järkkärinä, viestissä, ajanotossa, lipputuomarina ja kolme kertaa ratamestarina :twisted:
eräskin jääsprinttikisa työllisti 100 tuntia talkoita puolessatoista kuukaudessa(päivätyön ohella) ja kisaviikonloppu päälle!!!!!.

mielelläni kuulisin "migreenin" näkemyksiä seuraavan kisan "onnistumiseksi" soita toki ni jutellaan!!!!!!!!
nro on 0405831808

yhteistyöterveisin Kari Koskela
Master P
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Master P »

Toivottavasti tää "palkintokeskustelu" saatas kohta jo päätökseen... :evil:

Syntynyt migreeni olis ollut täysin vältettävissä, mikäli oltais oltu tilaisuus loppuun asti eikä karattu naisiin. Silloin oltais kuultu palkinnot, niiden lahjoittajat sekä saajat että kiitokset niistä jokainen ois voinu itse antaa oikeaan osoitteeseen eikä nurista "päänsärkyään" täällä palstalla.

Keskityttäs nyt vaan olennaiseen. :!: :!: :!:
... eli hauskan pitoon. :)
" To be old and wise, your must be first young and stupid."
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

ducati kirjoitti:Eipä uskoisi että tavallisella Digipokkarilla saa noin hyvälaatuista videokuvaa. Kuinka pitkiä pätkiä tolla kameralla saa kuvattua kerrallaan?
Kai siinä sitten on hyvä kuva, en mä tiedä, mä vaan painelen nappuloita... :oops:

En ole koskaa kokeillut paljonko saa livekuvaa mahtumaan, en usko että kovinkaan paljoa kun muistikortti on vain 512k.
Kylätason mönkijäkuski
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Tämä on nyt vain arvaus, mutta mä luulen että Migreeni on herra joka lainasi eräälle kilpailijalle takafillarit ja etupumput 700cc Liskoon. Ja nyt huutelee samalla tavalla kuin montulla huuteli kaverinsa vastustajille. IP-osoitteista vain päättelin, ja muualta tuuli toi pikkulintujen jutustelua.

Ens vuonna Migreeni mukaan vaan, jos ei ajamaan, niin sitten järkkäriksi. Porukkaa tarvitaan joka tapauksessa tekemään molempia.
l Kipu on vain tunne l
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jokos päästään heti Tammikuussa ajamaan kisaa, kipinä iski päälle :wink:
Kylätason mönkijäkuski
maamies
4WD

Viesti Kirjoittaja maamies »

Oliko kaikki kuskit foorumilaisia? Ois vaan kiva tietää nickit niin tietäis onko tuttuja täällä :roll:
migreeni
Noppeli

Viesti Kirjoittaja migreeni »

Jere itte kirjoitti:Tämä on nyt vain arvaus, mutta mä luulen että Migreeni on herra joka lainasi eräälle kilpailijalle takafillarit ja etupumput 700cc Liskoon. Ja nyt huutelee samalla tavalla kuin montulla huuteli kaverinsa vastustajille. IP-osoitteista vain päättelin, ja muualta tuuli toi pikkulintujen jutustelua.

Ens vuonna Migreeni mukaan vaan, jos ei ajamaan, niin sitten järkkäriksi. Porukkaa tarvitaan joka tapauksessa tekemään molempia.
johan on hullunmylly. ensin palautetta pyydetään, sitten ihmiset sitä antavat jonka jälkeen aletaan ip-osoitteen perusteella tonkimaan kuka
se mahtaisi olla?palstan ylläpitäjä?alkaa olla lähellä yksityisyyden törkeää loukkaamista,(nm. asianajotoimiston avustajana toiminut yli 10v.) hieno homma! minkähän vuoksi näillä palstoilla ei olla oikeilla nimillä vastaus taisi jo tulla esille :cry: toimii se internetti pälkäne-metropolin ja kangasala-townin ulkopuolellakin :) tämäkin tietokone on rakennuksessa jossa käy päivittäin ehkä jopa yli 1000 ihmistä ja koneen vakituisia käyttäjiä 40-50. taitaa olla parempi ettei arvailla mitään etteivät sivulliset joudu huonoon valoon jos minulla on ollut mielipiteitä joita kaikki eivät sulata.ei muuten ihan heittämällä taida polariksen 4x4 työmönkijän iskarit sopia 700 liskoon. olisi se kyllä makeata jos olisi niinkin hyvä alusta omassa vehkeessä että joku kisakuski huolisi alleen kilpailuun. ei tällä alustalla paljon pompita :wink:
kyllä se päänsärky alkaa jo helpottaa nyt taas ilosena mönkimään :D
Jere itte
Tracks

migreeni kirjoitti:...kyllä se päänsärky alkaa jo helpottaa nyt taas ilosena mönkimään...
Oikeata meininkiä!!! Jatketaas taas, ettei tuu surku puseroon.
l Kipu on vain tunne l
Master P
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Master P »

No niin. Hyvä hyvä... :evil:

Eiköhän olis jo oikeesti korkee aika lopettaa toi riitely. Koko homman alku tais olla väärin käisityksestä johtuvaa. Eikä käsittääkseni tarkoituksena ole ketään lähteä ristiinnaulitsemaan. VAI??? :shock:

Kisat oli ja meni, ja nyt ois tarkoituksena keskittyä aiheessa seuraavaan. Olkoon ne sitten ensivuoden kisojen suunnittelu, omalla päristimellä pöristely tms. Ei vaan enää jaksas kattoo täältä palstalta tällasta hiekkalaatikko kinastelua.

Eli jos vaikka keskityttäs siihen oman mukavan ylläpitämiseen. Tää käsittääkseni on VAIN harrastus, ja harrastuksen ilmeisesti pitäs ihmiselle olla hyvänmielen tuoja. Toki meitä on moneen junaan ja kukin saa "kiksinsä" eri jutuista.

Joten... ei nyt viittis hyvää harrastusta turhalla kinastelulla ja akkamaisella juoruilulla pilata. Vaan pidettäs rehdisti porukalla hauskaa. Joten, toivottavasti nähdään viimeistään ensi kesänä parempien kisojen merkeissä. :D :D :D
" To be old and wise, your must be first young and stupid."
Jere itte
Tracks

BTW, Migreeni, onko sulla vinssi Pollessa? :idea:
l Kipu on vain tunne l
j_a_n_n_e
Noppeli

Viesti Kirjoittaja j_a_n_n_e »

Niin se menee et jos jollain ei oo mitään negatiivista sanottavaa tai virkavalta ei käy edes kerran katsomassa et kuinka pärjätään niin tapahtuma ei ole onnistunut ja katsojia on ollut liian vähän... :cry: :( :) :D :lol: (joten onnistuneen moottoriurheilu tapahtuman kriteerit täyttyvät tämän tapahtuman osalta täydellisesti)
Itse osallistuneena ja sivusta muita kisoja seuranneena annan täyden kympin järjestäjille.Paikka oli yleisö ystävällinen rata kaikille tarpeeksi haastava ja itse kisa kulki ilman turhia katkoksia eteenpäin. :wink:
kaikki saa kaikilta saa kaikki ei vaan saa kaikilta
Jere itte
Tracks

Jere itte kirjoitti:BTW, Migreeni, onko sulla vinssi Pollessa? :idea:
Huhuu...? Kissako kielen vei?
l Kipu on vain tunne l
Dervish
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Tervehdys vaan meikäläisenkin puolesta jokaiselle karvanaamalle ja haaparouskulle !

Meikäläinenhän on persoona tuon partanen.net gallerian takana ja piti ihan tulla sanomahan, notta hienoa menoa oli ja eiköhän sitä jatkossakin tulla kattelemaan putken läpi notta paikalle saapumattomatkin saa jotain asiasta irti, jos siis seura kelepaa :)

Ei kyllä ihan ois itelle tullu mieleen lähteä noihin rinteisiin mönkijällä, sen jälkeen kun on nähnyt parina vuotena miten siellä formulat on vedellyt ja kun itse on niitä jalkasin kiipeillyt mutta hyvin se vaan näky menevän.
Onneks ei isompia sattunu.

Kiitokset vaan kaikille, odotan innolla jo seuraavia kinkereitä mihin pääsee kuvaamaan. (jospa silloin paremmin vaatetettuna, ettei mene viikkoa kröhiessä jne kuten nyt).

- Sami Partanen .
--
Kuvia moottoriurheilusta sun muusta...
http://www.partanen.net/
HUOM!
Sivusto muuttaa syksyllä, uusia kuvaajia kaivataan tuottamaan sisältöä!
mönkkä
6WD
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

Iso kiitos samille :shock: :D kuvista näkee että mies on AMMATTILAINEN 8)
Sen lupaan että ensi kesänä rinteet on jyrkempiä ja radat vaativimpia :twisted: :twisted:

Pistän keväällä uuden kyselyn josko olis halukkaita kisailijoita :?: :?:

Ja vielä kiitos jokaiselle mukana olijalle ja homaa tukeneelle :P
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
Marco71
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

mönkkä kirjoitti:Iso kiitos samille :shock: :D kuvista näkee että mies on AMMATTILAINEN 8)
Sen lupaan että ensi kesänä rinteet on jyrkempiä ja radat vaativimpia :twisted: :twisted:

Pistän keväällä uuden kyselyn josko olis halukkaita kisailijoita :?: :?:

Ja vielä kiitos jokaiselle mukana olijalle ja homaa tukeneelle :P
Pitäiskös sielläkin olla seuraavalla kerralla tuo nappulasrengasluokka kun noille lapioluokkalaisille ei tainnut juuri olla vastusta. Missä porukat noilla lapioilla Suomessa normaalisti ajelee kun ei niitä dyynejä nyt niin hirveesti moottorikäyttöisille ole olemassa?
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Vastaa Viestiin